Aihe: Jalkapallon MM-kisat 2010, Etelä-Afrikka
1 2 3 4 549 50 51 52 5377 78 79 80 81
arc
20.06.2010 20:47:26 (muokattu 20.06.2010 20:54:17)
Musta tommosia juttuja ei tartte julkisesti puida, luulisi aikuisten ihmisten pystyvän puhumalla hoitamaan hommat.

Tuli tuosta mieleen, että tietääkseni esimerkiksi Evrahan oli todella pettynyt siitä, että Anelkan homma tuli julkisesti ilmi, vaikka se tapahtui kopissa. Eli niin ei pitänyt käydä. Nyt kun asia on julki niin niitä ei varmaan enää kiinnosta :D

Ja Anelkan asennehan on seurajoukkueissa yms aina ollut ihan uskomattoman outo ja kyseenalainen. Se on vaihtanut seuroja aivan helvetisti. Mutta en pidä tätä hommaa kuitenkaan aivan mustavalkosesti pelaajien lapsellisuutena yms.

http://www.youtube.com/watch?v=MtAsNB59Y78

Tässä muuten tuo "yhteenotto". Ei oo ääntä, niin vaikea mennä sanomaan tilanteen kuumuutta, mutta ihan varmasti on mediakin taas tuota paisutellut ihan helvetisti. Vaikuttaa just siltä, että Evra keskustelee suht asiallisesti Domenechille, ja sitten tuo Gym teacher tulee heristelemään sormea tohon.
Ziggy Bubba
20.06.2010 20:53:09 (muokattu 20.06.2010 20:54:40)

arc: Mutta en pidä tätä hommaa kuitenkaan aivan mustavalkosesti pelaajien lapsellisuutena yms.

Jep, ei se saletisti sitä ole. Tais olla koko maajoukkue vaan ruutitynnyri, joka odotti räjähdystä. Domenechin toiminta on tosiaan ollut varsin kummallista jos ties kuin pitkään.

Pelaajat taisivat valittaa/tapella jo avauskokoonpanojen valinnoista aiemmin - toi jos joku on huono merkki joukkueen henkeä ajatellen.
Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed
DJKaaos
20.06.2010 20:57:34
sikki-six:
Pelaajat taisivat valittaa/tapella jo avauskokoonpanojen valinnoista aiemmin - toi jos joku on huono merkki joukkueen henkeä ajatellen.

Ja Gallashan siellä piti jotain mykkäkoulua jo ennen kuin turnaus edes alkoi. Gallasta pidetään muuten Arsenalissa äärettömän vaikeana persoonana, eikä ole mikään salaisuus, että nämä Gallasin tuittuilut ovat vaikuttaneet myös Arsenalin joukkuehenkeen.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
20.06.2010 21:09:10

Jos olisin Laurent Blanc, niin jättäisin tulevista joukkueista pois nämä anelkat ja gallasit.. Ei noista ainakaan apua ole joukkueelle, varsinkaan henkisellä puolella. Toivotaan että Blanc saa joukkueen paremmin hanskaansa.
Stradlin
20.06.2010 21:20:39 (muokattu 20.06.2010 21:22:26)
sikki-six: Jos olisin Laurent Blanc, niin jättäisin tulevista joukkueista pois nämä anelkat ja gallasit.. Ei noista ainakaan apua ole joukkueelle, varsinkaan henkisellä puolella. Toivotaan että Blanc saa joukkueen paremmin hanskaansa.

Ei kai Blancilla pitäisi takavuosien tähtipelaajana ja maajoukkueen johtohahmona olla mitään ongelmaa pelaajien kunnioituksen ja arvostuksen saamisen kanssa.
This guy could fuck up a cup of coffee
Stradlin
20.06.2010 21:56:23
ColdRush01: Tais maalivahtikin vähän yllättyä Fabianon ratkaisusta :)

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=191653
This guy could fuck up a cup of coffee
Ziggy Bubba
20.06.2010 22:25:57

Stradlin: Ei kai Blancilla pitäisi takavuosien tähtipelaajana ja maajoukkueen johtohahmona olla mitään ongelmaa pelaajien kunnioituksen ja arvostuksen saamisen kanssa.

Tää roskasakki saattaa kyräillä silti keskenään. Varsinkin Anelkan anti maajoukkueelle on muutenkin niin vähäinen, että eiköhän herran Ranska-pelit alkais olla paketissa.
Rhapa
20.06.2010 22:44:05
arc:http://www.youtube.com/watch?v=MtAsNB59Y78

Tässä muuten tuo "yhteenotto". Ei oo ääntä, niin vaikea mennä sanomaan tilanteen kuumuutta, mutta ihan varmasti on mediakin taas tuota paisutellut ihan helvetisti. Vaikuttaa just siltä, että Evra keskustelee suht asiallisesti Domenechille, ja sitten tuo Gym teacher tulee heristelemään sormea tohon.

Hmm.... aika mielenkiintoista oikeasti "nähdä" mitä siellä on tapahtunut. Tuo kun näyttää tosiaan siltä mitä sanoit. Evra keskustelee valmentajan kanssa ja taustalta tulee se g-t heristelemään sormea ja lähestulkoon käy käsiksi evraan.
gigity gigity
Akitus
20.06.2010 22:44:35 (muokattu 20.06.2010 23:54:56)
sikki-six: Fyysinen yhteenotto valmennusjohdon kanssa ei ole oikea tapa hoitaa asioita, ellei sitten tarkoituksena ole polttaa siltoja ihan tosissaan.

Haen tämän vielä tuolta sivun takaa, vaikka et ilmeisesti ollut tuota yhteenottoa ollut nähnyt tässä vaiheessa. Tuossa tilanteessahan Evra ei kuitenkaan se yhteenottaja selvästikään ollut. Mies neuvotteli Domenechin kanssa, kun tämä kuntohoitaja tuli riitaa haastaamaan. Itse olen juuri Ranskassa ja tän päivän kakkosmatsin jälkeen tuota konfliktia puitiin paljon. (En ole seurannut suomalaisia tiedotusvälineitä pahemmin, joten tässä saattaa tulla toistoa.) Ilmeisesti pelaajat ovat sitä mieltä, että ko. kuntovalmentaja olisi se petturi, joka Anelkan lausunnot vuoti julkisuuteen. Ainakin Yle näytti ymmärtäneen tilanteen väärin, sillä harjoitukset eivät tuon takia peruuntuneet, vaan pelaajat olivat jo sen aikana marssimassa bussiin. Myöhemmin Domenech luki medialle pelaajien kirjoittaman lausunnon, jossa he kertoivat harjoitusten peruuttamisen olevan protesti nimenomaan Ranskan jalkapalloliittoa kohtaan Anelkan hyllyttämisestä johtuen. Päätös oli mitä ilmeisemmin tehty mediakohun saattelemana eikä todellisten kokemusten. L'Equipen tiedotustilaisuusraportissa liittopomo myöntää, että kuuli asiasta vasta 27 (muistaakseni) tuntia myöhemmin. Toisin kuin (kuulemma) Ilta-Sanomat uutisoi, joukkuetta ei oltu konsultoitu lainkaan liiton päätöksessä, ja koko joukkue tukee Anelkaa tässä tilanteessa. Studiotiimi oli sitä mieltä, että Anelkasta on tehty syntipukki. Kyseenalaistivat myös sen, että Anelkaa ei ole mediassa pahemmin kuultu. L'Equipen mukaan mies otti kuitenkin päätöksen nöyrästi vastaan.

Todennäköistä kuitenkin on, että asian koko luonnetta ja laajutta ei ole vielä nähty. Kuvaavaa on, että studioisäntä erikseen nosti positiiviseksi asiaksi sen, että ainakin tästä joukkue on yhtä mieltä.

Gallasin tuittuilusta näytti olleen myös puhetta tuossa; L'Equipe huhuilee, että Gallas saatettaisiin tiputtaa avauksesta tuosta viimeisestä matsista oikuttelusta johtuen. Myös Ribéryllä epäiltiin olevan sama mahdollisesti edessä.

E: Äsken oli tuon kuntovalmentajan haastis töllössä, ja mitä sivukorvalla seurasin, niin tuo välikohtaus johtui hänen turhautumisestaan pelaajien päätökseen peruuttaa treenit.

E2: otetaas takaisin sen verran, että pelaajat näköjään marssivat bussiin vasta välikohtauksen jälkeen, mutta itse treenaamattomuuspäätös oli jo tehty ilmeisesti.
42. www.myspace.com/sirpenth http://maihinnousu.net/a/1133
sub zero
20.06.2010 22:55:42
en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa / rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita
Henkka370
20.06.2010 23:10:10 (muokattu 20.06.2010 23:23:30)
Ei herranjumala oon tässä fifan mcdolands fantasy football pelissä maailmanlaajusesti sijalla 33.... mitä täällä tapahtuu? toivottavasti tää munkki jatkuu loputtomiin http://en.mcdonalds.fantasy.fifa.com/

Saas nähä miten tipun nyt tän päivän matsen jälkeen
NY RILLATAAN!
TheBlackestEye
20.06.2010 23:51:42
Kivasti kusivat Norsut omille nilkoille, kun provosoivat Kakan pihalle ja pelikieltoon. Varmasti naurattaa, jos brassit nysväävät maalittoman tasapelin Portugalia vastaan ilman joukkueen ainoaa kunnon pelinrakentajaa.
DJKaaos
20.06.2010 23:52:57
Menipä rölöttämiseksi BRA-CIV loppu. Norsunluurannikolla ei oikein hermo pitänyt, kun peli alkoi olla menetetty. Rumasti tulivat jalkapohjat edellä tilanteisiin. Keitan filmaus oli iljettävä, mutta syyttäköön Kaka vain itseään, kun meni retkuun. Taisi olla muutenkin Kakalla pinna kuin viulunkieli tänään. Fabianokaan mikään puhtoinen kaveri ole, kieriskelyn taito on hyvin hallussa.

Eiköhän nämä kisat ala olemaan afrikkalaisten osalta nähty juttu. Koko porukka taitaa jäädä alkulohkoihin.
Minä olen minä.
Henkka370
20.06.2010 23:54:02
Henkka370: Saas nähä miten tipun nyt tän päivän matsen jälkeen

Ei vittu, nousin palkintosijoille... enkä mä tiiä futiksesta mitää eisss
NY RILLATAAN!
arc
20.06.2010 23:56:52
djKaaos: Menipä rölöttämiseksi BRA-CIV loppu. Norsunluurannikolla ei oikein hermo pitänyt, kun peli alkoi olla menetetty. Rumasti tulivat jalkapohjat edellä tilanteisiin. Keitan filmaus oli iljettävä, mutta syyttäköön Kaka vain itseään, kun meni retkuun. Taisi olla muutenkin Kakalla pinna kuin viulunkieli tänään. Fabianokaan mikään puhtoinen kaveri ole, kieriskelyn taito on hyvin hallussa.

Eiköhän nämä kisat ala olemaan afrikkalaisten osalta nähty juttu. Koko porukka taitaa jäädä alkulohkoihin.

Joo, hienoja maaleja lukuunottamatta loppu oli aika perseestä. Mun mielestä noista nappulapohjatilanteista vois antaa jopa suoran punasen, mutta kortit näköjään nousevat aina enemmän tai vähemmän näistä teattereista. Melkeen vois veikkaa, että ekasta tilanteesta murtui jalka.

Uskon myös, että Kaka ihan tahalteen vähän tarjos siitä kyynerpäätä eli ehkäpä oikeutettu kortti, vaikka aika naurettavaksi meni se kieriskelykin siinä.
Rattata
21.06.2010 07:45:16 (muokattu 21.06.2010 07:48:12)
arc: Uskon myös, että Kaka ihan tahalteen vähän tarjos siitä kyynerpäätä eli ehkäpä oikeutettu kortti, vaikka aika naurettavaksi meni se kieriskelykin siinä.

Ihan selvästihän Kaka paukautti kyynärpäällä rintaan. Tilanne josta molemmat olis ansainnut mun mielestä keltasen.

Kaka pelas kyllä muutenkin todella heikon matsin sitä yhtä hienoa syöttöä lukuunottamatta. Ehkä on hyväkin vaan että saa yhden matsin verran rauhottua ja miettiä, tuskin Brasilia sitä tarvii.
Simo78
21.06.2010 12:04:13
Yksi huomio kisoista: afrikan pojat tuntuu etenkin harrastavan jalkapohjat edelle jaloille räimimistä, siis enemmän kuin muut. Etenkin ärsytti etelä-afrikka-uruguay pelissä, kun vielä vinkuivat tuomarin olleen puolueellinen ja siitä yhestä tilanteesta missä joku uruguayin puolustaja sai niin pahasti koiville että joutui jättämään kentän ei tullut mitään. Eilen oli civläisillä samaa menoa...
Hauler
21.06.2010 12:08:40
Simo78: Yksi huomio kisoista: afrikan pojat tuntuu etenkin harrastavan jalkapohjat edelle jaloille räimimistä, siis enemmän kuin muut. Etenkin ärsytti etelä-afrikka-uruguay pelissä, kun vielä vinkuivat tuomarin olleen puolueellinen ja siitä yhestä tilanteesta missä joku uruguayin puolustaja sai niin pahasti koiville että joutui jättämään kentän ei tullut mitään. Eilen oli civläisillä samaa menoa...

Taisi poikia rasitaa se kädellä kikkailu...
Simo78
21.06.2010 12:57:58
Hauler: Taisi poikia rasitaa se kädellä kikkailu...

Joo varmaankin. Taitanut muitakin afrikan jengejä rassata kovat paineet...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)