Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: viulumatto
1
tapio.leppa
07.05.2010 17:26:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten saan Nord Electro3:en Korg -tyyppisen (M1, Trinity) viulumattosoundin? Olen selannut SoundLibrarya, mutta eipä ole mitään sinnepäinkään. Voi olla, että olen vain liikaa tottunut Korg- soundiin, mutta kun olen..!
 
Spillway Arts
08.05.2010 20:17:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parhaiten kai tuollaisen saa Korg Legacyn Digital editionista
http://www.dv247.com/computer-music … y-collection-digital-edition--29951
 
Ilmaiseksi tuollaisen yksittäisen saundin voisi kai samplatakin jonkun kaverin vanhasta joutilaasta synasta.
 
En väitä etteikö se olisi täysin mahdotonta, mutta en siltikään sanoisi kyllä.
JPQ
09.05.2010 00:42:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

uteliaana kun räkki laite pinossa keikkuu tr-rack (eli trinity räkissä) mikähän on soundin nimi?
ps. joskus vaan korgin soundi niin efektiä että sitä paha samplata.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
tapio.leppa
09.05.2010 23:04:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan mulla tossa kotistudiossa Trinity, mutta minä en kyllä osaa siirtää soundia Trinitystä NE3: en. Jos joku sen osaa tehdä, kiikutan kyllä laitteet paikalle ja korvaan vaivan + olen erittäin kiitollinen. Kaikki halukkaat jonoon !
 
tapio.leppa
09.05.2010 23:07:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja vielä: soundi, jonka haluaisi Trinitystä NE3: en, on Arco Strings.
 
eptupala
25.06.2010 13:58:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vihdoinkin on Nord saanut tehtyä kunnon string -sampleja, check it out guys. ;)
 
http://www.nordkeyboards.com/main.a … _Library&clslib=Strings/StrMachines
 
Ja sama uusiks.
JPQ
26.06.2010 15:18:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näinkö oikein että näitä vois käyttää myös nord wavessa? onhan se tyyris tuloihini nähden ja kun olen olen olohuono muusikko saahan noita softanakin noita viujlukone sampleja kuten muitakin...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Prophet
26.06.2010 20:54:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eptupala: Vihdoinkin on Nord saanut tehtyä kunnon string -sampleja, check it out guys. ;)
 
http://www.nordkeyboards.com/main.a … _Library&clslib=Strings/StrMachines

 
Tsaijajjaijai kuinka herkullisia ääniä lähtikään Eminent 310:stä.
 
JPQ
27.06.2010 06:47:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prophet: Tsaijajjaijai kuinka herkullisia ääniä lähtikään Eminent 310:stä.
 
joo ja parista muusta lähteestä. ja just nämä on ne mitkä itseä kiinnostaa.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Exhausted
28.06.2010 22:39:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huh huh, onneksi tulee kesäloma, niin ehtii testailla!
 
BaariMikko
28.06.2010 23:04:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkoi just ärsyttää tämä Nordin samplekirjaston päivittämisen tietty ongelmallisuus - soundeja on ihan törkeesti tarjolla, sitten pitää niitä yks kerrallaan kokeilla. Voisin maksaa NE3:n samplemuistin laajennuksesta ihan hyvän summan, niin voisi pitää soittimessa kunnon kirjastoa. Tai sitten pitäis saada samplekirjastopuoli VST:nä koneelle...
 
Exhausted
28.06.2010 23:09:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tai sit jos joku Nordin kesätyöntekijä (tai vaikka ystävällinen m.netin käyttäjä) viitsis ensin tehdä niistä hyvät samplet...Lisäksi ongelmallista on se, ettei muista mitä sampleja on jo joskus aiemmin kokeillut, ja oliko ne hyviä
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «