Tankero 27.06.2010 14:29:01 | |
---|
EP: Yhdy vaan, mutta aito innostus soittamiseen on hieno asia ja välittyy myös kuulijalle/ yleisölle! Ei liity kyllä ko bändiin. Palaamme asiaan kymmen vuoden kuluttua, josko ois jotain tarttunut matkan varrella. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
EP 27.06.2010 14:31:58 (muokattu 27.06.2010 14:33:10) | |
---|
Tankero: Ei liity kyllä ko bändiin. Palaamme asiaan kymmen vuoden kuluttua, josko ois jotain tarttunut matkan varrella. Joo, mutta toivottavasti ei ihan kaikki tartukkaan, siis näihin "Wanhoihin Poikiin". Finlanders on Suomen parhaita tanssipändejä, ellei paras, mutta siitähän en mitään kirjoittanutkaan : ) |
Lennu 27.06.2010 14:38:16 | |
---|
Tankero: Samoin minä. Finkuthan on taattua kamaa, kuten kitaristinsa mehiläispesäsaundinsa. Mikähän kumma, se on noilla suomalaisilla tanssibändikitaristeilla, että pitää vetää tuolla kaamealla särösaundilla. Ei juuri muualla kuule. Italiasta taitaa sekin tulla. My life is like an Opel-highway. |
poppamies 27.06.2010 14:43:31 (muokattu 27.06.2010 14:44:01) | |
---|
Lennu: Italiasta taitaa sekin tulla. Umberto Marcatokin olisi pitänyt käännyttää rajalla aikoinaan. Silloin se vielä oli mahdollista. Lord Of The Strings |
Tankero 27.06.2010 14:44:38 | |
---|
Lennu: Italiasta taitaa sekin tulla. Ei ainakaan Eros vedä. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
Tankero 27.06.2010 14:45:14 | |
---|
poppamies: Umberto Marcatokin olisi pitänyt käännyttää rajalla aikoinaan. Silloin se vielä oli mahdollista. Höpösis! Umberto oli vieläkin ihuna Sinitaivas-kiertueella. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
poppamies 27.06.2010 14:55:55 (muokattu 27.06.2010 14:56:03) | |
---|
Tankero: Höpösis! Umberto oli vieläkin ihuna Sinitaivas-kiertueella. Jåå näin on. parhaimpia suomalaisia solisteja kautta aikojen kyllä. Onko muuten Umberto ruotsissa nykyään? http://www.youtube.com/watch?v=ejJby0qm6t4 Lord Of The Strings |
Lyyki 27.06.2010 15:06:36 | |
---|
Tankero: Samoin minä. Finkuthan on taattua kamaa, kuten kitaristinsa mehiläispesäsaundinsa. Mikähän kumma, se on noilla suomalaisilla tanssibändikitaristeilla, että pitää vetää tuolla kaamealla särösaundilla. Ei juuri muualla kuule. No juu tuohon voin myöskin yhtyä. Ihme stanan pirinä purkkeja Pelander käyttää. Sillä on aina ollu villun huonot soundit. Onneks ei pilannu kuitenkaan sitä kokonaisuutta. |
poppamies 27.06.2010 15:16:37 | |
---|
Lyyki: No juu tuohon voin myöskin yhtyä. Ihme stanan pirinä purkkeja Pelander käyttää. Sillä on aina ollu villun huonot soundit. Onneks ei pilannu kuitenkaan sitä kokonaisuutta. Säröllä on moninverroin helpompaa soittaa kuin puhtailla. Lord Of The Strings |
Ukko 27.06.2010 21:02:06 | |
---|
poppamies: Säröllä on moninverroin helpompaa soittaa kuin puhtailla. Riippuu tasan tarkkaan siitä mitä soitetaan. COVS jäsen nro 6 |
Welldrum 27.06.2010 21:40:24 | |
---|
Ukko: Riippuu tasan tarkkaan siitä mitä soitetaan. Sähörumpuja ? Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä. |
tarmo 27.06.2010 21:51:16 | |
---|
Hyvin pysyy taas aiheessa. No, mä kehun sitten itseäni. Vedin ihan älyttömän hyvän keikan. Kiitos kiitos vaan, saa taputella selkään. Kyllä mä olen hyvä. Ja Ylisirkan Teroa Rovaniemeltä täytyy muutes kehua parin viikon takaisesta tuurauksesta. Biisit tsekattu ja homma hanskassa. Ei ole mikään itsestäänselvyys. Ja nyt sitten ei mitään ot:a aiheesta tosi ammattilainen ja biisien tsekkaus. "kentillä tavataan, veljet". Hihhii... |
Tankero 27.06.2010 22:37:59 | |
---|
tarmo: Hyvin pysyy taas aiheessa. No, mä kehun sitten itseäni. Vedin ihan älyttömän hyvän keikan. Kiitos kiitos vaan, saa taputella selkään. Kyllä mä olen hyvä. Ja Ylisirkan Teroa Rovaniemeltä täytyy muutes kehua parin viikon takaisesta tuurauksesta. Biisit tsekattu ja homma hanskassa. Ei ole mikään itsestäänselvyys. Ja nyt sitten ei mitään ot:a aiheesta tosi ammattilainen ja biisien tsekkaus. Eikä ole huono ihminen muutenkaan. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
jakeni 28.06.2010 00:09:37 | |
---|
Voi vittu joo..Jussi mäni hyvin... mut ainoa takatisku ja tosi asia on se,että meikäläisten kannattaa väistyä hevon vittuun ja pois tieltä...kun tuo seuraava sukupolvi tulee>>>aivan eri meininki kuin meillä, kusen polttamilla vanhoilla ja kaikki tietäväisillä turoilla!!! Näin se vaaan menee. Mm. Jarkko Niska tulee. Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
Tankero 28.06.2010 00:30:39 | |
---|
jakeni: Voi vittu joo..Jussi mäni hyvin... mut ainoa takatisku ja tosi asia on se,että meikäläisten kannattaa väistyä hevon vittuun ja pois tieltä...kun tuo seuraava sukupolvi tulee>>>aivan eri meininki kuin meillä, kusen polttamilla vanhoilla ja kaikki tietäväisillä turoilla!!! Näin se vaaan menee. Mm. Jarkko Niska tulee. No noin ehkä teillä... Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
jakeni: Voi vittu joo..Jussi mäni hyvin... mut ainoa takatisku ja tosi asia on se,että meikäläisten kannattaa väistyä hevon vittuun ja pois tieltä...kun tuo seuraava sukupolvi tulee>>>aivan eri meininki kuin meillä, kusen polttamilla vanhoilla ja kaikki tietäväisillä turoilla!!! Näin se vaaan menee. Mm. Jarkko Niska tulee. Sukupolvienvälinenkuiluko? Kyllähän ne tanssitushommat hoituu juu nuoremmiltakin kuten mm. "Wanhat Pojat" Kesäillan valssi -ohjelmassa! .. ei oo "rasitteita" heillä : ) |
tarmo 28.06.2010 03:18:52 | |
---|
EP: Sukupolvienvälinenkuiluko? Kyllähän ne tanssitushommat hoituu juu nuoremmiltakin kuten mm. "Wanhat Pojat" Kesäillan valssi -ohjelmassa! .. ei oo "rasitteita" heillä : ) Voi vittu. No, ketäs seuraavaksi kehuisi. Ai mä vai? Joo kiitos, kiitos, kyllähän mä tiedän... Hei jätkät: aromakiltaa ei ole perustettu syyttä. "kentillä tavataan, veljet". Hihhii... |
isojussi 28.06.2010 16:34:32 | |
---|
jakeni: Voi vittu joo..Jussi mäni hyvin... mut ainoa takatisku ja tosi asia on se,että meikäläisten kannattaa väistyä hevon vittuun ja pois tieltä...kun tuo seuraava sukupolvi tulee>>>aivan eri meininki kuin meillä, kusen polttamilla vanhoilla ja kaikki tietäväisillä turoilla!!! Näin se vaaan menee. Mm. Jarkko Niska tulee. Tässä kohden se toki on noin, mutta kun otantaa vähänkin isonnetaan, on meitillä viä kuule hyvinkin käyttöö. Ja taitaa niitä tarpeita tämän tämän tossakin kpohden viä kuiteskin olla? Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
EP 28.06.2010 16:44:00 | |
---|
isojussi: Tässä kohden se toki on noin, mutta kun otantaa vähänkin isonnetaan, on meitillä viä kuule hyvinkin käyttöö.. Joo, jos tanssimusiikista puhutaan, niin mikä on ongelma? Soittajat soittaa ja tanssijat tanssii, molemmissa löytyy eri ikäluokkia, eiköhän se ole omasta asenteesta kiinni. |
isojussi 28.06.2010 16:48:33 | |
---|
EP: Joo, jos tanssimusiikista puhutaan, niin mikä on ongelma? Soittajat soittaa ja tanssijat tanssii, molemmissa löytyy eri ikäluokkia, eiköhän se ole omasta asenteesta kiinni. Sitten kun säkin yhtään viä joskus ymmärtäisit,mistä on kyse... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |