Closure 22.06.2010 12:34:44 | |
---|
Tonski: Bumpin olkoot vaikka tuhat päivää vanha! Musiikillisen herätyksen kokeneena löysin yhtyeen, In Silico iskee kympillä. Mites onko porukalla pyöriny Immersion vielä levysoittimessa? Immersion on aivan helvetin kova levy. Mie ainakin tykkään aivan täysillä. DnB miehiä en oo lainkaan, hyviä biisejä on muutamia, mutta kuten aiemmin sanottiin niin se hutifrekvenssi on suuri. Tällä levyllä se on melko pienehkö. Hienoa kamaa! Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Linnunlaulupuu 23.06.2010 11:45:44 | |
---|
Eikös tämä ole sitä clownsteppiä nykyisin? "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
dipshit 23.06.2010 15:38:45 | |
---|
Linnunlaulupuu: Eikös tämä ole sitä clownsteppiä nykyisin? Mitäs se semmoinen on? |
Markley 23.06.2010 20:48:01 | |
---|
Linnunlaulupuu: Eikös tämä ole sitä clownsteppiä nykyisin? On. rölöäsdfg Kiinnosti |
Linnunlaulupuu 27.06.2010 21:39:54 (muokattu 27.06.2010 21:40:51) | |
---|
Dipsetcityboy: Mitäs se semmoinen on? Dogs On Acidin kundien keksimä "junkkagenre", jota tällä hetkellä edustaa väkevimmin pendulum. Ihan aiheesta pilkkaavat. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Johnny Buzz 28.06.2010 21:08:28 (muokattu 28.06.2010 21:08:41) | |
---|
Linnunlaulupuu: Dogs On Acidin kundien keksimä "junkkagenre", jota tällä hetkellä edustaa väkevimmin pendulum. Ihan aiheesta pilkkaavat. Miten toi junkkakategoria yhdistyy Pendulumiin? Eihän se oo kyseistä genreä lähelläkään. Itse näin bändin livenä Rock im Parkissa ja varsin hyvin meininki toimi livenäkin. Aikainen esiintymisajankohta päälavalla tosin lannisti meininkiä vähän, mutta hyvää settiä silti. |
Linnunlaulupuu 28.06.2010 21:45:59 | |
---|
Johnny Buzz: Miten toi junkkakategoria yhdistyy Pendulumiin? Eihän se oo kyseistä genreä lähelläkään. Ei mikään junkkakategoria yhdisty pendulumiin, joten sikäli hyvä pointti. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Vteich 29.06.2010 16:01:06 (muokattu 29.06.2010 16:03:31) | |
---|
Linnunlaulupuu: Ei mikään junkkakategoria yhdisty pendulumiin, joten sikäli hyvä pointti. Toi nyt on tuota jatkuvaa ja turhaa mussutusta. Onhan toi nyt ihan selkeästi jonkinlaista poppis-junkkaa (ja aivan helvetin hyvää sellaista) ja sillä siisti. Itse asiassa uudella levyllä on jonkunasteista poppis-dubsteppiäkin jo yhden biisin verran, mikä ei ollut yhtään huono veto sekään. Immersion on kyllä todella hyvä levy ja melkeinpä bändin paras tähän asti, ja mulle sentään uppoaa kuitenkin todella paljon sitä ihan oikeaa ihqua puristienkin hyväksymää junkkaa. |
Linnunlaulupuu 29.06.2010 16:57:41 | |
---|
Vteich: Toi nyt on tuota jatkuvaa ja turhaa mussutusta. Onhan toi nyt ihan selkeästi jonkinlaista poppis-junkkaa (ja aivan helvetin hyvää sellaista) ja sillä siisti. Sehän tässä olikin villakoiran ydin. Terminologia tukki konsensuksen -paitsi sen, että pendulum olis jotenkin hyvää. Itse asiassa uudella levyllä on jonkunasteista poppis-dubsteppiäkin jo yhden biisin verran, mikä ei ollut yhtään huono veto sekään. Onko tämä sitten jonkun sorttinen pioneerisuoritus? "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Kikolaa 29.06.2010 17:36:18 (muokattu 29.06.2010 17:37:15) | |
---|
Onko tämä sitten jonkun sorttinen pioneerisuoritus? Ihan hyvä kysymys. One O'Clock Jump |
Vteich 29.06.2010 20:07:07 (muokattu 29.06.2010 20:09:03) | |
---|
Linnunlaulupuu: Onko tämä sitten jonkun sorttinen pioneerisuoritus? Voishan toi ollakin. Paitsi, että kyllä mun mielestä esim. moni Skreamin tai Caspan remix on jo lähempänä poppis-dubstepin genreä. Itse asiassa mielestäni dubstepkin on genrenä monin paikoin melko tylsä ja geneerinen ja noi remixit on kyllä oikeastaan kevyesti parasta kuulemaani dubstepiä. Tää on varmaan myös sellainen mielipide, josta jollain dubstep-forumilla lynkattaisiin, vähän kuin junkkaforumeilla Pendulumista pitävät. (Tosin Skreamin ja Caspan arvostusta genrensä sisällä nyt ei tietysti voi missään nimessä verrata Pendulumin "arvostukseen".) Mutta tuossapa tuo: http://www.youtube.com/watch?v=2MCtMHOgQfs . Kyllä mulle ainakin toimii varsin hyvin (eikä itse asiassa edes ole niin älyttömän poppista loppujen lopuksi). Immersionista tosin on vielä sanottava, että jopa mun makuun siinä on kyllä pari-kolme melko pahaa rimanalitusta (kuten se aivan helvetin kamala In Flamesin kanssa tehty melodeath-Pendulum-biiteillä -biisi), mutta kun yli 60 minuuttia levystä on kuitenkin täyttä rautaa, niin ei jaksa valittaa. Ja olihan toi livenä aivan uskomaton Skotlannissa massiivisella äänentoistolla jotain x tuhatta ihmistä vetävällä täydellä pimeällä telttalavalla. |
Vteich: (kuten se aivan helvetin kamala In Flamesin kanssa tehty melodeath-Pendulum-biiteillä -biisi), mutta kun yli 60 minuuttia levystä on kuitenkin täyttä rautaa, niin ei jaksa valittaa. Heh, itselle taas se In Flames feat. Pendulum oli taas niitä muutamia kohtuullisia biisejä tuolla uudella. Loput oli suht toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, vaikka kuinka halusi tykätä. Ensimmäisen levyn raikkauteen ei Pendulum ole oikein päässyt viime aikoina. Se on vain niin erilainen verrattuna In Silicoon ja Immersioniin. |
StoRBa 12.07.2010 14:57:49 | |
---|
Vielä tähän päivään jokseenkin nihkeästi toiminut Immersion avautui juuri ja tämähän on aivan loistava levy! Soundit toimivat entistäkin paremmin ja hieman sillisalaattisesta biisitarjonnasta muotoutuu kuin muotoutuukin varsin pätevä kokonaisuus. Yllättävän erilainen tämä on kumpaakaan edeltäjäänsä verrattuna, mutta kyllähän tämä ihan Pendulumia on alusta loppuun. Ei noista levyistä oikein osaa sanoa, mikä on paras, eikä ehkä tarvitsekaan. MadCraftTuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa.
Onko tuo... Super Guss Cola?? |
Ali 17.08.2010 21:47:54 | |
---|
Itsekkin vastikään tutustuneena voin sanoa, että uusin levy on kyllä aika härskiä poppia, mutta diggailen silti. Debyytti on kyllä hieno levy, toka levyys taas jotenkin hieman laimea välimuoto, kun vertaa debyyttiin ja tuoreimpaan. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
A.l 28.11.2010 00:08:15 | |
---|
Minuakin hävettää tunnustaa että tykkään Immersionista ihan sikana. Watercolourin kuulin joitan kuukausia sitten ja ei osunut yhtään kun samaan aikaan pyöri ensitutustumiset Noisian Split the Atomista. Nyt tämä Pendulum kuulostaa semmoiselta huojentavan kauniilta. Tykkään siitä miten seassa on ihan oikeita soittimia ja ne vaan solisee koneiden seassa. Hitto että hävettää. Tämmöstä tyttöjen musiikkia. |
Petrukki 28.11.2010 16:59:52 (muokattu 28.11.2010 17:02:08) | |
---|
Musta tuntuu, että Immersion on Pendulumin paras levy. Hold Your Colourilla oli potentiaalia vaikka mihin, mutta ei sitä jaksa kuunnella biisien rakenteiden takia, vaikka siellä onkin erinomaisia biisejä. In Silicosta en taas jaksanut ikinä innostua, vaikka sielläkin on hetkensä. Immersionilla ollaan taas vältetty juuri niitä juttuja, joiden takia HYC tai IS ei toimi, lopputulos on helvatan hyvä levy. |
StoRBa 03.12.2010 23:29:13 | |
---|
|
A.l 04.12.2010 15:30:12 | |
---|
StoRBa: Nyt ois menossa Live-streamia myspacessa. Vielä hetken ehtinee kattella. http://www.myspace.com/pendulum Itse eilen yritin ajoissa jo kuunnella mut sivusto kertoi, että palvelu ei ole tarjolla asumaasi maahan. Jätin yrittämisen sikseen. |
StoRBa 04.12.2010 22:55:36 | |
---|
A.l: Itse eilen yritin ajoissa jo kuunnella mut sivusto kertoi, että palvelu ei ole tarjolla asumaasi maahan. Jätin yrittämisen sikseen. Mä ainakin onnistuin kattomaan. |
Johnny Buzz 15.03.2011 19:31:06 (muokattu 15.03.2011 19:33:00) | |
---|
Tää ei näemmä ollu vielä täällä: http://www.youtube.com/watch?v=g61brCepGVE Eli miltä kuulostaa 19 Pendulum biisiä samaan aikaan soitettuna? Kaikissa biiseissä sama tempo ja videon koostaja on vaan transponoinut biisit samaan sävellajiin. Nice... |