Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Elixir nanoweb ja polyweb erot
1
r0hmu
30.06.2010 01:31:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tilailin saksasta noita elixirin kieliä joku aika sitten ja noita nanoweb 11-52 custom lighteja punotulla G-kielellä. Tuntuu olevan melko tumma saundi ibanez aw 15 kitarassa. Mitä elixirin kieliä vois suositella kokeiltavaksi? Erityisesti näppäilyä tulee paljon harrastettua.
Tulipas sitten nettikaupassa selailtua niin mitä eroa nano ja polyweb kielillä on?.
 
KenParker
30.06.2010 14:19:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Polywebeissä on paksumpi kerros ja kai eri materiaaliakin. Ne on pehmeämmän tuntuset sormille ja pehmeämpi sointikin. Elixirit ovat yleisesti ottaen aika kirkkaita saundiltaan. Nanowebistä löytyy sekä 80/20 pronssi ja Phosphor pronssi.
 
Ukkovaari
30.06.2010 16:03:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

r0hmu: Itse tilailin saksasta noita elixirin kieliä joku aika sitten ja noita nanoweb 11-52 custom lighteja punotulla G-kielellä. Tuntuu olevan melko tumma saundi ibanez aw 15 kitarassa. Mitä elixirin kieliä vois suositella kokeiltavaksi? Erityisesti näppäilyä tulee paljon harrastettua.
Tulipas sitten nettikaupassa selailtua niin mitä eroa nano ja polyweb kielillä on?.

 
Ite olen kerran kokeillut noita Elixirin Polyweb eli paksummalla pinnoitteella olevia, muuten olen pysytelly Elixirin nanoweb pinnoitteella olevissa kielissä ja tätä nykyä eritoten Elixirin nanoweb Phosphor Bronze setti 011 on se jota käytän.
 
Noissa Phosphor Bronze kielet ovat omiin korviini hieman parempisoundiset kuin pelkät Bronzet eli jos et vielä kokeillu noita Phosphor Bronze settiä niin ainakin kandee nuo testiä. Hakemalla löytyy se oma mieluinen kielisetti.
 
Jos sitten haluaa käyttää muita kuin Elixirejä niin ainakin Addarion olisiko ollut EJ26 Phosphor Bronzet on aika kiva soundiset ja kestävätkin, näilläkin on tullut soiteltua.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «