tubaduuri 15.03.2004 02:38:37 (muokattu 15.03.2004 02:42:36) | |
---|
Olen katsellut ebay:tä aina silloin tällöin(hyvä paikka kuolata saavuttamattomissa olevia vintagekitaroita,btw:)) ja olen huomannut, että melkein poikkeuksetta myyjät eivät hyväksy indonesialaisia huutajia eivätkä toimita kitaroita indonesiaan.Muut kauko-idän maat kyllä kelpuutetaan.. Mistä moinen?Mikä JUURI Indonesiassa mättää?Itse kysyisin näiltä ebayn käyttäjiltä, mutta se vaatii rekisteröitymisen, joka taasen vaatii luottokorttinumeron, jota minulla ei 20-kymppisenä ole..Eli onko täällä ketään viisasta, joka osaisi vastata?Yritin etsiä myös ebaysta tietoa asiasta, tuloksetta.. EDIT:Hmm, tämä ei ehkä kuulu ihan tänne palstalle, mutta minkäs sille mahtaa, kun kirjottaa keskellä yötä väsyneenä harkintakyvyn tuolla puolen...;) |
Spiralmind 15.03.2004 04:59:18 | |
---|
Ei ebayn rekisteröiminen mitään luottokorttia vaadi. Minä oon rekisteröitynyt sinne eikä mitään luottokorttia ole. |
tubaduuri 15.03.2004 14:00:10 | |
---|
Kyl se näyttää vaativan luottokorttinumeroa, jos sul ei oo antaa mailiosotetta, joka kuuluu koululle, yritykselle, organisaatiolle tai internetoperaattorille...Ja mun hotmaili ei oo mitään noista...Kokeilin muitaki ilmaismailin tarjoajia (jippii, suomi24 jne.) mut niitäkään ei hyväksytty. |
Juzzu 15.03.2004 14:12:35 | |
---|
Kai se on niin, että muutama viheliäinen pystyy pilaamaan ison syyttömänkin joukon maineen. Pätee moneen paikkaan. Kävin joulukuussa Indonesiassa, ihan mielenkiintoinen paikka. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
fox 15.03.2004 14:42:19 | |
---|
Kaikki kunnia indonesialaisille, noille uupumattomasti ahertaville kitaranrakentajille! Takaisin asiaan, rivien välistä on voinut lukea, että Indonesia on johtava valtakunta luottokorttipetosrintamalla. Tästä johtunee kaukaisen idän tuon sektorin syrjintä Ebay-ympyröissä. |
Indonesiasta on aikoinaan tullut ostotarjouksia skeboista, jotka ovat olleet myynnissä vain KePössä. Jännää? Jotain huijareitahan ne kaikki tuppaa olemaan. Yhdelle laitoin spostissa, et laitan soittimen tulemaan, kun rahat ovat tililläni Suomessa. Vastaukseksi tuli, että 'haista'. Laitoin sitten vastaukseksi et, 'you poor indonesian piece of s..t'. Sellaista on kansainvälinen kommunikointi parhaimmillaan! 'Kyllä kulta. Lupaan olla ostamatta enempää kitaroita..' '...Rakas?!?' 'Miksi ovi on auki...?' |