Aihe: Muusikko vitsejä:Lisätkää hyviä!
1 2 3 4 512 13 14 15 1660 61 62 63 64
Ukko
02.06.2010 17:27:40

isojussi: Tape ???

Spinal Tap:in kyllä tiä, mutta toi on outo....

No se Englantilainen komedia hevibändi just.
COVS jäsen nro 6
hvinnamo
14.06.2010 00:05:39
Basisti(ammatti muutettu) meni psykiatrille ja valitti ahdistustaan.

-Kertokaa omin sanoin mikä ahdistaa, sanoi psykiatri miehelle.

-No kaikki alkoi kun menin naimisiin. Vaimolla oli aikuinen tytär josta tuli minun tytärpuoleni.

Isäni tuli vierailulle, rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Niinpä tytärpuolestani tuli myös äitipuoleni.

Vaimoni sai pojan ja hänestä tuli automaattisesti isäni lanko koska hän on isäni kanssa naimisissa olevan tytärpuoleni velipuoli.

Koska poika on äitipuoleni veli on hän siten myös minun enoni.

Isän vaimo sai myös pojan. Hän on minun velipuoleni, vaikka samalla olen myöskin hänen ukki. Onhan hän tytärpuoleni poika.

Vaimoni on minulle mummo, äitipuoleni äiti. Siitä seuraa että olen oman vaimoni lapsenlapsi.

Ottaen huomioon että olen naimisissa isoäitini kanssa en ole ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi vaan itseni isoisä.

Siksi ahdistaa!!!
Epämuusikko
14.06.2010 00:21:33 (muokattu 14.06.2010 00:28:49)
Sais olla enemmän musiikkispesifejä vitsejä, ei semmoisia joissa pilkan kohde voidaan tapauskohtaisesti korvata halutulla vastineella. Niinkuin jenkit tekevät käyttäessään puolalaisia, suomalaiset ruotsalaisia ja toisin päin.

Varmasti ketjussa moneen kertaan ollut suosikkini:

-Miksi käyrätorven soittajaa ei kannata suudella?

Mitä reivaaja sanoi reiveissä toiselle reivaajalle kun ekstaasin vaikutus loppui?
-Kuka vittu on laittanut soimaan näin paskaa musaa??

Tuosta rastafari-versiolle nauroin hartaasti. Asiaa!

Saman "vitsin" laukoi kuulopuheiden mukaan

Nämä on kyllä. Toisaalta, (en ollut paikalla, mutta) huutonauroin kuultuani pari päivää 9/11:n jälkeen julkisella paikalla laulettaneen notta

"Kuin varkain lentokoneen vei --- Oo-Saaaaa-ma Bin Laaa-den!"

Arvostukseni kyseisen suorittaneen antanutta henkilöä kohtaan nousi eksponentiaalisesti. Se oli ennestään jo korkea.
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Tankero
14.06.2010 02:15:43
Epämuusikko: Sais olla enemmän musiikkispesifejä vitsejä, ei semmoisia joissa pilkan kohde voidaan tapauskohtaisesti korvata halutulla vastineella. Niinkuin jenkit tekevät käyttäessään puolalaisia, suomalaiset ruotsalaisia ja toisin päin.

Nämä on kyllä. Toisaalta, (en ollut paikalla, mutta) huutonauroin kuultuani pari päivää 9/11:n jälkeen julkisella paikalla laulettaneen notta

Arvostukseni kyseisen suorittaneen antanutta henkilöä kohtaan nousi eksponentiaalisesti. Se oli ennestään jo korkea.

Oisko Pikku-E:n viisain ottaa tapletti.
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
EP
14.06.2010 04:59:30
Epämuusikko: .. -Miksi käyrätorven soittajaa ei kannata suudella?
..

Hähhää.. tää aiheutti muutamia kovia naurunpyrskähdyksiä :D
Niinkuin se aiempikin juttu käyrätorvensoittajasta ..saatan olla kuitenkin hakoteillä, mutta hauska kuvitelma tapahtumasta : )
Vongoethe
14.06.2010 05:09:48
Blueslaulajan hautakirjoitus:
I didn't wake up this morning
EP
14.06.2010 05:13:28
Ei varsinaisia vitsejä, mutta..

Ilmoituksissa:

-"Kahden miehen tyttöpändi etsii rumpalia"

-"Etsitään 97-95 ikäistä basistia"

..kai sitä on vaan niin väsy?? :D
sonic77
14.06.2010 13:19:43
Jari Sillanpää tuli Joensuuhun
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
Kumiankka
14.06.2010 15:27:58 (muokattu 14.06.2010 15:29:32)
Mitä eroa on muusikon (ammatti muutettu) palkalla ja perhepizzalla?

- perhepizzalla ruokkii nelihenkisen perheen

edit kirjoitusvirhe
Epämuusikko
14.06.2010 16:40:57
Tankero: Oisko Pikku-E:n viisain ottaa tapletti.

Hei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä.

Hieno biisi.
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Meisseli
15.06.2010 00:24:29

Epämuusikko: Hei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä.

Hieno biisi.

Nii, hieno artisti! Tulee Qstockiin. Ei tietenkän ehi väijyyn, mutta jossain pitäs käyä kattoon. Meteoriitti on kans hieno biisi.
Ei kelvannut Saku, ei Matiaskaan mutta Heikkipä soitteli viuluaan..
pekkajau
17.06.2010 01:12:14 (muokattu 17.06.2010 21:17:11)
Pystö kysyi basistilta että paljonko on 2+3? Basisti vastasi :"En tiedä!" Sitten pystö kysyi saman kysymyksen rumpalilta joka vastasi oitis:"Neljä" Pystö antoi potkut välittömästi rumpalille. Basisti kysyi:"Miksi annoit potkut rumpalille?" Pystö vastasi:"Hän tiesi liikaa!"
Tankero
17.06.2010 03:33:35
Epämuusikko: Sais olla enemmän musiikkispesifejä vitsejä, ei semmoisia joissa pilkan kohde voidaan tapauskohtaisesti korvata halutulla vastineella. Niinkuin jenkit tekevät käyttäessään puolalaisia, suomalaiset ruotsalaisia ja toisin päin.

Mua ei kovin hirveästi naurattanut, kun viikko attentaatin jälkeen menin Washingtoniin. Ois ollut kiva nähdä tämä korkeasti kunnioittamasi henkilö siellä laulelemassa. Mutta sopikaa te ihan keskenään. On se varmaan hienoa.
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
sutikomppi
17.06.2010 11:17:17 (muokattu 18.06.2010 15:03:30)
Mokasin.
Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla.
mack the knife
17.06.2010 12:17:25
sutikomppi: Tulimme kerran tauolta ja kitaristi kertoi yleisölle seuraavaa: Tuossa tauolla kosketinsoittaja kysyi keikkahinnasta. Sanoin hänelle, että kolme neljäsosaa kaikille, niinkuin aina on jaettu. Kiipparisti siihen, että mä haluan mun liksaa nostettavan ja mä haluan ainakin neljä neljäsosaa !!?? Näin kiipparisti sai haluamansa ja keikat jatkuivat iloisesti eteenpäin.

Tuohan on kiipparistin kannalta loistava juttu, koko liksa taskuun.

Mutta mä luulen, että tässä yritettiin versiota keihäänheittäjä P. Nevalan lausahduksesta eli murtoluvut ei nyt vaan olleet hanskassa.
"Paljonko mä saan tästä kisasta?" -Saman verran kuin ennenkin, kaks kolmasosaa lipputuloista. "Perkeles, kyllä mä haluan tästä lähtien ainakin kaks neljäsosaa!"
COVS n:o 1.
hvinnamo
17.06.2010 15:26:27
mack the knife: Tuohan on kiipparistin kannalta loistava juttu, koko liksa taskuun.

Mutta mä luulen, että tässä yritettiin versiota keihäänheittäjä P. Nevalan lausahduksesta eli murtoluvut ei nyt vaan olleet hanskassa.
"Paljonko mä saan tästä kisasta?" -Saman verran kuin ennenkin, kaks kolmasosaa lipputuloista. "Perkeles, kyllä mä haluan tästä lähtien ainakin kaks neljäsosaa!"

Alunperin tossa ylläolevassa piti varmaankin olla tarjolla 1 kolmasosa mut kiipparisti haluskin neljäsosan. Tai sit Sutikomppi vedätti meitä tahallaan :)
EP
17.06.2010 15:30:49
hvinnamo: Alunperin tossa ylläolevassa piti varmaankin olla tarjolla 1 kolmasosa mut kiipparisti haluskin neljäsosan. Tai sit Sutikomppi vedätti meitä tahallaan :)

Juu voipi olla, mulla tuli eräs kosketinsoittaja ..tarkemmin hanuristi mieleen tuosta 4/4 keikkapalkkiosta! : ))
onni
17.06.2010 21:41:29
Matti, Teppo ja Seppo olivat konsertti kiertueella.
Pojat menivät hotelliin keikan jälkeen.
Respassa sanottiin että on nyt tulllut kauhea moka.
Ei ole kuin yksi huone, mutta siellä on iso sänky.
Pojat meni untenmaille ja Seppo meni keskelle nukkumaan.Sitten tuli aamu.
Matti sanoi Tepolle, nyt näin tosi ihmeellistä unta.
Näin sellaista unta että olin aurinkorannalla, kauniitten naisten ympäröimänä.
Teppo siihen, kumma juttu, näin täysin samaa unta.
Veljekset kysyivät Sepolta, mitäs unta sää näit.
Seppo siihen, näin unta että olin hiihtämässä alpeilla.
Ota lisää!!!
okabass
18.06.2010 00:52:25 (muokattu 18.06.2010 00:52:52)
Tankero: Speden ekassa, osittain värillisessä, elfassa oli samasta aiheesta muunnos.

Sori, ei ole musarivitsi, mutta Speden juttuja.
Oli niin nuuka mies, että pyysi putkimiestäkin laittamaan viiden tuuman kierteet kuuden tuuman putkeen.
Buahhhhaaa! Tajusitteko? Voin selittää.
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)