vanttera 14.06.2010 23:37:39 | |
---|
carlos: Olipas röytöä tämä matsi! Ei siinä, ihan hauskaa katteltavaa, mutta jotenkin surkuhupaisaa, ettei kolmea syöttöä enempää saada omille.. Kieltämättä vähän ärsytti, toki kehno keli varmaan syypäänä. +8 hoho. Toivon sydämestäni, että jompikumpi yllättää Italian loppuviikosta. Jumankekka ku mää nauraisin jos ne jäis alkusarjaan. Katkera nitisiä. |
HaloOfFlies 15.06.2010 00:04:02 (muokattu 15.06.2010 00:06:35) | |
---|
Mitäs matseja huomenna tuleekaan? 14.15 Uusi-Seelanti - Slovakia 16.45 Norsunluurannikko - Portugali 21.30 Brasilia - Pohjois-Korea Eli THE Cristiano huomenna kehissä. Siitä tulee viihdyttävää, kun maailman paras pelaaja pistelee menemään. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Disposable 15.06.2010 00:09:00 | |
---|
Portua tsemppasin 4 vuotta sitten, pitäiskö taas valita sama suosikki. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
TaikuriHärvä 15.06.2010 04:11:38 (muokattu 15.06.2010 04:17:10) | |
---|
Nyt on tuo yhdeksäntuntinen kisastudio takanapäin. Oli kyllä melko tylsiä pelejä nämä tämänpäiväset. Oman suosikkini Italian pelissä oli tietysti jotain jännitystä mukana, mutta Italian loppuminuuttien voittomaalin hakemista lukuunottamatta tais seki aika tylsä peli olla. Huomiselta N-rannikko-Portugali -peliltä odotan kyllä jännitystä ja mielenkiintoista potkupalloa. Pohjois-korea-peliä odotan tietysti myös, tiiä mitä kaksjapuolmetrisiä superkommareita siellä marssii kentälle. Onhan niillä ihmejuomat ja kaikki, ni menestystä pitäs tulla. Ja eihän vastassa oo ku joku Brasilia. E: Niin ja Jacobsenin maalitolpan halailemiset Alankomaat-Tanska-pelissä. Tanska pelas kyllä hyvin kaikesta huolimatta. http://www.youtube.com/watch?v=TCtT4dWOcM88:15 ja siitä eteenpäin. Murjominen on tekniikkana näyttävää, sillä näin soittaja voi luoda illuusion tuulimyllyhyökkäyksestä tai painista. |
Röntgen-Jeesus 15.06.2010 06:22:27 | |
---|
danny:Eli THE Cristiano huomenna kehissä. Siitä tulee viihdyttävää, kun maailman paras pelaaja pistelee menemään. Toivottavasti joku tööttää tältä guidolta hampaat kurkkuun. Vieläkö Portugalissa pelaa se valkopartainen neekeri, nimeä en muista? Rob Halford on homo. |
Van Hannes 15.06.2010 08:57:00 | |
---|
"There Can Be Only One Hannes" |
DJKaaos 15.06.2010 13:18:59 (muokattu 15.06.2010 14:29:07) | |
---|
http://pics.kuvaton.com/kuvei/bzzbzz.jpg http://media.riemurasia.net/albumit … dia/y3/kd7/l3y1/99907/717892236.jpg YLE: "Yle on löytänyt keinon suodattaa lähetyksistään paljon keskustelua herättäneen vuvuzela-torven ääntä. Ylen äänisuunnittelija Tommi Tikkanen kertoo, että vuvuzelan ääntä onnistuttiin suodattamaan jo maanantaisissa otteluissa. YleX Tänään -ohjelman haastatteleman Tikkasen mukaan ratkaisu löytyi internetistä kaivetusta vuvuzela-filtteri -ohjeesta. Siinä kerrottiin torven törinän perustaajuudet ja ohjeistettiin suodattamaan vuvuzelan ääntä. Tikkasen mukaan torven törinän vähentäminen onnistui ilman, että pelin tai yleisön ääniä tarvitsi hiljentää. - Me teimme äänikaistaan tiukkoja kuoppia ja onnistuimme mielestämme löytämään maanantaina sellaisen ratkaisun, että saimme torven äänen suodatettua jos ei nyt miellyttäväksi niin ainakin vähemmän epämiellyttäväksi, Tikkanen kertoo." Tänään on sitten pari ihan supermielenkiintoista peliä, vaan kaipa se on tuo päivän ensimmäinenkin peli katsottava. Tähän mennessä on tullut katsottua jokainen peli. Minä olen minä. |
Coatl 15.06.2010 14:30:35 | |
---|
Jospa tuon myötä Vuvuzelakeskustelu täälläkin suodattuisi ja päästäis itse asiaan. feed the horses. The Freys are hauling food and fodder down from the Twins, but Ser Ryman claims Darry. Our uncle thought she'd help Lancel win the Darry smallfolk. that boy? |
Skebameizi 15.06.2010 14:32:24 | |
---|
www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |
arc 15.06.2010 14:33:26 | |
---|
Heh, ihme "italia filmaa ja pelaa tylsää jalkapalloa" -trendi kehittynyt viimeisen viiden vuoden aikana. Ei sillä, etteikö se olis totta, mutta ihmeen montaa yhtäkkiä kiinnostaa, kun about 80% tutuistani vannoo Vitun MakArooNien ja RasValettiEn häviölle. Eipä eilisessä matsissa ainakaan mitään erikoista nähty De Rossin yliteatraalista nykimistä lukuunottamatta, joka sekin oli selvä rike vastustajan ilmeisesti vahingossa astuttua kantapäälle (google and see). Mielestä Özilin hyppy on tähän asti komein filmaus turnauksessa, vaikka sekin vaikutti suht intuitiiviselta hänen väistettyään puolustajaa ja ottaen siihen sitten upean sukelluksen mukaan. Tommonen kieroilu ja kusetus on kyllä rehellisen suomalaisen vaikeaa hyväksyä, mutta onneksi tuomarit reagoivat niihin nykyään suht helposti. Odottakaas kun Dani Alves pääsee vauhtiin :D Eniten mua hämmentää, et missä pelaajille on tullut tavaks toi "napit eellä" -taklaaminen suht defaulttina. Ihan kun ne ei osais taklaa muuten. Palloonkin mennään napit eellä. Mulla ainakin lähtee selkärangasta semmonen normaali puhas liukkari, ja pitää erikseen päättää, jos haluan napit eellä mennä. Pari aika sairaan näköstä täysosumaa sääreen tullu jo, ja voin luvata että noilla talttanapeilla ei tarvii ku kopauttaa vaikka jalkapöytään, niin käveleminen voi sattua viikkoja. Tais olla Sagna kun sai ranskan avauspelissä suoraan nilkkaansa kohdistuneen taklauksen hänen jalan ollessa pystysuorassa tukevasti napeilla maassa kiinni. Suht tyypillinen skenaario kahden luun murtumaan. |
Mika Kangas 15.06.2010 14:34:43 | |
---|
Yle on löytänyt keinon suodattaa lähetyksistään paljon keskustelua herättäneen vuvuzela-torven ääntä. Ylen äänisuunnittelija Tommi Tikkanen kertoo, että vuvuzelan ääntä onnistuttiin suodattamaan jo maanantaisissa otteluissa. No ilmankos Italia-pelissä en niitä niin kauheasti kuullutkaan. Ajattelin jo onko mun kuulo vaurioitunut. Munkin puolesta nyt sitten vuvuzela-keskustelu saa jäädä, ainakin mun osalta. |
DJKaaos 15.06.2010 14:37:12 | |
---|
Minä olen minä. |
TheBlackestEye 15.06.2010 14:38:51 | |
---|
Väisänen rehellisesti Uuden-Seelannin puolella. Sammy suorastaan kiihtyi kiiwien PUKKAUKSEN johdosta. |
Ziggy Bubba 15.06.2010 14:40:15 | |
---|
arc: Eniten mua hämmentää, et missä pelaajille on tullut tavaks toi "napit eellä" -taklaaminen suht defaulttina. Ihan kun ne ei osais taklaa muuten. Palloonkin mennään napit eellä. Mulla ainakin lähtee selkärangasta semmonen normaali puhas liukkari, ja pitää erikseen päättää, jos haluan napit eellä mennä. Pari aika sairaan näköstä täysosumaa sääreen tullu jo, ja voin luvata että noilla talttanapeilla ei tarvii ku kopauttaa vaikka jalkapöytään, niin käveleminen voi sattua viikkoja. Tais olla Sagna kun sai ranskan avauspelissä suoraan nilkkaansa kohdistuneen taklauksen hänen jalan ollessa pystysuorassa tukevasti napeilla maassa kiinni. Suht tyypillinen skenaario kahden luun murtumaan. Sama täällä. Vielä kun ohjaajat herkuttelevat näillä tallomisilla oikein super-slow-mona... Noihin pitäis dumarien puuttua paljon hanakammin, aina vähintään varoitus kun nappulat on edellä. Ihan sama osuuko palloon ekana. Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
DJKaaos 15.06.2010 14:44:06 | |
---|
sikki-six: Noihin pitäis dumarien puuttua paljon hanakammin, aina vähintään varoitus kun nappulat on edellä. Ihan sama osuuko palloon ekana. Näitä nilkoille runnomisia on ollut aivan helvetisti tässä turnauksessa... tai sitten se vaan tuntuu siltä, kun jokainen taklaus käydään läpi tuolla superhidastustekniikalla. Minä olen minä. |
touhis 15.06.2010 15:14:30 | |
---|
Aikamoista veistelyä Sammylta. - Jos laukaus olisi suuntautunut jompaa kumpaa yläkulmaa kohden, siitä olisi tullut vaarallinen tilanne. Elä hitolla?? :) |
Odotuksiin nähden jopa ihan viihdyttävää futista pelin eka puoli. "Nyt on hyvä tilanne.." Pikkasen enemmän vois selostajakin innostua, ku on noinki nätisti pelattu paikka ja maali. |
touhis 15.06.2010 15:58:43 | |
---|
Killen otettiin aika sopivasti vaihtoon. Olisi voinut vielä kortti napsahtaa kun tältä alkoi näköjään hermo pettää Weissin kanssa. |
Sergei Fallinen 15.06.2010 16:30:13 | |
---|
|
Sergei Fallinen 15.06.2010 16:32:52 | |
---|
enemmän kuvia kannattajista ja vähemmän slow-mota pelaajien korvanöyhdistä ja hikipisaroista otsilla. Ehkä fifan ohjaaja lukee tätä. slovakiaa mahtaa kyl vituttaa ja miten voi ollla niin vaikeaa lausua "uusi-seelanti", jos puhuu työkseen |