Prophet 05.06.2010 23:41:18 (muokattu 06.06.2010 00:38:09) | |
---|
|
Jag 07.06.2010 02:13:06 | |
---|
"Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
ten 07.06.2010 14:00:51 | |
---|
Jag: Kenen tekijänoikeus http://areena.yle.fi/video/1040802 Hieman yksipuolinen näkökanta, mutta katsomisen arvoinen. Mun mielestä toi oli kyllä vähän huono. Tai siis hyvin tehty dokkari kyllä, mutta aika monesta asiasta oon kyllä eri mieltä kuin dokumentin tekijä. Kyllähän toi Girl Talkin sämplääminen on sinäänsä ihan jees tavallaan, mutta jos lainataan esimerkiksi pitkiä pätkiä jostain päämelodiasta tai muuten tunnistettavasta osasta, niin kyllähän se jo menee tekijänoikeusrikkomukseksi. MUN mielestä! :) THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Jag 07.06.2010 17:30:10 | |
---|
ten: Mun mielestä toi oli kyllä vähän huono. Tai siis hyvin tehty dokkari kyllä, mutta aika monesta asiasta oon kyllä eri mieltä kuin dokumentin tekijä. Kyllähän toi Girl Talkin sämplääminen on sinäänsä ihan jees tavallaan, mutta jos lainataan esimerkiksi pitkiä pätkiä jostain päämelodiasta tai muuten tunnistettavasta osasta, niin kyllähän se jo menee tekijänoikeusrikkomukseksi. MUN mielestä! :) Joo itsekin olin monesta erimieltä. Ja tuossa oli jätetty vastapuolen näkemys lähes kokonaan esittämättä. Tai oli esitetty vain siltä kannalta, mikä tukee omia näkemyksiä. Hyvin mustavalkoinen esitystapa. Siltikin tuosta jäi se kuva, että voisihan asioita kyllä järkiperäistää. No ehkä tämä ketju ei ole tuolle tekijänoikeuskeskustelulle oikea paikka. "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
Prophet 09.06.2010 21:55:53 | |
---|
|
Jag 10.06.2010 03:12:31 | |
---|
|
Peoplez 10.06.2010 16:23:41 | |
---|
|
aalataur 12.06.2010 21:12:41 | |
---|
Kukaan havainnut netissä telkku.com -tyylistä palvelua, mutta missä listattaisiin vain päivän dokumentit kanavittain? Olisi paljon kätevämpää kuin tuolta telkku.comista alkaa kaiken kuonan seasta seulomaan... elokuvathan siellä on merkitty E:llä, harmi ettei dokumentteja D:llä. |
Bongowing 12.06.2010 21:18:21 | |
---|
aalataur: Kukaan havainnut netissä telkku.com -tyylistä palvelua, mutta missä listattaisiin vain päivän dokumentit kanavittain? Olisi paljon kätevämpää kuin tuolta telkku.comista alkaa kaiken kuonan seasta seulomaan... elokuvathan siellä on merkitty E:llä, harmi ettei dokumentteja D:llä. Tuolta onnistuu. Tosin on välillä epäloogisuuksia tossa seulonnassa. http://www.tvnyt.fi/ But where the heck is magenta? |
orfus 13.06.2010 20:04:58 | |
---|
Put down your books and pick up a gun, we're gonna have a whole lotta fun! |
Tigerstedt 14.06.2010 09:19:18 | |
---|
orfus: Tämä myös Areenassa: http://areena.yle.fi/video/1041022 "Voidaan olla yhtä mieltä siitä että te todella tarvitsette tämän laitteen." huhhuh... ja se hierontasuulake, mitä helvettiä... ikkunat helisee ja lapset itkee kun äiti hieroo hartioita PÖLYNIMURILLA =D =D Hieno 90-luvun alun kuvaus tämä dokkari kyllä on. Tämä oli kyllä loistava. Samalla jotenkin ahdistava, mutta toi silti hymyä huulille. Together we stand, divided we fall. |
Milkop 15.06.2010 12:19:56 | |
---|
Tigerstedt: Tämä oli kyllä loistava. Samalla jotenkin ahdistava, mutta toi silti hymyä huulille. Eilen katselin tämän myös ja mietteet on aikalailla samat. Hymyilytti mutta samalla vähän hirvitti. Myyntitykin homma ei välttämättä ole se kaikkein helpoin ura. Varsinkin jos myytävänä olisi vielä nykyäänkin tuollaisia helvetillistä mekkalaa pitäviä rakkineita. "Aah, rentoudunpa tässä kaikessa rauhassa kevyen hieronnan parissa." WWUUUSSSHHHH PÖRPÖR!!! *Katto sortuu niskaan. 3 kuolonuhria* "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
orfus 15.06.2010 17:47:25 | |
---|
Tigerstedt: Tämä oli kyllä loistava. Samalla jotenkin ahdistava, mutta toi silti hymyä huulille. Joo, voi helvetti. Varsinkin kun olen itse havainnut että tommonen duuni on meikäläiselle pahinta mahollista. Ahistun helvetisti jos pitää kerjätä tai taivutella ihmisiä. Ei oo mun juttu yhtään. Put down your books and pick up a gun, we're gonna have a whole lotta fun! |
sepeli 18.06.2010 18:43:03 | |
---|
Torstaina tuli JIMiltä melko hyvä dokumentti John F. Kennedyn murhasta. Sisältää pelkästään tuona päivänä kuvattua ja äänitettyä materiaalia, josta on hyvin koostettu kronologinen katsaus murhapäivän tapahtumien kulusta. Dokumentti on erinomainen, varsinkin JIMin yleiseen tasoon verrattuna. Sisälsi paljon materiaalia, jota en ollut koskaan nähnyt. Dokumentti on osa neliosaista sarjaa, jonka seuraava osa tulee ensi torstaina (24.6.). Toivottavasti on yhtä laadukas. Täytynee katsoa - tapaus kiinnostaa. Nähtävissä siis ruutu.fi:ssä: http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=224385EVERYBODY DANCE LIKE THERE'S ASS IN YOUR PANTS! |
tsugaru 18.06.2010 19:58:36 | |
---|
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
Prophet 21.06.2010 17:49:41 | |
---|
Kirurgian historia (1/5), Yle Teema, klo 20.05. |
Atomic Cafe 22.06.2010 18:42:38 (muokattu 22.06.2010 18:59:47) | |
---|
Jos puoletkin kaikista lähihistorian salaisuuksista ja eri kuppikuntien pikku puuhasteluista tässä maassa joskus paljastuu niin niistä saisi monta kokoillan elokuvaa joita monikaan ei uskoisi todeksi vaikka asia väännettäisiin rautalangasta. TV 1 tänään: Kylmän sodan kuumimpina vuosina Suomen puolustusvoimat pitivät salaisia yhteyksiä länteen - poliittisen johdon tietämättä. Suomettumisen kulta-aikoina kenraalit ja valtiojohto eivät ollet parhaita kamuja keskenään eikä kumpikaan osapuoli luottanut toiseen. Tämä oli sikäli ihan ymmärrettävää että valtiosalaisuudet kulkivat Helsingistä nopeammin Moskovaan kun Tampereelle :) |
Tänään Yle Teemalta 21.56 dokumentti Reino Helismaasta. oivoi |
Prophet 22.06.2010 19:03:51 (muokattu 22.06.2010 20:35:41) | |
---|
Itchy: Tänään Yle Teemalta 21.56 dokumentti Reino Helismaasta. Laulaisipa Nuffield-marssin. |
KooAa 22.06.2010 22:32:47 | |
---|
Allelasku |