Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Premier Cabria
1
rockmaker
18.06.2010 12:44:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpusettini on kyseistä mallia. Siis sitä vanhempaa.
Tomiholderin keskellä on aukko, siis tomien välissä.
 
Kiinnostaisi tietää, puuttuuko siitä jotain, tai onko siihen laitettavissa
jotain?
 
Periaatteessa voisin siihen laittaa esim splashin, mutta minkälainen teline siihen sopisi?
 
moderndrummer88
18.06.2010 13:07:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rockmaker: Rumpusettini on kyseistä mallia. Siis sitä vanhempaa.
Tomiholderin keskellä on aukko, siis tomien välissä.

 
Runollista :D
 
Kiinnostaisi tietää, puuttuuko siitä jotain, tai onko siihen laitettavissa
jotain?
 
Periaatteessa voisin siihen laittaa esim splashin, mutta minkälainen teline siihen sopisi?

 
Ei siitä mitään varsinaisesti puutu, siihen voi vaikka tosiaan splashin laittaa, mittaa se aukko ja sen mukaan etsi passeli puomitelineen yläosa.
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
tcitc
18.06.2010 16:20:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie jo luulin et puuttuuko siitä setistä jotain ton selonannon perusteella, et pitäiskö vielä splash siihen hankkia :D
 
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
sahkuifk
20.06.2010 18:11:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/dyn/users/73710.jpg
Näin tein.
 
Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin
passe
20.06.2010 20:37:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ihan sama hole tomiholderissa. Tomiholderin putki on ihan järjettömän pitkä, en tajua miksi moinen rautakanki on pitänyt siihen leipoa. Ei taatusti vaikuta basarin sointiin ainakaan positiivisesti (vaikka yllättävän kivasti se basari silti lätisee). Jotenkin tuli heti alkuun sellainen olo, ettei siihen holderiin nyt ainakaan enempää viitsi laittaa painoa minkään splashin muodossa.
 
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
Velli
20.06.2010 23:06:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

passe: Mulla on ihan sama hole tomiholderissa. Tomiholderin putki on ihan järjettömän pitkä, en tajua miksi moinen rautakanki on pitänyt siihen leipoa. Ei taatusti vaikuta basarin sointiin ainakaan positiivisesti (vaikka yllättävän kivasti se basari silti lätisee). Jotenkin tuli heti alkuun sellainen olo, ettei siihen holderiin nyt ainakaan enempää viitsi laittaa painoa minkään splashin muodossa.
 
Tuota putkea on ERITTÄIN helppo lyhentää. Rautasahan kanssa hommaan kuluu max. 5min. Putken pään voi sitten vielä siistiä viilalla. Mieluummin liian pitkä putki kuin liian lyhyt.
 
Krisse82
20.06.2010 23:09:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Tuota putkea on ERITTÄIN helppo lyhentää. Rautasahan kanssa hommaan kuluu max. 5min. Putken pään voi sitten vielä siistiä viilalla. Mieluummin liian pitkä putki kuin liian lyhyt.
 
Ja lakkaa vielä sahattuun putken päähän, niin tulee siisti eikä revi käsiä.
 
Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa...
hollmi-5
21.06.2010 10:29:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Tuota putkea on ERITTÄIN helppo lyhentää. Rautasahan kanssa hommaan kuluu max. 5min. Putken pään voi sitten vielä siistiä viilalla. Mieluummin liian pitkä putki kuin liian lyhyt.
 
Putkileikkuri tekee aika siistin jäljen, jota ei tarvitse viimeistellä. Sellaisella olen lyhennellyt standeista ylimääräistä ja kevennellyt niitä. http://www.biltema.fi/osteri/data/w … ges%20Sorted/19/large/19-1221_l.jpg
 
Toinen -ei ihan jokaisen käytössä oleva- työstökone on metallisorvi. Sillä saa helposti hyvää jälkeä.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
kincy
21.06.2010 17:44:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Putkileikkuri tekee aika siistin jäljen, jota ei tarvitse viimeistellä. Sellaisella olen lyhennellyt standeista ylimääräistä ja kevennellyt niitä. http://www.biltema.fi/osteri/data/w … ges%20Sorted/19/large/19-1221_l.jpg
 
Toinen -ei ihan jokaisen käytössä oleva- työstökone on metallisorvi. Sillä saa helposti hyvää jälkeä.

 
No helvetti kun en aikaisemmin ole hoksannut putkileikkuria! Pitää duunista lainata ja vähän siistiä pöörlin tomholdereita=) Tattista vinkistä!
 
AP
27.06.2010 13:22:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krisse82: Ja lakkaa vielä sahattuun putken päähän, niin tulee siisti eikä revi käsiä.
 
Tai joku kumi/muovikorkki siihen päähän, ei se sieltä rummun sisältä näjy.
 
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Epämuusikko
27.06.2010 18:24:30 (muokattu 27.06.2010 18:56:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen pyöristellyt ihan vain viilalla. Mutta toisaalta, harvemminpa tulee kättä basarin sisään tungettua.
 
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Krisse82
28.06.2010 18:33:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Itse olen pyöristellyt ihan vain viilalla. Mutta toisaalta, harvemminpa tulee kättä basarin sisään tungettua.
 
Itse ainakin joudun myös niin sanotusti "roudaamaan" rumpuja, jolloin saattaa kovasti v...ttaa jos vaikka sormeen tulee haava. Eikai se siellä rummun sisällä minuakaan haittaa!
 
Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa...
Kailis
03.07.2010 06:46:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Itse olen pyöristellyt ihan vain viilalla. Mutta toisaalta, harvemminpa tulee kättä basarin sisään tungettua.
 
Aijaa. Mähän tungem sinne sormia koko ajam. Mulle basari edustaa naisen vaginaa.
 
markkuliini
03.07.2010 11:40:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Mulle basari edustaa naisen vaginaa.
 
Ensin meinasin kysyä, että onko niitä muitakin, mutta sitten tajusin, että Thaimaassa useasti käyneenä alkaa ilmeisesti löytymään alakategorioita ihan eri malliin. :D
 
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «