Cimble 21.06.2010 16:08:11 | |
---|
VeKrio: . Ei varmaan Adlerin tarttis töitä tehdä kun parit biisit soi radiossa sen verran. Tuskinpa tekeekään hirveesti töitä, kun on jotenkin pienimuotoisesti halvaantunut heroiinin käytöstä. En tiedä miten vaikuttaa kuntoon nykyään. Mutta! Hollmin linkissä on mun suosikki koko BR-bändistä. Se harmaahapsinen pörröpää, joka vetää fonia aivan hirveellä meiningillä. En tajua fonista mitään, mutta ton jätkän soitto on ihan silkkaa hurmosta ja sitä on ihan sikakiva kuunnella! Sorumin Beulah Witchissä se on siinä 2 ja puolen minsan kohdalla. Mikä soolo. En itsekään tajua mitään tuollaisen soitosta, mutta korvat mulla on. Kiinnitin huomioo minäkin ukkoon, vetää tosi syvästi. |
markkuliini 21.06.2010 16:20:55 | |
---|
Cimble: Tuskinpa tekeekään hirveesti töitä, kun on jotenkin pienimuotoisesti halvaantunut heroiinin käytöstä. En tiedä miten vaikuttaa kuntoon nykyään. Eikös se ole siinä julkkikset katkolla-tirkistelyshowssa aika heikossa hapessa? Kävellä köpöttelee edes takas ja kädet heiluu kuin tuulimyllyn ja apinan risteytyksellä. Täydellistä huumevalistus-materiaalia. Todella surullinen tapaus... Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
Speedy 21.06.2010 16:35:10 | |
---|
markkuliini: Eikös se ole siinä julkkikset katkolla-tirkistelyshowssa aika heikossa hapessa? Kävellä köpöttelee edes takas ja kädet heiluu kuin tuulimyllyn ja apinan risteytyksellä. Täydellistä huumevalistus-materiaalia. Todella surullinen tapaus... Ai se oli se mikä vietiin viime jaksossa putkaan.. Satuin ihan vahingossa syrjäsilmällä kattomaan just siitä kohtaa kyseistä ohjelmaa.. Ajattelin että kyllä sitä kaikkea shaisseja ameriikassa tehhään... Nyt alkaa reality lähennellä jo huippuaan.. Julkkikset katkolla... ei saakeli.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Bobana 21.06.2010 20:03:48 | |
---|
moderndrummer88: Niin minä laitan silloin kommenttia kun sitä mieltä olen ja usein kyllä täällä suht samaa mieltä ollaan myös minun kommenttien kanssa, toisin kuin sinun kommenttien, liittyen noihin soittovideoihin. Sä olet kyllä ihme pässi. Tässäkin taas ylistät itteäs että sua kumarretaan ja muilla ei niin väliä. Mikä vitun teilaus se on jos totean että olipas luonnottomalla... jne. Se oli yhtäläillä oma toteamus eikä mitään muuta. Vai missä kohtaa lyttäsin kaverin soittotaidot???? Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
VeKrio 21.06.2010 21:10:43 | |
---|
Bobana: Sä olet kyllä ihme pässi. Tässäkin taas ylistät itteäs että sua kumarretaan ja muilla ei niin väliä. Mikä vitun teilaus se on jos totean että olipas luonnottomalla... jne. Se oli yhtäläillä oma toteamus eikä mitään muuta. Vai missä kohtaa lyttäsin kaverin soittotaidot???? Noniin poijjaat! Riita poikki ja rumpukapula väliin. Kumpikaan ei ole pekkaa toisempi, ja se kuka ite väittää, kaivaa kuopan oksalle. Ei pyitä pivoon! Näin on. |
moderndrummer88 22.06.2010 00:04:44 (muokattu 22.06.2010 00:09:27) | |
---|
Bobana: Sä olet kyllä ihme pässi. Tässäkin taas ylistät itteäs että sua kumarretaan ja muilla ei niin väliä. Nyt kyllä meni pointti ohi,,, Mikä vitun teilaus se on jos totean että olipas luonnottomalla... jne. Se oli yhtäläillä oma toteamus eikä mitään muuta. Enpä ole kertaakaan nähnyt sinun kommentoivan Steve Smithin videoita samasta asiasta... Tuntuu vaan, että dissaamisen ilosta dissasit tota. Vai missä kohtaa lyttäsin kaverin soittotaidot???? En sanonu, että kaikki nämä ominaisuudet sisältyi tähän sun yhteen kommenttiin. E: En kyllä tajua mikä sinun nuppia kiristää, pyysin vain laittamaan linkin sellaiseen videoon jossa sun mielestä kerrankin on soitto kohdillaan. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Strumbali 22.06.2010 08:14:24 | |
---|
Laitoin alunperin tuon Eric Slick videon osittain siitä syystä, että minusta ihan mielenkiintoista Adrian Belew(King Crimson) power trion koostuvan kahdesta nuoresta siskoksesta, kun "se" on välillä koostunut Danny Carey:sta ja Les Claypool:sta. Itse en "suuttunut" Bobanan kommentista, tuskin Ericikään, lähinnä naurahdin suorasukaisuutta ja "bläigäämistä". Mitä se on? ; ) Tuosta ehkä näkee Ericin tatsia paremmin, eri kuvakulmasta: http://www.youtube.com/watch?v=H0kEPSGHY7s&feature=related Mutta ihan vasemmalla kädellähän minä näitä tänne laittelen.... ; ) Mähän sanoin, että sä sanoit. |
Cimble 22.06.2010 08:14:52 (muokattu 22.06.2010 08:17:44) | |
---|
|
Ruutikallo 22.06.2010 10:49:43 | |
---|
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Speedy 22.06.2010 15:24:32 | |
---|
Strumbali: Laitoin alunperin tuon Eric Slick videon osittain siitä syystä, että minusta ihan mielenkiintoista Adrian Belew(King Crimson) power trion koostuvan kahdesta nuoresta siskoksesta, kun "se" on välillä koostunut Danny Carey:sta ja Les Claypool:sta. Itse en "suuttunut" Bobanan kommentista, tuskin Ericikään, lähinnä naurahdin suorasukaisuutta ja "bläigäämistä". Mitä se on? ; ) Tuosta ehkä näkee Ericin tatsia paremmin, eri kuvakulmasta: http://www.youtube.com/watch?v=H0kEPSGHY7s&feature=related Mutta ihan vasemmalla kädellähän minä näitä tänne laittelen.... ; ) Minun mielestä ei kauhean innovatiivinen soittaja tommoseen musaan.. Ja sanon tämän nimen omaan sillä, että itse en tietäs mitä soittasin, tai miten soittasin paremmin.. sillon voisin kuvitella itseni soittamassa noin, enkä olis kyllä yhtään tyytyväinen soittooni.. Nimen omaan siis tyylillisellä tasolla, enkä teknisellä.. jos ymmärrätte mitä haen takaa.. Toinen mikä mua häiritsee, on tuo soitto tapa.. sinälläänhän siinä ei ole mitään väärää, päin vastoin rennon ja helpon näköstä toimintaa. MUTTA, kun liikkeet lähtee enemmän ranteista kuin sormista tai koko käsivarresta yhdistettynä tiettyyn rentouteen saa se minun mielestä soiton näyttämään enemmän läpsyttelyltä..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Strumbali 22.06.2010 15:50:53 | |
---|
Speedy: MUTTA, kun liikkeet lähtee enemmän ranteista kuin sormista tai koko käsivarresta yhdistettynä tiettyyn rentouteen saa se minun mielestä soiton näyttämään enemmän läpsyttelyltä..=) Oli siellä joku haitsukäden sivallus, joka meni enemmän vaakasuunnassa, mikä tosiaan vaikuttaa jo läpsimiseltä. Sitä en tiiä, onko tarkoituksella haettua. Vasemman käden toimintaa ei tuosta kuule tarkkaan. Lähinnä ne ilmeiset double stroket kiinnostavat, että ovatko miten tiukkaan soitettuja siellä 1:50 paikkeilla. Näyttävät kyllä kuvan perusteella tulevan aika tiukalla tatsilla... Mähän sanoin, että sä sanoit. |
Speedy 22.06.2010 19:14:43 | |
---|
Strumbali: Oli siellä joku haitsukäden sivallus, joka meni enemmän vaakasuunnassa, mikä tosiaan vaikuttaa jo läpsimiseltä. No en minä ihan semmosta läpsimistä tarkottanu..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
badcompany 22.06.2010 20:33:53 | |
---|
|
Cimble 22.06.2010 21:00:41 | |
---|
badcompany: OTTAKAA TÄSTÄ RUMPALISTA MALLIA!!!!:) http://www.youtube.com/watch?v=RXLPveilqo8 Milloinhan tämä alkaa olla jo niin väsynyt läppä, että tämän linkittäjää hävettää oikeesti? No, ei tämä enää saa varmaan edes kommentteja, koska Kailiskin on Italiassa eikä taas ärsyynny silminnähden tästä. ;) |
VeKrio 22.06.2010 22:56:48 | |
---|
Cimble: Milloinhan tämä alkaa olla jo niin väsynyt läppä, että tämän linkittäjää hävettää oikeesti? No, ei tämä enää saa varmaan edes kommentteja, koska Kailiskin on Italiassa eikä taas ärsyynny silminnähden tästä. ;) Mä oon ihan pihalla, enkä tajunnut mikä täs on se juttu jota en tajunnut. Kamala meininki mut ärsyttävä kokonaisuus. Nolottaa. |
Olli 23.06.2010 08:05:48 | |
---|
|
Cimble 23.06.2010 08:23:31 | |
---|
VeKrio: Mä oon ihan pihalla, enkä tajunnut mikä täs on se juttu jota en tajunnut. Kamala meininki mut ärsyttävä kokonaisuus. Nolottaa. No en tajunnu mitä et tajunnu... :) Mut jos oikein veikkaan kysymyksesi, niin vastaa notta tätä on muusikoiden netissä linkitelty melkein riittävästi ja yleensä uhalla. Tosin minusta tuo pelleilijä vetää hyvin. |
Cimble 23.06.2010 08:25:12 | |
---|
|
VeKrio 23.06.2010 14:19:18 (muokattu 23.06.2010 14:19:47) | |
---|
Cimble: No en tajunnu mitä et tajunnu... :) Mut jos oikein veikkaan kysymyksesi, niin vastaa notta tätä on muusikoiden netissä linkitelty melkein riittävästi ja yleensä uhalla. Tosin minusta tuo pelleilijä vetää hyvin. Noniin. Alles gut. |
Soundit, piuhat ja kajarit. |