Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: uusi vahvistin
1
llarppp
28.06.2010 01:40:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei elikkä, myin valvekingin nupin ja kaapin pois roudaus vaikeuksien vuoksi joten nyt olisi combo hakusessa. Hintaa saisi olla about 700e. Soittelen pääasiallisesti kaiken laista rokkia/metallia joten hyvä hi gain ja perus särö olisivat must. Ja kliini kanava ei tekisi ollenkaan pahaa. Jotkut mallintavat kiinnostavat mutta delayn saa kyllä pedaalistakin, joten kysynkin teiltä hyvät kolleegat. Mikä olisi minulle se vahvistin?
 
"Every man dies, not every man really lives"
Vahooo
28.06.2010 01:52:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torilta kattele ENGLiä. Thunder taitaa olla hyvä peli ja hinta pyörii siinä 700e
 
Mitä helvettiä sää siinä täriset?
Karvamammutti
28.06.2010 01:54:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ThrashRocket: Torilta kattele ENGLiä. Thunder taitaa olla hyvä peli ja hinta pyörii siinä 700e
 
Kompataan tätä. Toimiva ratkaisu.
 
Common sense- So goddamn rare it's a superpower.
llarppp
28.06.2010 02:01:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemuksia Blackstarin HT Club 40 vehkeestä. http://www.youtube.com/watch?v=ahzfmFlMRA0 kuulostaa omaan korvaan ainakin tajuttoman hyvältä.
 
"Every man dies, not every man really lives"
Icy-Sun
28.06.2010 02:06:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hughes & Kettner Statesman, Laney LC
 
Beyond here lies nothing...
Numb
28.06.2010 12:31:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

llarppp: Onko kellään kokemuksia Blackstarin HT Club 40 vehkeestä. kuulostaa omaan korvaan ainakin tajuttoman hyvältä.
 
Sähän sillä soitat, joten jos se sun mielestä kuulostaa tajuttoman hyvältä, niin... :)
 
Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö
HeavyMachinery
28.06.2010 13:26:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

llarppp: Okei elikkä, myin valvekingin nupin ja kaapin pois roudaus vaikeuksien vuoksi joten nyt olisi combo hakusessa. Hintaa saisi olla about 700e. Soittelen pääasiallisesti kaiken laista rokkia/metallia joten hyvä hi gain ja perus särö olisivat must. Ja kliini kanava ei tekisi ollenkaan pahaa. Jotkut mallintavat kiinnostavat mutta delayn saa kyllä pedaalistakin, joten kysynkin teiltä hyvät kolleegat. Mikä olisi minulle se vahvistin?
 
Microcube !!!
 
Ja jos se ei toimi niin Pudda !
 
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Numb
28.06.2010 13:39:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HeavyMachinery: Microcube !!!
 
Ja jos se ei toimi niin Pudda !

 
Eikäko Mikrokupen kuulokeulostulosta Puddaan. Tulee hyvä kova ääni sillä keinoin.
 
Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «