Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Festari apu
1
../Juho ../
21.06.2010 12:18:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli tänne vaan kaikki kysymykset ja vastaukset liittyen festareihin niin viisaat ja vanhemmat toivittavasti vastailee :D
 
Elikkä itse kysyn kun olen ekaa kertaa menossa festareille ja se olisi sonisphere ja ajattelin että menen katsomaan maidenia eturiviin niin onko teillä kokemuksia miten festareilla pääsee eturiviin? Kauanko kannataa jonottaa? Pitääkö jättää Motley Crue näkemättä? Miten menitte viime vuonna yms. ohjeita sillä kesän alussa AC/DC keikalle pääsi vain kävelemällä eturiviin niin eikö sen pitäisi olla festareilla helpompaa? Toivon pikaisia vastauksia kiitos!
 
Up the Irons ../Juho../
Jokapaikanapina
21.06.2010 13:04:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

../Juho ../:
 
Elikkä itse kysyn kun olen ekaa kertaa menossa festareille ja se olisi sonisphere ja ajattelin että menen katsomaan maidenia eturiviin niin onko teillä kokemuksia miten festareilla pääsee eturiviin? Kauanko kannataa jonottaa? Pitääkö jättää Motley Crue näkemättä? Miten menitte viime vuonna yms. ohjeita sillä kesän alussa AC/DC keikalle pääsi vain kävelemällä eturiviin niin eikö sen pitäisi olla festareilla helpompaa? Toivon pikaisia vastauksia kiitos!

 
Omat kokemukset on, että festareilla pääsee sinne lähemmäs eteen helpommin ku normikeikoilla, mut jos haluut varmistaa eturivipaikan niin kyllä se Mötikkä pitänee jättää väliin. Itse en kyllä edes eturivipaikkaa haluis, siellä kuolee ja joutuu odotteleen, epämukavaa.
 
papitsu
21.06.2010 14:56:40 (muokattu 21.06.2010 14:56:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokapaikanapina: Omat kokemukset on, että festareilla pääsee sinne lähemmäs eteen helpommin ku normikeikoilla, mut jos haluut varmistaa eturivipaikan niin kyllä se Mötikkä pitänee jättää väliin. Itse en kyllä edes eturivipaikkaa haluis, siellä kuolee ja joutuu odotteleen, epämukavaa.
 
Munsta eturivi on ihan jees. Saa rauhassa nojailla siihen aitaan ja lepuuttaa hieman selkää ja jalkoja. Jos taas hyvää menoa hakee, niin yleensä olen parhaat bileet löytänyt siitä metrin pari eturivin takaa. Ja siihen pitäisi päästä kyllä suht hyvin kävelemään vielä keikan alussa.
 
Mielipiteeni on fakta.
MV
21.06.2010 20:14:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuorempana oli kova juttu olla aina eturivissä. Parhaat bileet on kuitenkin siinä about 15 metriä lavasta. Pystyy joraamaan vähän paremmin eikä liiskaannu aidan ja mahdollisesti monituhatpäisen yleisön väliin. Tuosta syystä lähdinkin lavasta kauemmaksi reuhomaan kerran Slipknotin keikalla.
 
--Tomppa--
21.06.2010 22:55:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MV: Nuorempana oli kova juttu olla aina eturivissä. Parhaat bileet on kuitenkin siinä about 15 metriä lavasta. Pystyy joraamaan vähän paremmin eikä liiskaannu aidan ja mahdollisesti monituhatpäisen yleisön väliin. Tuosta syystä lähdinkin lavasta kauemmaksi reuhomaan kerran Slipknotin keikalla.
 
Huihelvetti, Knotin keikka oli aika helvettiä vielä n. 7 metriä aidasta kun olin kattomassa. Eihän siellä pystyny kolmen ekan biisin aikana edes seisomaan pystyssä saati keskittymään musiikkiin -> siirryin taaemmas, jossa tunnelma oikeen jees.
 
Johtaja on läski juoppo joka bännäilee porukkaa sillon kun sitä vituttaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «