Ziggy Bubba 11.06.2010 20:05:08 | |
---|
Samaa ampiaisvinkua kuultiin samalta sakilta jo viime kesän Confederations cupissa, otti toi pannuun jo silloin. Selostus nyt on ollut tiedossa jo pitkään, olisi edes nahka-Tapsa kopissa niin olis jotain fiilistä, mutta ei. Yle olisi voinut tehdä suuren teon kotimaisen futisjournalismin historiassa ja palkata Tuomas Virkkusen selostamaan kaikki tärkeät pelit. Tolla jampalla on tunnetta, asiantuntemusta ja huumorintajua vaikka muille jakaa. Canalin vakionaama Innanenkin olisi selkeä parannus. Noh, näillä mennään. Saas kattoa meneekö töllö jossain välissä mutelle. Aika huonolaatuista ja hermoilevaa futista oli tuo eka peli. Viihdyttävät tilanteet lähes poikkeuksetta karmeista virheistä. Täytyypä myöntää, ett tuo paitsiosäännön kohta oli iteltä päässyt unohtumaan, vaikka aikas aktiivisesti pelejä seuraankin. Myöntäkää tekin ;) Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
DJKaaos 11.06.2010 20:18:40 | |
---|
sikki-six: Canalin vakionaama Innanenkin olisi selkeä parannus. Ei sitten ikinä! :D Antti Ennekari on rehellisesti sanottuna täysi paska tuossa selostushommassa, mutten siltikään haluaisi kuunnella Innasen jorinoita, kaverijuttuja ja niitä lausekopioita, joita hän hokee ottelusta toiseen. Innasen juttuja joutuu taas kuuntelemaan koko pitkän Valioliigakauden, niin ollaan nyt hetki ihan suosiolla ilman. Mutta Canalilta voisi ottaa Juha Taivaisen näihin karkeloihin selostamaan. Siinäpä Suomen paras selostaja. Minä olen minä. |
Muave 11.06.2010 20:35:09 | |
---|
|
Ziggy Bubba 11.06.2010 20:38:13 | |
---|
djKaaos: Ei sitten ikinä! :D Antti Ennekari on rehellisesti sanottuna täysi paska tuossa selostushommassa, mutten siltikään haluaisi kuunnella Innasen jorinoita, kaverijuttuja ja niitä lausekopioita, joita hän hokee ottelusta toiseen. Innasen juttuja joutuu taas kuuntelemaan koko pitkän Valioliigakauden, niin ollaan nyt hetki ihan suosiolla ilman. Mutta Canalilta voisi ottaa Juha Taivaisen näihin karkeloihin selostamaan. Siinäpä Suomen paras selostaja. Mun korvaan nuo Canalin "Valjuselostajat" on aika samaa tasoa, aika sama kuka niistä matsia selostaa. En ite hahmota miten Taivainen tosta jengistä erottuu... Taivainen sortuu pikkasen laiskaan höpöttelyyn välillä, vaikka faktat onkin aika hyvin hanskassa. Innasella on kyllä näitä vakioheittoja aika paljon, kuten myös ontuvia vertauskuvia. Mikä se yks oli, piru kun ei muista :) Mut juu, tykkään Innasen kohalla siitä draivista mikä sillä on jännässä paikassa selostukseen - vaikka se sisältö olisikin aika hötöä välillä :) Oliko viime MM-skaboissa kun Virkkunen sai parit matsit selostaa, se oli juhlaa se. Kaveri on tossa lajissa Suomessa NIIN omaa luokkaansa mun mielestä, että ei edes ole hauskaa. Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
DJKaaos 11.06.2010 20:48:00 | |
---|
sikki-six: En ite hahmota miten Taivainen tosta jengistä erottuu... No munsta Taivaisen etuna on nimenomaan se, että hän keskittyy olennaiseen, eikä sorru tähän Innasen jatkuvasti harrastamaan epäolennaisuuksien viljelyyn ja tiettyihin maneereihin: Innasen kohdalla pitkän miinuksen aiheuttaa erityisesti nämä jutut hänen kavereistaan, jotka sattuvat olemaan milloin missäkin katsomassa peliä ja Innanen tietenkin kertoo meille sen - äärimmäisen amatöörimaista. Ja kuten sanoin, niin nämä jatkuvasti toistuvat fraasit ja lauseet rasittavat myös. Lisäksi se omissa virheissä kieriskely ja marttyyrin leikkiminen on aika karmeata myös. Syyllistäminen ja tuomarointi menee myös aika rankasti yli. Mut juu, tykkään Innasen kohalla siitä draivista mikä sillä on jännässä paikassa selostukseen Tuo Innasen draivi on kyllä täyttä totta. Parhaimmillaanhan hän elää pelissä täysillä messissä, mutta valitettavasti nämä epäolennaisuudet ovat alkaneet ottamaan niskalenkkiä noista positiivista puolista. Minä olen minä. |
oulukyllosa 11.06.2010 20:59:01 | |
---|
Ite muistelen kaiholla Pentti Salmen selostuksia, jolloin innostuttiin silloin kun on oikeasti asiaa eikä ammuta sitä orgasmi-huutoa joka risauksesta Virkkusen tyyliin.Vaikka Virkkunen on kyllä hyvä,ampuu vaan välillä hieman yli. Se Argentiina-Englanti pelin Maradonan soolomaalin selostus Pentti Salmelta on jäänyt ikusesti mieleen."Mies on kentän Kingi!" Jos jolla on se VHS:llä niin tehkääpä vuoden kulttuuriteko ja siirtäkää se youtubeen. Äh.....vittu ku mä oon vanha... Gov`t Mulea ja Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins |
DJKaaos 11.06.2010 21:02:03 | |
---|
Martti Kuuselakin on muuten selostanut yhden ottelun mm-kisoissa aikoinaan. Varsinainen selostaja ei ilmestynyt paikalle, joten Kuusela hoiti homman. Minä olen minä. |
zekeode 11.06.2010 21:04:55 | |
---|
Joko noihin torviin tottuu tai sitten tossa koosteessa on filtteröity niitä pois. |
Henkka370 11.06.2010 21:13:38 | |
---|
Saakohan noita Vuvuzeloja jostain? Tahtoo vääntää omassa kisastudiossakin noilla... NY RILLATAAN! |
DJKaaos 11.06.2010 21:20:50 | |
---|
Henkka370: Saakohan noita Vuvuzeloja jostain? Tahtoo vääntää omassa kisastudiossakin noilla... Laita vesisanko pihalle ja sen yläpuolelle suppilo, josta lähtee putki suoraan sun kämppään. Seisova vesi kerää taatusti kaikki seudun hyttyset munimaan siihen sun sankoon. Hyttyset lentävät sitten putkea pitkin sun kämppään, jahka kuoriutuvat. Tämä laitos toimii taatusti koko kesän. Ääni on sama, mutta pistelyyn voi joku muu keksiä ratkaisun. Minä olen minä. |
Mika Kangas 11.06.2010 21:41:01 | |
---|
Onneksi toivat noita vuvuzeloita tonne iltamatsiinkin. Ehti tulla jo ikävä. |
kozmik 11.06.2010 21:44:23 | |
---|
Jos tällaista on joka ottelussa niin tulee kyllä tuskalliset kisat. Nyt ovat onneksi edes vähän hiljempaa. Uskomaton vitutus. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Bongowing 11.06.2010 21:45:31 | |
---|
kozmik: Jos tällaista on joka ottelussa niin tulee kyllä tuskalliset kisat. Nyt ovat onneksi edes vähän hiljempaa. Uskomaton vitutus. En suosittele muuten hankkimaan krapulaa näiden kisojen aikana. But where the heck is magenta? |
HaloOfFlies 11.06.2010 21:46:23 | |
---|
Huokaisen kyllä helpotuksesta sitten kun nuo kisat on ohi, eikä tuota saatanan surinaa tarvitse enää kuunnella sekuntiakaan. Olisipa pelattu jossain muualla... Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
danny: Olisipa pelattu jossain muualla... Ei, vaan olispa Fifalla ollut pokkaa kieltää nuo torvet. Mua ottaa raskaasti päähän sellainen höpinä, että "no se nyt on niiden kulttuuria, antaa niiden tehdä omalla tavallaan". Mikä ihmeen oikeus niillä on pilata kisanautinto sadoilta miljoonilta ympäri maailmaa? Relativismi on hanurista. "Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine |
Bongowing 11.06.2010 21:54:07 | |
---|
Mutelle meni. Tehkääs nyt joku kooderi se filtteri. But where the heck is magenta? |
Jormaz 11.06.2010 21:55:13 | |
---|
kozmik: Ei, vaan olispa Fifalla ollut pokkaa kieltää nuo torvet. Mua ottaa raskaasti päähän sellainen höpinä, että "no se nyt on niiden kulttuuria, antaa niiden tehdä omalla tavallaan". Mikä ihmeen oikeus niillä on pilata kisanautinto sadoilta miljoonilta ympäri maailmaa? No kato ku maksamme velkaa jne. Heitän kaiken varalta natsikortin: 卐 No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Parasite 11.06.2010 21:56:09 | |
---|
Mitä te kitisette? Mua ei ainakaan oo kertaakaan häirinny ne torvet. "i am mony man and i can give mony and fuck you ass...it ok when you have pussy and i have very bic dig...
Sori ku komppii on vähä vaikee saada tähä...mut kuvitelkaa sellannen gangsta biitti ja menkää panee!!" |
papitsu 11.06.2010 22:08:12 | |
---|
Parasite: Mitä te kitisette? Mua ei ainakaan oo kertaakaan häirinny ne torvet. Pistä äänet päälle. Mielipiteeni on fakta. |
Secreterial 11.06.2010 22:10:16 | |
---|
Odotin, että ne torvet häiritsis enemmän, kun tätä keskustelua luin. Mutta kun aloin tota peliä kattomaan ja keskityin olennaiseen, niin ei kyllä häiritte yhtään. Jos niitä kuuntelee ja oikeen keskittyy niihin, niin varmaan häirittee, mutta jos keskittyy siihen jalkapalloon, niin ne mitään häiritte. Ei ainakaan mua. |