Super-Jari 15.03.2004 07:10:02 | |
---|
Omistaako kukaan laitetta? Saatteko siitä melua niin paljoa että se kuuluisi treenikämpällä? Minä en. "Vasara on m.netin nopein" -greshgurt |
PoLFus 15.03.2004 07:48:11 | |
---|
~ 7ender $tratocaster ~ |
Spiralmind 15.03.2004 09:01:26 | |
---|
häh... vahvistimestahan se meteli lähtee. |
Super-Jari 15.03.2004 16:31:35 | |
---|
Joo, vahvistimesta lähteekin mutta ei tuon pedaalin kanssa. Muilla pedaaleilla ei ole ongelmaa mutta metal masterin kanssa on. Ja Polfus, kuten sanoin, minulla on siis tuo pedaali, tiedän kyllä miltä se kuulostaa. Soundi on helvetin hyvä mutta kun siitä ei vaan irtoa meteliä tarpeeksi. Tympäsee. "Vasara on m.netin nopein" -greshgurt |
Ben_D 15.03.2004 18:08:05 | |
---|
Omistaako kukaan laitetta? Saatteko siitä melua niin paljoa että se kuuluisi treenikämpällä? Minä en. Jaa-a. Mä olen tota käyttänyt transistori Marshallin kanssa ja lähti meteliä enemmän kun tarpeeks. Mikäköhän siinä nyt mättää?? |
Niskamies 15.03.2004 18:20:11 | |
---|
Joo, vahvistimesta lähteekin mutta ei tuon pedaalin kanssa. Muilla pedaaleilla ei ole ongelmaa mutta metal masterin kanssa on. Ja Polfus, kuten sanoin, minulla on siis tuo pedaali, tiedän kyllä miltä se kuulostaa. Soundi on helvetin hyvä mutta kun siitä ei vaan irtoa meteliä tarpeeksi. Tympäsee. Varmaan olet jo kokeillut, mutta vaihdappa patteri. Soita bassoa ja ole uromies! |
Ben_D 15.03.2004 18:25:58 | |
---|
Varmaan olet jo kokeillut, mutta vaihdappa patteri. Vasara varmaankin käyttää sitä verkkovirralla. Ei tota voi käyttää paristolla, toimii epävarmasti. |
Varmaan olet jo kokeillut, mutta vaihdappa patteri. Muuntajalla toimii joo. Paristoa en käytä kuin wahissa. Eikö kukaan osaa sanoa vai onko kellään muulla koko laitetta? "Vasara on m.netin nopein" -greshgurt |
Da Make 15.03.2004 19:27:55 | |
---|
DLX reissulla satuin kuulemaan, että niitä on mennyt rikki aika paljon. Jos pedaalisi onkin rikki? Cräx, Change, Ötöm!?
IHKK #09 |
Super-Jari 15.03.2004 19:32:42 | |
---|
DLX reissulla satuin kuulemaan, että niitä on mennyt rikki aika paljon. Jos pedaalisi onkin rikki? Ei se rikki ole kun siitä kuuluu kuitenkin ihan oikeat soundit mutta ääni vaan ei riitä. "Vasara on m.netin nopein" -greshgurt |
Spiridon 15.03.2004 19:34:05 | |
---|
huono kontakti sisällä? Sitä on kyllä joo vähän vaikeempi tarkistaa Jos täytyy nimetä yksi hyvä urheilulaji, niin kyllä se on tämä koripulloilu. |
Dumb 15.03.2004 19:34:42 | |
---|
No voihan paska! On ollut vähän ajatuksissa tuollaisen ostaminen, mutta jää kyllä väliin, jos tuollaista kerran ilmenee. Joskus aikoinaan BOSS DS-1:sen kanssa meni niin hermo juuri samasta syystä! |
PuNkKi 15.03.2004 19:38:41 | |
---|
No voihan paska! On ollut vähän ajatuksissa tuollaisen ostaminen, mutta jää kyllä väliin, jos tuollaista kerran ilmenee. Joskus aikoinaan BOSS DS-1:sen kanssa meni niin hermo juuri samasta syystä! juu.u.. metal mastereissa on hieman tuommoisia vikoja. DLX mullekin kerrottiin siitä että nyt on ainakin joku erä ollut semmonen missä on ollut aikas paljon maanantai kappaleitakin.. ja yksi semmoinen tuli itsekkin testattua.. ääntä ei lähtenyt minkäänlaista.. =/ toinen taas sitten toimikin ihan ok.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Super-Jari 15.03.2004 19:46:28 | |
---|
No voihan paska! On ollut vähän ajatuksissa tuollaisen ostaminen, mutta jää kyllä väliin, jos tuollaista kerran ilmenee. Joskus aikoinaan BOSS DS-1:sen kanssa meni niin hermo juuri samasta syystä! Tunnen yhden tyypin joka voisi varmaan myydä omansa :D "Vasara on m.netin nopein" -greshgurt |