velipesonen 11.06.2010 13:46:58 (muokattu 11.06.2010 13:47:55) | |
---|
Kailis: Eli tiivistettynä; matematiikka on absurdia ja musiikki kans mutta ei sais olla? Jaa mitenkähän tämä pitäisi ymmärtää. Onko absurdia se mikä on perimmältään absurdia vai se joka näyttäytyy absurdina? Matematiikan mahdollisesta absurdiudesta saa hyvän käsityksen esimerkiksi lukemalla John D. Barrow'n kirjan Lukujen taivas. Sekä matematiikan että musiikin absurdiuden laadun voisi tiivistää seuraaviin kysymyksiin: Onko olemassaolo totta? Onko tietoisuuden olemassaolo luonteeltaan samanlaista kuin muiden asioiden? Onko tietoisuuden ulkopuolella jotain? Jos niin mitä? Jos mitään ei ole olemassa, miten tätä perustellaan? Voiko perimmältään järjenvastainen ilmiö olla olemukseltaan järjellinen? Mitä järjenvastaisuus perimmältään on? Itse olen vakuuttunut, että todellisuus on olemassa ja että tietoisuus on todellisuuden osa, jonka ulkopuolella on asioita. Todellisuus saattaa olla alkuperältään järjenvastainen mutta ominaisuuksiltaan se silti vaikuttaa hyvin järjelliseltä. |
Vieno 12.06.2010 00:20:24 | |
---|
Onkohan jumala olemassa?!? Tä häh? Tässä ketjussa havaittavissa orastavaa sivurailteille siirtymistä.. Mutta Niilin Pertistä ihan samaa mieltä vaikka Rush hyvä pändi onkin! Paiseen aikku on taas kova vetään, jos ei ny aleta tieteelisesti jokaista lyötiä pilkkoon tuhannesosiin! Sanokoot tsääzhiplarit mitä lystää. ;) Mielentilasta ja lääkityksestä riippuen huomenna voin jo kyllä olla erimieltä. No yhtäkaikki. Tää on silti nyt faktaa!! Koska mä niin sanon ja mä oon se jumala! Siis mitä ei oo välttämättä olemassa.. Rakkaudella IsoV |
passe 12.06.2010 00:41:13 | |
---|
kimkorho: musiikin asiantuntijaksi koulutettu ihminen antaa yleensä musiikin asiantuntijuudelle suuremman arvon kuin ihminen, jolla samaa koulutusta ei ole. Sama ilmiö toki pätee yksilön ammattikentästä riippumatta putkimiehistä sairaanhoitajiin jne. Hyvä pointti. It`s only music. Elämä on aika paljon muutakin. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
sahkuifk 12.06.2010 00:47:33 | |
---|
Verbaalisesti lahjakkaat rumpalit nostetaan täällä turhan innokkaasti myös soittajana ja kama-asiantuntijana kovin korkealle. Makuasioita ja mieltymyksiä lytätään innokkaasti mutta hei! Kyllähän maailmaan puhetta ja pauketta mahtuu. Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |
kitransoittja 22.06.2010 17:32:49 | |
---|
Laittakaa niitä youtubepätkiä missä Weckl on erityisen huono ja epämusikaalinen. Mulla on aina kiinnostanu mihin "weckl on ihan vitun paska" -ilmiö perustuu. |
jussimi 22.06.2010 18:28:34 | |
---|
kitransoittja: Laittakaa niitä youtubepätkiä missä Weckl on erityisen huono ja epämusikaalinen. Mulla on aina kiinnostanu mihin "weckl on ihan vitun paska" -ilmiö perustuu. Eiköhän Davea olla kuitenkin vuosien saatossa arvostettu reilusti enemmän kuin haukuttu. Tuon kaliiberin soittaja saa aina myös osakseen kritiikkiä. Perushommaa. Vertaa kehen tahansa tekijämieheen miltä taiteen alalta tahansa. |
kitransoittja 26.06.2010 17:51:52 | |
---|
kitransoittja: Laittakaa niitä youtubepätkiä missä Weckl on erityisen huono ja epämusikaalinen. Mulla on aina kiinnostanu mihin "weckl on ihan vitun paska" -ilmiö perustuu. Niitä videoita odotellessa... |
kitransoittja: Niitä videoita odotellessa... Hiljaa nyt jätkä "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
Tankero 27.06.2010 22:45:25 | |
---|
Linnunlaulupuu: Hiljaa nyt jätkä Minä pidätän myös hengitystä. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
passe 27.06.2010 23:39:15 | |
---|
Varmaankin muuten osa tuosta Weckulin "epäsuosiosta" johtuu pitkälti siitäkin, että hän on ajautunut soittelemaan sellaista muniin puhaltelu fuusiota. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
Epämuusikko 28.06.2010 01:41:36 | |
---|
passe: Varmaankin muuten osa tuosta Weckulin "epäsuosiosta" johtuu pitkälti siitäkin, että hän on ajautunut soittelemaan sellaista muniin puhaltelu fuusiota. Tätä veikkaan itsekin. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
LaKu 29.06.2010 16:45:04 | |
---|
passe: Varmaankin muuten osa tuosta Weckulin "epäsuosiosta" johtuu pitkälti siitäkin, että hän on ajautunut soittelemaan sellaista muniin puhaltelu fuusiota. Weckkulin musiikki on kyllä parasta a-luokkaa hissimusiikin vaativalla alalla. Nyt tulee offtopiccia, mutta pakko laittaa tähän. Tiedättekö mikä on paras taustamusiikki mitä olen Sokoksen tavaratalossa Porvoossa kuullut? No Toolin 10.000 days tietysti ;) Eikä siis ollut äänilevyosastolla. ATK:n avulla voidaan ratkaista ongelmia jotka ei olisi olemassa ilman ATK:ta |
markkuliini 29.06.2010 17:15:02 (muokattu 29.06.2010 17:17:00) | |
---|
LaKu: Weckkulin musiikki on kyllä parasta a-luokkaa hissimusiikin vaativalla alalla. Täsmäkielipoliisista päivää! :) Hissimusiikin tärkein ominaisuuks on jännitettömyys, jotta se ei häiritse kuulijaa liikaa tai kiinnitä huomiota. Sen funktio on luoda äänimaisema/tapetti ja sen on tutkittu lisäävän ostajien viipymisaikaa ostoskeskuksissa jne. Isossa Wecklin soittamassa musiikissa on paljon, etenkin rytmistä, jännitettä, joten ei se hissimusiikiksi kelpaisi. "Munatonta" se voi hyvinkin olla ja usein fuusiosoittajien saoundivalinnat ovat melko...erikoisia, mutta se taas on ihan eri asia. :) Hissimusiikin suurvisiiri voisi olla vaikkapa Kenny G tai Richard Clayderman. http://en.wikipedia.org/wiki/Kenny_Ghttp://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Clayderman Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
passe 29.06.2010 22:44:34 | |
---|
markkuliini: Täsmäkielipoliisista päivää! :) Hissimusiikin tärkein ominaisuuks on jännitettömyys, jotta se ei häiritse kuulijaa liikaa tai kiinnitä huomiota. Sen funktio on luoda äänimaisema/tapetti ja sen on tutkittu lisäävän ostajien viipymisaikaa ostoskeskuksissa jne. Isossa Wecklin soittamassa musiikissa on paljon, etenkin rytmistä, jännitettä, joten ei se hissimusiikiksi kelpaisi. "Munatonta" se voi hyvinkin olla ja usein fuusiosoittajien saoundivalinnat ovat melko...erikoisia, mutta se taas on ihan eri asia. :) Hissimusiikin suurvisiiri voisi olla vaikkapa Kenny G tai Richard Clayderman. http://en.wikipedia.org/wiki/Kenny_G http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Clayderman Kyllä mä wecklin soitossa vähän munaa olen kuulevinani joka kerta kun sitä tulee kuunneltua. Se musa vaan on niin karseeta schaibaa, että se on ihan sama kuka siellä runttaisi menemään. Ei vaan.. Toi Kenny on kyllä tosi ihq! Että löysitkin tollasen tähän kohtaan.. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
moderndrummer88 29.06.2010 23:07:49 | |
---|
sen on tutkittu lisäävän ostajien viipymisaikaa ostoskeskuksissa jne. Joo no tämän suhteen Weckl on hissimusan täydellinen vastakohta... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Olly 04.07.2010 02:44:35 | |
---|
Too stupid for science? Try religion! |
Kailis 04.07.2010 13:37:53 | |
---|
Olly: Tämä lienee vastakohta, kuka on tämä aliarvostettu rumpali? Humalipäissäni en netistä löydä. Kekkerit alkaa varsinaisesti 2.50 kohdalla... http://www.youtube.com/watch?v=VTHk0eSTs9E Jimmy Ayoub? Jos kirjoittaaa noinkin hyvin niin syyttäisin laiskuutta tai sitten et vaan osaa =D |
Olly 06.07.2010 00:55:56 | |
---|
Kailis: Jimmy Ayoub? Jos kirjoittaaa noinkin hyvin niin syyttäisin laiskuutta tai sitten et vaan osaa =D Jep, löytyihän se vihdoin. Varsinainen kysymys taisi olla Ayoub vai Tim Biery, mutta Biery tuli vasta seuraavana vuotena Ayoubin tilalle. Mi scusi... Too stupid for science? Try religion! |
velsa 08.07.2010 01:12:31 | |
---|
markkuliini: En osaa päättää Mike Manginin, Virgil Donatin ja Mike Portnoyn väliltä.... Osaanpas! Mike Portnoy. Hyvä,Hyvä!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
bluesy 09.07.2010 22:58:35 | |
---|
Olly: Jep, löytyihän se vihdoin. Varsinainen kysymys taisi olla Ayoub vai Tim Biery, mutta Biery tuli vasta seuraavana vuotena Ayoubin tilalle. Mi scusi... ...jos on kelpuutettu Marinon bändiin ei voi olla huono!!Tim Biery The Great!! |