Keppis 07.03.2004 19:21:48 | |
---|
Vihaan: Tästä maailmasta oikeutta on turha etsiä se on niin vierasta haluan pois tästä paikasta sinä olet syntinen minä olen syntinen yksikään meistä ei ansaitse paikkaa paratiisissa aivan liian sairas maailma minulle aivan liian viisas ihminen tämän aloitti sama ihminen kaiken lopettaa sinä olet syntinen minä olen syntinen yksikään meistä ei ansaitse paikkaa paratiisissa vihaan tätä maailmaa vihaan näitä ihmisiä vihaan tätä maailmaa vihaan näitä ihmisiä sinä olet syntinen minä olen syntinen yksikään meistä ei ansaitse paikkaa paratiisissa Kohtalo: en olisi koskaan uskonut kieltäydyin ajattelemasta mitä löytyi hihasi alta ei voi katsoa vierestä kun ranteet itkevät punaisia kyyneliä en voi välttää syyllisyyttä jos muualta et löydä onnea olet yksi niistä jotka kulkevat tämän tien olen monta kertaa vaiennut itkiessäsi kohtaloa en voi välttää syyllisyyttä jos muualta et löydä onnea olet yksi niistä jotka kulkevat tämän tien olen monta kertaa vaiennut itkiessäsi kohtaloa
Nää on siis meidän bändin sanotuksia ja mun tekemiä. Kommenttia kiitos. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Keppis 13.03.2004 23:21:14 | |
---|
Kommentoikaa ny joku! "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Super-Jari 14.03.2004 02:33:42 (muokattu 14.03.2004 02:34:26) | |
---|
En keksi mitään rakentavaa mutta kommentoin koska halusit. edit. tämä kohta "ei voi katsoa vierestä kun ranteet itkevät punaisia kyyneliä!" jäi mieleen hyvänä vertauksena. "Vasara on m.netin nopein" -greshgurt |
DeWilde 14.03.2004 20:24:15 | |
---|
Kuinka monessa Fobian sanoituksista viitataan itsensäviiltelyyn? Varmaan puolissa niistä. Tarviiko aina olla niin masentunut? Tekisitte biisin vaikka söpöistä pupuista tai jostain muusta kivasta ja pörröisestä, niin saisitte vähän vaihtelua. ohoH |
strophe 14.03.2004 21:23:14 | |
---|
En ole ihan varma, mutta luulen havainneeni jotain angstiin viittaavaa. Saattoi tietysti johtua tuosta "Vihaan maailmaa, vihaan kaikkia, vihaan enoa, vihaan kaimaa"-kohdasta. Tuo on aika kliseinen ja siitä paistaa liikaa läpi "kypsyyden puute". Ei siis millään pahalla. Tuon oli tarkoitus olla rakentavaa. Volyymi korvaa puuttuvan taidon! |
jybbiz 15.03.2004 12:24:32 | |
---|
Toi "Vihaan" oli mun mieleen vähän liikaa gospelia, mutta ihan hyvin noi on saatu kasaan.. tosin vaan mun mielipide.. Paino on voimaa - ylipaino ylivoimaa! |
NHR 15.03.2004 16:21:12 | |
---|
Eka on vähän liian kliseinen ja saarnaava, mutta toinen on kaikessa yksinkertaisuudessaan aika hyvä oikeastaan. ...onhan ne nätit naiset usein kauniita oli ne sitten alasti tai ei. - PJS |
Keppis 15.03.2004 19:38:48 (muokattu 15.03.2004 19:41:44) | |
---|
Kuinka monessa Fobian sanoituksista viitataan itsensäviiltelyyn? Varmaan puolissa niistä. Tarviiko aina olla niin masentunut? Tekisitte biisin vaikka söpöistä pupuista tai jostain muusta kivasta ja pörröisestä, niin saisitte vähän vaihtelua. Kahdessa biisissä esiintyy viiltely. Näistä kahdesta "kohtalo" kertoo eräästä oikeasta henkilöstä ja katumuksestani. Se toisen biisin "tarina" on keksittyä. En osaa tehdä iloisia biisejä. Olen välillä ehkä hiukan ahdasmielinen. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Keppis 15.03.2004 19:43:18 | |
---|
En ole ihan varma, mutta luulen havainneeni jotain angstiin viittaavaa. Saattoi tietysti johtua tuosta "Vihaan maailmaa, vihaan kaikkia, vihaan enoa, vihaan kaimaa"-kohdasta. Tuo on aika kliseinen ja siitä paistaa liikaa läpi "kypsyyden puute". Ei siis millään pahalla. Tuon oli tarkoitus olla rakentavaa. Toi sanotus on tehty kauheessa teinivitutuksen puuskassa, joten siittä tuli ehkä vähän "valittava". "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Keppis 15.03.2004 19:44:23 | |
---|
Toi "Vihaan" oli mun mieleen vähän liikaa gospelia, mutta ihan hyvin noi on saatu kasaan.. tosin vaan mun mielipide.. Jo toinen kerta, kun mun sanotuksia pidetään gospelina=) Pitäiskö vaihtaa tyyliä. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Eka on vähän liian kliseinen ja saarnaava, mutta toinen on kaikessa yksinkertaisuudessaan aika hyvä oikeastaan. Kiitoksia! "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
DeWilde 15.03.2004 21:13:57 (muokattu 15.03.2004 21:16:15) | |
---|
Kahdessa biisissä esiintyy viiltely. Näistä kahdesta "kohtalo" kertoo eräästä oikeasta henkilöstä ja katumuksestani. Se toisen biisin "tarina" on keksittyä. En osaa tehdä iloisia biisejä. Olen välillä ehkä hiukan ahdasmielinen. Joo, niinhän se taitaa ollakin. Itellä sama juttu, jos yrittää tehdä jotain tekstejä, niin niihin tulee aina teiniangstia. Sen takia en enää yritäkään tehdä sanoituksia. Katotaan sitten parin vuoden päästä uudelleen. Sanoituksista turha sanoa mitään. Ei mitenkään ainutlaatuisia. Ne luultavasti toimii hyvin teidän musassa. WANHA!!!!!!!!!!!111111 |
dictatorsh*t 18.03.2004 20:01:22 | |
---|
Toi sanotus on tehty kauheessa teinivitutuksen puuskassa, joten siittä tuli ehkä vähän "valittava". Voi Poikaa... No onneksi minä en ole sanoittanut yhtään biisiä ja enkä myöskään sitä aio tehdä. |
Keppis 18.03.2004 20:56:11 | |
---|
Voi Poikaa... No onneksi minä en ole sanoittanut yhtään biisiä ja enkä myöskään sitä aio tehdä. Tää on mun osa. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
dictatorsh*t 19.03.2004 13:01:03 | |
---|
Tää on mun osa. Otan osaa. XD |
Keppis 20.03.2004 21:50:15 | |
---|
Otan osaa. XD No voi siitos. "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
superfly 23.03.2004 21:03:58 | |
---|
Ei maailma ole näin paha paikka, ei millään. Ihan hyvää ideaa siinä oli välillä. Itse pitäisin selkeämmästä rakenteesta. Eli tuo voisi toimia ihan eri lailla, jos väsäät tuohon iskevän kertosäkeen ja enemmän riimiä kehiin, jotta lauseet eivät vaikuta niin irrallisilta. Harppu on alaston piano |
Keppis 27.03.2004 16:05:54 | |
---|
Ei maailma ole näin paha paikka, ei millään. Ihan hyvää ideaa siinä oli välillä. Itse pitäisin selkeämmästä rakenteesta. Eli tuo voisi toimia ihan eri lailla, jos väsäät tuohon iskevän kertosäkeen ja enemmän riimiä kehiin, jotta lauseet eivät vaikuta niin irrallisilta. Kummasta biisitä puhut? "jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme |
Tellervo 30.03.2004 17:50:13 | |
---|
Samaa mieltä että toka biisi parempi kuin eka, ytimekkyydessään aika nasahtava. Mutta ensimmäisessä tosiaan ehkä liikaa yhtä maailman käytetyimmistä sanoista, "vihaan". Se on yhtä kliseistä kuin "rakastan". Yritä sanoa sama asia jollain muulla tavalla - jos haluat ja jaksat. Toisaalta jos kyseessä on teiniangstibändi, silloinhan sille sopii teiniangstisanat. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |