Jupi57 29.05.2010 11:21:13 | |
---|
YLE Teema Klo: 12.20 Pvm: 29.05.2010 Elävän arkiston progejaksossa nähdään mm. Wigwamin, Tasavallan Presidentin ja Tabula Rasan esiintymisiä 70-luvulla. Haastattelussa Rekku Rechardt. Myytävänä... |
Sonormies 31.05.2010 21:09:00 | |
---|
Teemalla taitaa tulla tänään klo 21.20 U2:sta. Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
Jupi57 22.06.2010 17:28:43 | |
---|
Teemalla ensi lauantaina 23.00 Oil City Confidential - Dr. Feelgood Vaikkei Big Figure olekaan pääosassa kannattaa katsoa. Myytävänä... |
sahkuifk 22.06.2010 19:26:30 | |
---|
Jupi57: Teemalla ensi lauantaina 23.00 Oil City Confidential - Dr. Feelgood Vaikkei Big Figure olekaan pääosassa kannattaa katsoa. Oli hyvä, eilen katsoin. Siinä oli muutamia livepätkiä suomesta mutta en tunnistanut paikkaa, Soundin mainos taustalla. Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |
Cimble 23.06.2010 09:00:12 | |
---|
sahkuifk: Oli hyvä, eilen katsoin. Siinä oli muutamia livepätkiä suomesta mutta en tunnistanut paikkaa, Soundin mainos taustalla. Varppina Tampere, koska Stadissa olis ollu Rumba. ;) |
Nolte 23.06.2010 09:23:48 (muokattu 23.06.2010 09:24:07) | |
---|
Jupi57: Teemalla ensi lauantaina 23.00 Oil City Confidential - Dr. Feelgood Vaikkei Big Figure olekaan pääosassa kannattaa katsoa. Hyvä leffa oli, jaksoin helposti katsoa kokonaan, vaikka pääosissa oli ei niin mielenkiintoinen bändi. Tätä en allekirjoita! |
hollmi-5 23.06.2010 12:17:02 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Nolte 23.06.2010 13:31:53 | |
---|
hollmi-5: Nolte jumalauta!!! Etkö muka kymmenen korvilla pomppinut yläpystyyn Dr Feelgoodin tahdissa? Minä pompin. Ja edelleen bändi kuulostaa tosi hyvälle. Katson aika usein tätä: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5810 … t-The-Kursaal-Southend/Product.html Kymmenen korvilla oli kova sana Tapani Kansan R-A-K-A-S ja muu vastaava kama, ei Dr Feelgood. :) Nojoo, mutta jotenkin olen vähän tylsänä bändinä sitä aina pitänyt. En huonona, mutta itselle ei ole kolissut sen kummemmin. Nyt tosin soitetaan uuden orkan kanssa paria niiden biisiä, joten ehkä homman hienous valkenee minulle vielä... Tätä en allekirjoita! |
Esa (Nolte) - mitä biisejä? Olen kiinnostunut. Itse olen aina pitänyt siitä rankemmasta Dr. Feelgoodista, ja otin aikoinaan ylös useitakin heidän biisejään. |
Nolte 23.06.2010 20:47:37 | |
---|
Hansu E: Esa (Nolte) - mitä biisejä? Olen kiinnostunut. Itse olen aina pitänyt siitä rankemmasta Dr. Feelgoodista, ja otin aikoinaan ylös useitakin heidän biisejään. Mesetellään... Tätä en allekirjoita! |
Vallu-Veke 24.06.2010 22:40:46 | |
---|
hollmi-5: Nolte jumalauta!!! Etkö muka kymmenen korvilla pomppinut yläpystyyn Dr Feelgoodin tahdissa? Minä pompin. Ja edelleen bändi kuulostaa tosi hyvälle. Katson aika usein tätä: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5810 … t-The-Kursaal-Southend/Product.html Juu. Tosi hyvä bändi oli. 70-luvulla otettiin meillä aina pohjia, ennen kuin lähdettiin kartsalle torttua vonkaamaan. Porukat meni maalle. Jäätiin veljen kanssa "lukemaan läksyjä" kaupunkiin. Hurriganes-huuman jälkeen Dr Feelgood oli muka ehkä katu-uskottavampi vaihtoehto. Kovasana se olikin. No oli Ganeksetkin. AC/DC toki luonnollisesti syrjäytti kaiken siinä about -78, kun aiemmin ei heistä sen ajan systeemissä saanut tietoa. Viidakkorummun kautta ja kopioimalla C-kasetteja. Saksalaisessa Bravossa oli joskus juttua AC/DC:stä. Joistakin R- kitskoilta sai Bravoa. AC/DC siis oli vakiona, kun tunnelmaa luotiin. Dr Feelgoodia kuunneltiin kyllä myös ku se oli jo perinne ja eihän se tosiaan ole paskempaa musaa. Rhythm & Bluesiksi kait kutsuttiin tai Pub-rokiksi. Sopi erittäin hyvin Olvin ottoon ja sopii vieläkin. Isot pojat sitä kuunteli ja siitä oppi äkkiä itsekkin tykkäämään. Jos en väärin muista, niin ainakin Pohjois-Suomessa oli paljon sen henkisiä bändejä siihen aikaan, vaikka nyt hevi-kaudella sitä on hankala hahmottaa. Oli Ramblersia,.... ja porukat levytti oikein sen tyylistä musaa ... ;) |
Nolte 02.07.2010 19:05:24 | |
---|
Tätä en allekirjoita! |
sahkuifk 26.07.2010 00:45:23 | |
---|
Teemalta jus nyt Creamia, rumpali just siinä niin... En alusta huomannu prkl. Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |
Ruutikallo 10.08.2010 11:40:43 | |
---|
Yle Teemaa tänään klo 21:55--> Oiling Boiling [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
Sonormies 10.08.2010 22:21:30 | |
---|
Oiling vetää Haymanin tuplabassarisetillä. :-) Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
hollmi-5 10.08.2010 22:37:56 | |
---|
Sonormies: Oiling vetää Haymanin tuplabassarisetillä. :-) Ludwigeillapas :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
AP 10.08.2010 23:21:23 | |
---|
hollmi-5: Ludwigeillapas :-) No kerrankin tasapeli :) Komeesti veti Matti, jotenkin niin selkäytimestä tulevaa soittoa. Kädet käy minkä käy ihan itselllään ja napakasti sittenkin. Aikas perkeleen kovaakin veti tuossa mustavalkoisessa, hyvä kun telineet pysyi pystyssä. Aikakauden vaatteista ja muusta rekvisiitasta nostalgiapisteet: Matin pulsarit, Raittisen rohdinpaita ja Nono Söderbergin täysin värähtämätön ilme. Baarin jaffapullot ja Pori jazz-yleisössä piiippua vetävä Hai-saapastyyppi. Yle teemalle joku kulttuuripalkinto kyllä. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
hollmi-5 10.08.2010 23:27:41 | |
---|
Olin ihmeissäni. Todella keskinkertaista soittoakin tuli. Tämäkö oli Suomen parasta osaamista? Noloa meininkiä. Bergström souti bassollansa pitkin kaulaa ja oli ihan ulapalla. Söderberg olisi tarvinnut kartan, jotta olisi osannut takahuoneeseen. Paroni pani pari pilliä suuhun... Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 10.08.2010 23:58:26 | |
---|
hollmi-5: Olin ihmeissäni. Todella keskinkertaista soittoakin tuli. Tämäkö oli Suomen parasta osaamista? Noloa meininkiä. Bergström souti bassollansa pitkin kaulaa ja oli ihan ulapalla. Söderberg olisi tarvinnut kartan, jotta olisi osannut takahuoneeseen. Paroni pani pari pilliä suuhun... Sulta jäi kaima vissiin näkemättä se alkupätkä Hayman-setin kanssa. Siinä oli ihan eri luokan soitantaa ja jopa oikeita kappaleita. Mm. Kaj Backlund soitti trumpettia ja Metsis conga-rumpuja. Sellaista Cobhamin ja Irwinin sekoitusmusiikkia. Tuo Pori Jazz keikka oli taas ihan kuraimprovisointia ilman näkemystä. Suomi-Filmi freetä. Pottery Is Gay! |
hollmi-5 11.08.2010 07:48:53 | |
---|
jazzmies: Sulta jäi kaima vissiin näkemättä se alkupätkä Hayman-setin kanssa. Siinä oli ihan eri luokan soitantaa ja jopa oikeita kappaleita. Mm. Kaj Backlund soitti trumpettia ja Metsis conga-rumpuja. Sellaista Cobhamin ja Irwinin sekoitusmusiikkia. Tuo Pori Jazz keikka oli taas ihan kuraimprovisointia ilman näkemystä. Suomi-Filmi freetä. Juu. Näin vain sen jälkimmäisen, kun vaimon oli pakko nähdä lomakuvia :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |