Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: jackson kelly js32t, minkälaisia kokemuksia?
1
InGoMinGuITaRiSt
30.06.2010 14:52:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyseisen skeban olen ajatellut hankkia, mutta haluaisin kuitenkin kuulla muiden mielipiteitä kitarasta ennen kuin paukin sellaisen ostamaan. Eli kertokaa ihmeessä jos kokemusta löytyy tästä tai muista Kelly malleista.
 
zuppermuhle
30.06.2010 15:20:42 (muokattu 30.06.2010 15:20:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä nuo Intian JS:t kummoisia ole olleet. En ole näitä uudempia malleja koettanut mutta kylmäksi jätti. Mikit ainakin ovat tuhnut.
 
Osta KE3 jos kellyn halua
 
"Itse aloin harjoittaa heti kävelyikään päästyäni muinaista kungfu-tekniikkaa, jossa luustoa vahvistetaan vahingoittamalla, ja iskinkin toistuvasti päätäni erinäisiin koviin esineisiin ensimmäisten elinvuosieni aikana."
koponen
01.07.2010 09:36:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

InGoMinGuITaRiSt: kyseisen skeban olen ajatellut hankkia, mutta haluaisin kuitenkin kuulla muiden mielipiteitä kitarasta ennen kuin paukin sellaisen ostamaan. Eli kertokaa ihmeessä jos kokemusta löytyy tästä tai muista Kelly malleista.
 
Mnetissähän on muotia haukkua Jacksonia ja Marshallia :) Nuo päivitetyt ja roiman hintapudotuksen kokoneet JS-Jacksonit on ihan asiallisia kitaroita hintaluokassaan. Mukana tulee topakka Gig Bag. Jos lookki miellyttää niin osta pois.
 
I'm endorsed by Marshall
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «