No nyt! Vihdoinkin täällä soi kunnon suomi pop/rock. Tää on asiaa! Hyvä biisi, hyvin soitettu ja hyvin tuotettu. Bassokuvio tekee kivan fiiliksen. Mä en viitsi edes heittäytyä kriittiseksi. Kyllä tää on niin harvinaista herkkua täällä. Kiitos! EDIT: Kuunneltuani kotisivujen kaikki biisit jäi tää biisi mieleen ehkä kaikkein parhaimpana esityksenä. Hyvä meininki, lisää tätä! "Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa." |
Mä nostan tän biisin ylös vielä kerran mielenilmaisuna tän palstan uskottavuudelle. Joku heittää tänne pelkkää huutamista ja kolaamista sisältävän "Imekää paskaa" ulosteen ja saa hirveät määrät kehuja. Toinen laittaa kunnianhimoisen ja erittäin korkeatasoisen näytteen tekemisestään, mutta saa vain muutaman kommentin. Jokainen voi itse päätellä minkä arvoisena tätä palstaa voi silloin pitää! Mä olen sitä mieltä, että kaikenlaisen "taiteen" teko on sallittua ja, että maailmaan mahtuu kaikenlaista ääntä. Siitä huolimatta olisi ehkä korkea aika harkita vakavasti vaihtoehtoa, jossa ns. oikea musiikki olisi erotettu muusta kohkaamisesta omalla palstallaan. HUOM! Mulla ei ole mitään tekemistä tän bändin kanssa. Olisin ihan yhtä hyvin voinut valita jonkun toisenkin esityksen. Tää nyt sattuu vaan olemaan sopivan lähellä omia tekemisiäni :-) "Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa." |