Sunnuntain sanaharjoittelua (sanaleikittelyä) yritystä miulle vieraassa genressä. hip hop, rap, reggae?? teksti on pitkä ja voipi noita sanojakin olla liikaa, enkä tiedä ollenkaan meniskös sanojen rytmitys yhtään tähän suuntaan.
Luon uutta nahkaa Turpon saaressa
on hitsin kuuma sä tuut lääppimään ei kuumalla saa ketään kutittaa mä luon uutta nahkaa raavin selkääni pahkaan ..mä luon uutta nahkaa lojun Turpon saaressa makaan pitkin kalliota mikään ei hoputa vaan tikka koputtaa puun kylkeen, mä näin harmaan hylkeen mut olikin norppa siitä tuli mieleen lähellä linnaa joku pitää puotii inhoon täysii ostokärryi mul on vähän rahaa, tehdä mitään pahaa koota kekoa roskaa, puhun usein ruskeeta sitä mitä ihminen tuottaa koita sä luottaa meikään mut taitaa mennä hukkaan mun varpais on linnunpojan nukkaa ja sanoja päästäkin pukkaa mä meen uneeen kun nenän päähän tippuu puusta neulasii ne jää siihen lepattamaan aurinko etsii pilvee, mul on hirvee jano viimeinen pano mun tiliin, on pestyy rahaa en tehny mitään pahaa jos sitä ei lasketa et pilkoin motin puita ja tipuin veneestä järveen katoin hetken silmiin särkee siinä kastu viimeiset rahat on hitsin kuuma sä tuut lääppimään ei kuumalla saa ketään kutittaa mä luon uutta nahkaa raavin selkääni pahkaan mä luon uutta nahkaa
----merja ritala- |