Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: KRK VXT lähikenttämonitorit
1
ReBeat
23.06.2010 22:33:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisi mukavaa kuulla kokemuksia ja mielipiteitä noista KRK:n kalliimman sarjan pöntöistä. Erityisesti VXT6 kiinnostaa. Se on tuplasti RP6 G2:n hintainen. Miten hintaero kuuluu soinnissa? Joojoo, helpointa olisi mennä itse kuuntelemaan, mutta muiden kokemukset kiinnostaa lukuviihteenä nyt.
 
harbapapa
24.06.2010 20:52:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihdoin just RP5:set VXT6:siin. Parempi basso, tarkempi stereokuva ja tilantuntu. Diskantti on myös puhtaampi (rumpupeltien helinää on kiva kuunnella). Siinäpä selkeimmät parannukset. Ainakin mun mielestä ostos kannatti. Ostin vielä Ergo -kontrollerin ja sillä sain tasapuolisemman basson ja selkeyttä ääneen.
 
Suosittelen vaikka tuossa hintaluokassa alkaa olla jo vaihtoehtoja. Loppuvalinta on makukysymys.
 
koponen
24.06.2010 23:59:59 (muokattu 25.06.2010 00:03:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

harbapapa: Vaihdoin just RP5:set VXT6:siin. Parempi basso, tarkempi stereokuva ja tilantuntu. Diskantti on myös puhtaampi (rumpupeltien helinää on kiva kuunnella). Siinäpä selkeimmät parannukset. Ainakin mun mielestä ostos kannatti. Ostin vielä Ergo -kontrollerin ja sillä sain tasapuolisemman basson ja selkeyttä ääneen.
 
Suosittelen vaikka tuossa hintaluokassa alkaa olla jo vaihtoehtoja. Loppuvalinta on makukysymys.

 
Eipä ole tähän paljon lisättävää. VXT6:t on älyttömän hyvät toistimet on tuossa hintaluokassa. Makuasioista ja tottumuksista kiinni sitten mihin valinta kallistuu. Itse en ehkä kuitenkaan ole KRK:n "mahtailevan" soundin ylin ystävä.
 
I'm endorsed by Marshall
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «