kozmik 11.06.2010 22:41:04 | |
---|
Parasite: Ihan oikeastiko tässäkin pelissä möykkä on ollut sitä luokkaa ettet pysty keskittymään peliin? On. Kuten sanoin, varmaan ihmisestä kiinni. Mua tuo häiritsee. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Bongowing 11.06.2010 22:45:29 | |
---|
kozmik: Kuten sanoin, varmaan ihmisestä kiinni. Mua tuo häiritsee. Sama täällä. Tommonen staattinen taustähäly on kamalinta. Mutta tuskin tämä koko kisoja sentään pilaa. Jotkut doupit käyttöön tärkeimpiin peleihin, jos ei muu auta. But where the heck is magenta? |
jp8000 11.06.2010 23:05:09 (muokattu 11.06.2010 23:07:37) | |
---|
En varsinaisesti ole kiinnostunu jalkapallosta, mutta kun tuolta tv:stä ei muutakaan katsottavaa tule tällä hetkellä, on sitten sama vaikka kuunnella peliä, ja huomasin, että jos pienentää ääntä sopivasti, kuulee selostuksen, mutta torvien törinä jää jotenkin kummasti taustalle, eikä siten häiritse katselua niinkään paljoa, kuin ns. normaali volumella "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Muave 11.06.2010 23:08:18 | |
---|
Eihä siin menny kuin 17 minuuttia. |
carlos 11.06.2010 23:30:18 | |
---|
Olipahan hyvä peli Uruguaylta! Vahvaa puolustusta, erityisesti keskikentän puolustavilta pelaajilta. Forlan väläytti myös pari kertaa, tosin tuohon kaipaisi yhden hyökkäävän keskikenttäpelaajan tukemaan Suarezin ja Forlanin hommia. Pidin kuitenkin siitä, että uruguaylaiset liikuttivat rohkeasti palloa maata pitkin, vaikkakin melko luokattomia syöttöjäkin mahtui sinne sekaan... Ranskalaisista Diaby pelasi varsin pirteästi. Hyökkäyskin rupesi toimimaan paremmin, kun Malouda otettiin kentälle. Puolustukselle ei moitteita myöskään. A-lohkossa tilanne on ainakin kutkuttava! by the grace of God |
Sergei Fallinen 11.06.2010 23:36:30 | |
---|
Bongowing: Sama täällä. Tommonen staattinen taustähäly on kamalinta. Mutta tuskin tämä koko kisoja sentään pilaa. Jotkut doupit käyttöön tärkeimpiin peleihin, jos ei muu auta. Niinno voihan se tosiaan olla et kovemmat muusikot on tollasille mölyjutuill herkempiä. Mut sanosin et keskivertoihminen ei tosta päänsärkyä saa. Juusela on kyl noista se parempi selostaja, mikä tosin kertoo paljon selostuksen tasosta. Suht tylsät pelit toistaseks, mut kyl se tästä viel iloks muuttuu. Huomenna saakin kattoa jo kolme peliä päiväs |
HaloOfFlies 11.06.2010 23:36:31 | |
---|
Jotenkin en käsittänyt tuota Velan vaihtoa tuossa ekassa pelissä. Vela oli suorastaan jäätävä, kun taas tilalle tullut Blanco oli hidas, kankea ja läski Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Mika Kangas 11.06.2010 23:40:17 | |
---|
Onko muuten mahdollisuutta että molemmat Koreat tulisi vastakkain jossain vaiheessa? |
Ziggy Bubba 11.06.2010 23:47:01 | |
---|
Mika Kangas: Onko muuten mahdollisuutta että molemmat Koreat tulisi vastakkain jossain vaiheessa? Tottakai, viimeistään finaalissa. Tämä siis puhtaasti teorian tasolla... Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
PlaneettaKaravaanari 11.06.2010 23:47:25 (muokattu 11.06.2010 23:51:01) | |
---|
Joo ei kyllä oo häirinny torvet mua yhtään ja ihan kakkoselta oon noita matsei kattonu. Kyllä oli muuten tylsä peli äsken tää Ranska-Uruguay. Toivottavasti huomisen matseissa enemmän tapahtumia. E: Tosta Korea-tilanteesta sen verran, että ainakin P-Korea on sen verran kovassa lohkossa (Brasilia, Portugali ja Norsunluurannikko), että aika epätodennäkoiseltä vaikuttaa näiden kohtaaminen. Olishan se ihan jännää nähdä mitä siellä tapahtuisi, mutta varmaan kisojen järjestäjien kannalta parasta, ettei näin käy. |
Disposable 11.06.2010 23:49:49 | |
---|
Turnauksen ensimmäinen maali oli kyllä komea. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Ziggy Bubba 11.06.2010 23:50:32 | |
---|
PlaneettaKaravaanari: Joo ei kyllä oo häirinny torvet mua yhtään ja ihan kakkoselta oon noita matsei kattonu. Kyllä oli muuten tylsä peli äsken tää Ranska-Uruguay. Toivottavasti huomisen matseissa enemmän tapahtumia. Musta tuo oli selvästi ekaa parempi peli, tossa sentään rynnittiin välillä todella rohkeesti kaksinkamppailuihin. Hyvää vääntöä oli, vaikka yhellä jannulla tämä "zemppi" menikin railakkaasti yli. Ekassa pelissä lähinnä kyttäiltiin ja välteltiin virheitä huonolla menestyksellä. Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
DJKaaos 11.06.2010 23:52:48 | |
---|
sikki-six: Musta tuo oli selvästi ekaa parempi peli, tossa sentään rynnittiin välillä todella rohkeesti kaksinkamppailuihin. Hyvää vääntöä oli Samaa mieltä meikäläinen. Taitotasossa oli eroa kuin yöllä ja päivällä jos vertaa tuohon avauspeliin. Yksinkertaisesti pallo liikkui huomattavasti paremmin. Minä olen minä. |
Dunga 11.06.2010 23:58:41 (muokattu 11.06.2010 23:59:34) | |
---|
Samaa mieltä. Toinen peli rutkasti ekaa laadukkaampi. Vielä kun olisivat pari häkkiä iskeneet. Lopun vapariratkaisu oli kyllä aikamoinen antikliimaksi. e. vituttaa vähäsen, kun jää luultavasti Englannin eka matsi näkemättä. War... war never changes. |
Mika Kangas 12.06.2010 00:14:06 | |
---|
sikki-six: Tottakai, viimeistään finaalissa. Tämä siis puhtaasti teorian tasolla... Niin joo :). Ajattelin että jos joku on tutkinut noita jatkopelikaavioita enemmän. No, sittenhän sen näkee. |
Itte pidin jälkimmäistä matsia huomattavasti parempana näin pelilliseltä kannalta. Mutta saas nähdä, isäntämaat ovat yleensä melko hyvin pärjänneet kisoissa... I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered. - George Best |
Rhapa 12.06.2010 09:54:25 | |
---|
PlaneettaKaravaanari: Joo ei kyllä oo häirinny torvet mua yhtään ja ihan kakkoselta oon noita matsei kattonu. Kyllä oli muuten tylsä peli äsken tää Ranska-Uruguay. Toivottavasti huomisen matseissa enemmän tapahtumia. Mun mielestä hemmetin hyvä matsi. Aloituspeli taasen oli puudutavaa katseltavaa. Mitä torviin tulee, niin sanotaanpa nyt omakin mielipide. Häiritsee. Kuten täällä moneen kertaan on todettu, niin fiilistä peliin tuo yleisön reaktiot. Tuon tasaisen pörinän alta ei niitä kuule. Ja kun juusela pitää niitä paussejaan selostuksessa, niin tuo pörinä valtaa saman tien pääkopan. gigity gigity |
kozmik 12.06.2010 10:24:21 | |
---|
Vaimo tuli eilen kesken matsin kotiin ja hijackasi netin, joten en sitten päässyt ihania torvia enää kommentoimaan. En tiedä sitten, että laskivatko Ylen pojat yleisön äänten voimakkuutta, puhaltelivatko torvensoittajat hiljempaa vai tottuiko korvat siihen, mutta tokalla puoliajalla ei ihan niin pahasti enää häirinnyt. Jos tuolla tasolla pysyvät, niin kisojen katsomisesta saattaa sittenkin tulla jotain. Etelä-Afrikan alkulohkopelejä en kyllä aio edes yrittää katsoa, mahdolliset pudotuspelit sitten tilanteen mukaan jos sinne asti pääsevät. Toivottavasti eivät. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
DJKaaos 12.06.2010 11:20:19 | |
---|
Maailmanmestaruuskisoja ei varmaan koskaan aiemmin ole pelattu näin viileissä olosuhteissa, vaikka Afrikassa pelataankin. Etenkin nuo iltapelit. Minä olen minä. |
Muave 12.06.2010 12:16:44 (muokattu 12.06.2010 12:18:02) | |
---|
Mahtavaa, kaikki auki lohkossa vielä. Puhtaalta pöydältä jatketaan. Tän päivän peleistä: Etelä-Korea - Kreikka 1 Argentiina - Nigeria 1 Englanti - USA 2 E: Talvihan siel on tällä hetkellä. |