Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Juhannus ja feat.
1 2
elin
16.06.2010 00:57:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nonni Juhannus lähenee taas ja on fiittauksen aika. kysymys kuuluu, kun ns. lead vocal vetäsee pohjat alle (siis laulaa), niin mitäs mä? Mitä piisejä mun kantsis? Ihan tyylisuuntaa, beat, iskelmät, valssit, tangot. Lead vocal on mies ja mä oon nainen. Jos mä ja kun niin mitä? Onks muuten Laila kinnunen viel pop?
 
tarmo
16.06.2010 01:00:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vedä jotain, mitä sä ja bändi osaatte. Eiköhän se toimi.
 
"kentillä tavataan, veljet". Hihhii...
KoskPaavo
16.06.2010 01:06:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vedä vaikka se "Autoajelulla" ja " En vastaa jos soitat",
Laila Kinnunen ja Pirkko Mannola ovat ehdottomasti pop juhannuksena.
 
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
Tankero
16.06.2010 01:40:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Vedä vaikka se "Autoajelulla" ja " En vastaa jos soitat",
Laila Kinnunen ja Pirkko Mannola ovat ehdottomasti pop juhannuksena.

 
Kuten myös Brita ja kun on näemmä miespystökin, niin Eikka toimii myös juhannuksena.
 
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
isojussi
17.06.2010 00:49:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hemmetti ... missä biisissä lauletaan: "Se oli joku elin ja se veti irti töpselin..."???
 
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
EP
17.06.2010 06:16:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tankero: Kuten myös Brita ja kun on näemmä miespystökin, niin Eikka toimii myös juhannuksena.
 
Onks' noi jotain vanhoja?
 
manjaana
17.06.2010 09:57:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Onks' noi jotain vanhoja?
 
Eikka ei ole vanha, vaan ikinuori ;)
 
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
Vongoethe
17.06.2010 10:10:13 (muokattu 17.06.2010 11:26:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

isojussi: Hemmetti ... missä biisissä lauletaan: "Se oli joku elin ja se veti irti töpselin..."???
 
Eppu Normaali: Tihkumme seksiä
 
Nimensäkin sanoi, se oli joku elin,
ainakin sen näköinen ja repi irti töpselin...

 
http://tinyurl.com/39trrf6
 
Syrjän poijaat Pekka-paran kimpussa?
 
http://www.youtube.com/watch?v=2uzMlIMrQog
 
jykke65
17.06.2010 12:23:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elin: Nonni Juhannus lähenee taas ja on fiittauksen aika. kysymys kuuluu, kun ns. lead vocal vetäsee pohjat alle (siis laulaa), niin mitäs mä? Mitä piisejä mun kantsis? Ihan tyylisuuntaa, beat, iskelmät, valssit, tangot. Lead vocal on mies ja mä oon nainen. Jos mä ja kun niin mitä? Onks muuten Laila kinnunen viel pop?
 
Mä vetäisin vaikka kännit.....=0)
 
Koitettaisko kerrankin aloittaa kaikki samasta biisistä ja samaan aikaan?
Vongoethe
17.06.2010 12:31:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jykke65: Mä vetäisin vaikka kännit.....=0)
 
Ja soittaisit taksin?
 
Junnu Vainio: Juhannustanssit
 
Rantalava, juhannus
hanurista valitus
soittaa miten sattuu,
pullo viinaa on...

 
Eiku...
 
elin
17.06.2010 15:52:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitti taas, kun ootte niin asiallisia, mutta tähän on totuttu. Että ollaanpas nyt kunnolla..mun kysymys oli ihan normi ja tietysti selviän ilman apuakin, mutta neuvot olis ihan jees
 
Vongoethe
17.06.2010 16:23:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elin: Kiitti taas, kun ootte niin asiallisia, mutta tähän on totuttu. Että ollaanpas nyt kunnolla..mun kysymys oli ihan normi ja tietysti selviän ilman apuakin, mutta neuvot olis ihan jees
 
Älähän nyt, Juhannustanssit on oikeasti ihan hyvä ralli. Tässä liveversio:
 
http://www.youtube.com/watch?v=BPgVk-FF2Ng
 
Musiikkia korville
18.06.2010 08:18:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elin: Kiitti taas, kun ootte niin asiallisia, mutta tähän on totuttu. Että ollaanpas nyt kunnolla..mun kysymys oli ihan normi ja tietysti selviän ilman apuakin, mutta neuvot olis ihan jees
 
Heh.. Sun kysymys oli kyllä kaikkea muuta kuin normi. Voit olla varma, että tuolla avauksella saa epäasiallisia vastauksia, mut jos olit ihan tosissas, niin kokeilepa muotoilla avaukses jotenkin toisin siten, että siitä saa jotain tolkkua.
 
By: MK
tarmo
18.06.2010 10:29:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musiikkia korville: Heh.. Sun kysymys oli kyllä kaikkea muuta kuin normi. Voit olla varma, että tuolla avauksella saa epäasiallisia vastauksia, mut jos olit ihan tosissas, niin kokeilepa muotoilla avaukses jotenkin toisin siten, että siitä saa jotain tolkkua.
 
Ei kait tuo nyt niin hankala kysymys ollut. Kaveri menee laulamaan jonkun staran ohella ja kysyi, mikä musa toimii ja onko Laila vielä pop, eli in.
 
Mulle jäi tosin epäselväksi, onko aloittaja nyt "fiittaamassa" jossakin bändissä parin rallin verran, vai onko kyseessä henkilön oma bändi. Tältä osin olisi tietysti voinut tarkentaakin. Jos menet vieraaseen bändiin juhannussimoissa esittämään pari rallia, pitäydyn alkuperäisessä vastauksessani: vedä jotain, mitä sinä ja bändi molemmat osaatte.
 
Muutenhan juhannustanssit on ehdoton, mutta melko ilmeinen valinta. Siinä on se riski, että loppuillasta on ko. kappaleen ties kuinka mones tulkitsija samoissa kemuissa.
 
"kentillä tavataan, veljet". Hihhii...
Musiikkia korville
18.06.2010 10:54:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tarmo: Ei kait tuo nyt niin hankala kysymys ollut. Kaveri menee laulamaan jonkun staran ohella ja kysyi, mikä musa toimii ja onko Laila vielä pop, eli in.
 
Voi olla, että oon sitten vastaavasti vähän tyhmempi, mutta jotenkin tuosta avauksesta huokui vahva nousuhumala, tjsp.
 
By: MK
tarmo
18.06.2010 11:08:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musiikkia korville: Voi olla, että oon sitten vastaavasti vähän tyhmempi, mutta jotenkin tuosta avauksesta huokui vahva nousuhumala, tjsp.
 
Kyllähän se vähän kaljanhuuruiselta tekstiltä vaikuttaa. Mut jos vetää itse pleksit, niin sittenhän siinä on jo tolkkua :)
 
"kentillä tavataan, veljet". Hihhii...
Musiikkia korville
18.06.2010 11:24:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tarmo: Kyllähän se vähän kaljanhuuruiselta tekstiltä vaikuttaa. Mut jos vetää itse pleksit, niin sittenhän siinä on jo tolkkua :)
 
Hah. Täytyy kokeilla tänään. :)
 
By: MK
elin
18.06.2010 18:59:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no voihan...mutta tää onkin jo mun jokavuotinen traditio tulla kyselemään jotain tosi urpoo...ei tää nyt ihan provo, mut...
 
Anonymous-jazz
18.06.2010 21:09:22 (muokattu 18.06.2010 21:11:00)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elin: no voihan...mutta tää onkin jo mun jokavuotinen traditio tulla kyselemään jotain tosi urpoo...ei tää nyt ihan provo, mut...
 
Kovassa nousussa kyllä kieltämättä aina joskus egolla lähtee joskus mopo käsistä ja omakehu alkaa. Mut eiköhän meistä tämmöseen itse kukin syyllisty joskus tahoillamme :)
 
Mut on tietysti niitäkin luonnevikasia, jotka ovat jo syntyneet vahvassa syntymähumalassa.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
elin
19.06.2010 01:03:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hehheheee joo aivan pissihän se siellä päässä...no hyvä ei aivan näillä lanteilla kuitenkaan :) mutta ku te ootte niin hyvii ja hauska joskus jotain urpoilla. Ei oo vakavaa..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «