Aihe: Mustavalkoiset Värikuvat : Kaupunki Jää Taa
1
Demostudio
28.01.2004 11:48:19
Bändin nimi: Mustavalkoiset Värikuvat
Kappaleen nimi: Kaupunki Jää Taa

URL: http://www.mikseri.net/www/play.php?type=hi&id=41878 (Mp3)

Bändin vuoden takaiselta nauhalta. Kasarihenkinen rokkipläjäys!!!
Lisää osoitteessa:
www.mustavalkoiset.net
Lightning
29.01.2004 13:23:03

Loistava biisi!!! Myös live- versio oli hyvä. Joskus vuonna 2002 oltiin kuuntelemassa Kokkolan westissä. Hyvä jätkät!!
Life sucks and then you f*cking die you know!
Timo JM
15.03.2004 21:12:32 (muokattu 16.03.2004 18:05:42)

No nyt!

Vihdoinkin täällä soi kunnon suomi pop/rock. Tää on asiaa! Hyvä biisi, hyvin soitettu ja hyvin tuotettu. Bassokuvio tekee kivan fiiliksen. Mä en viitsi edes heittäytyä kriittiseksi. Kyllä tää on niin harvinaista herkkua täällä. Kiitos!

EDIT: Kuunneltuani kotisivujen kaikki biisit jäi tää biisi mieleen ehkä kaikkein parhaimpana esityksenä.

Hyvä meininki, lisää tätä!
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
Timo JM
20.03.2004 14:43:01 (muokattu 20.03.2004 17:58:28)

Mä nostan tän biisin ylös vielä kerran mielenilmaisuna tän palstan uskottavuudelle.

Joku heittää tänne pelkkää huutamista ja kolaamista sisältävän "Imekää paskaa" ulosteen ja saa hirveät määrät kehuja. Toinen laittaa kunnianhimoisen ja erittäin korkeatasoisen näytteen tekemisestään, mutta saa vain muutaman kommentin. Jokainen voi itse päätellä minkä arvoisena tätä palstaa voi silloin pitää!

Mä olen sitä mieltä, että kaikenlaisen "taiteen" teko on sallittua ja, että maailmaan mahtuu kaikenlaista ääntä. Siitä huolimatta olisi ehkä korkea aika harkita vakavasti vaihtoehtoa, jossa ns. oikea musiikki olisi erotettu muusta kohkaamisesta omalla palstallaan.

HUOM! Mulla ei ole mitään tekemistä tän bändin kanssa. Olisin ihan yhtä hyvin voinut valita jonkun toisenkin esityksen. Tää nyt sattuu vaan olemaan sopivan lähellä omia tekemisiäni :-)
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
Mustavalkoiset
28.07.2004 14:36:08

Kommentoikaa ny joku tätäkin!
Iso D
29.07.2004 14:49:31
Ammattitaitoista meininkiä. Aika hyvin tuotettu. Tulee vain mieleen Don Huonot/Happoradio-osasto, mikä ei omalla kohdallani ole hyvä asia.
Vedestä nousee kasvi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt