Omistan Marshallin JCM-800 -nupin ja 4x12 -putkinupin ja ongelmaa tuottavat saundit: marsun säröllä pääsee loppupeleissä yllättävän pitkälle bändin kanssa soittaessa, mutta sitten sooloisssa menee sormi suuhun, kun ei särö riitä. BOSSin likaisenoranssi pedaali (nimeä ei tule mieleen) katkoo volumea ja tekee saundista.. QOTSA-tyylisen paksun fuzzin. BOSSin SD-1 on OK, mutta onhan muitakin palikoita olemassa kuin vain iänikuiset BOSSit (kiistatta laadukkaita). Eli: ehdoitelkaa oman kokemuksen perusteella säröpedaalia, joka omaa laajan kirjon säröä ja toimii BOOSTERina. "Kannattaa menna heti kun aurinko laskee: kalapuikot kutee." |
PIM 15.03.2004 12:58:37 | |
---|
Bossin OD-20:stä monipuolisempaa säröä saat hakea. Sen boosteriominaisuuksista en tiedä mutta ainakin omassa käytössä non-mastervolme JMP:n edessä siitä löytyy kaikki tarpeeliset säröt. Muuttokuorman kevennysmyynti nyt menossa. Tsekkaa tarjonta tästä. |
Kapane 15.03.2004 17:04:20 | |
---|
mene itseesi ja hanki tube screamer. tein niin olen onnellinen "Floyd Rose is not Axl's geeky older brother"
Myynnissä huuto netissä:
Line 6 MM4 |
Sammakko 15.03.2004 17:10:57 | |
---|
55 sanaa Voxin Valve-Tone. Ei tolle voittajaa löydy. |
Da Make 15.03.2004 17:17:15 | |
---|
Bossin OD-20:stä monipuolisempaa säröä saat hakea. OD-20 on outo pedaali: Ei EQta keskialueelle, vain Drive, Bottom, Tone, Level, Attack Shape, Heavy Octave ja särön valinta säätimet. Keski-alue on erittäin olennainen säätö! Niin TubeScreamerhan on aivan legendaarinen tässä boostauksessa, itse boostaan BOSSin sitruunan keltaisella SD-1 purkilla, mutta TubeScreamer eroaa mielestäni siitä hieman "pehmeämmällä" soundilla, tosin SD-yhden tonella saa ihmeitä aikaan. Cräx, Change, Ötöm!?
IHKK #09 |
rok 15.03.2004 22:31:08 | |
---|
55 sanaa Voxin Valve-Tone. Ei tolle voittajaa löydy. Onkohan mun valvetonessa jotain vikaa, kun mun mielestä se ohentaa saundia, saundista tulee ihan "ylitreble", jotenkin middlet katoaa kokonaan. Ihmettelen vaan kun tätä palikkaa on niin kovasti kehuttu ja nimenomaan sitä et se ei väritä saundia. Mulla se värittää ja negatiivisessa merkityksessä. "Floor it, that's technical talk!" |
rok 15.03.2004 22:34:07 | |
---|
Niin piti vielä sanoo et mulla Tubescreameri (Tone-lok) toimii huomattavasti paremmin kuin voxi. "Floor it, that's technical talk!" |
HeavyMachinery 16.03.2004 11:54:53 | |
---|
mulla on 2 marsun nuppia jcm-800 ja jmp molemmat on mallia 2204 eli 50w paras pedaali niiden boostaamiseen on boss xt-2 sillä saa vaikka mitä aikaan kun vetää särön melkein nollaan ja hakee volumella ja puchilla soundin. varsinkin kun jmp:hen pistää säröt täysille ja tuuttaa siihen eteen xt-2:sen niin on kyllä niin kranked up up että ! (osansa asiaan on tietty se että molemmissa nupeissa on 6550 pääteputket) First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |