Aihe: Jalkapallon MM-kisat 2010, Etelä-Afrikka
1 2 3 4 59 10 11 12 1377 78 79 80 81
DJKaaos
10.06.2010 22:10:05
carlos: Sitte vähä avajaiskonserttia, Teemalta.

Eipä tuota rytmikästä jallajallaa kauaa jaksanut katsella (kuunnella).

Kisat voivat alkaa. Ensi viikon pidän kesälomaa, joten tässä pääsee hyvin fiilikseen.
Minä olen minä.
Van Hannes
11.06.2010 08:33:51
Lepardii: Ei helvetti. Ootkohan joku mun tuttu. Kaikkiin sama! :D

Epäilen. Harvemmin tulee käytyä Lahdessa :P

Muttamutta... tänään se sitten alkaa. Nyt ei kuukauden aikana käydä ulkona kertaakaan, mitä nyt pakolliset työssäkäynnit ja kaupareissut täytyy tehä.
"There Can Be Only One Hannes"
Mika Kangas
11.06.2010 09:34:40
Avausmatsi tulee varmaan katottua lähinnä perinteen vuoksi. Huominen Englanti-USA ja sunnuntain Saksa-Australia tulee varmuudella seurattua. Muut viikonlopun matsit varmaan vähän sivusilmällä. Maanantaina taas Hollanti-Tanska. Onneksi sain otettua kesäloman oikeeseen rakoon. Tiistaina näkee illalla rauhassa kun rakas johtaja nuijii Brasilian.
Sergei Fallinen
11.06.2010 13:52:19
melkein toivosin et nää tulis maikkarilta kun näkyy yle niin paskasti täälpäin. Pakko varmaan taas kattoa ainakin avausmatsi ihan netistä.
konnamatti
11.06.2010 15:32:51
Sergei Fallinen: melkein toivosin et nää tulis maikkarilta kun näkyy yle niin paskasti täälpäin. Pakko varmaan taas kattoa ainakin avausmatsi ihan netistä.

No mainoskatkot ei oikein toimis tässä formaatissa.

Meitin viidennet kisat alkaa. Hurjaa miten vähän niitä kuitenkin ehtii nähä elämässään.

Piti se tehä se pitkävetokin, aina kisojen ekoihin peleihin ns. varmat ja aina häviän rahani. Muuten en sitten veikkaakkaan, kerran neljään vuoteen. Ei näissä varmoja ookkaan.
touhis
11.06.2010 16:19:12
Hyvältä näyttää kisat ylen hd-kanavalla. Nyt on hienot kisat tulossa.
zekeode
11.06.2010 16:21:15

touhis: Hyvältä näyttää kisat ylen hd-kanavalla. Nyt on hienot kisat tulossa.

Joo. Toi Meksikon eka maali oli siisti.
carlos
11.06.2010 16:24:31 (muokattu 11.06.2010 16:24:54)
touhis: Hyvältä näyttää kisat ylen hd-kanavalla. Nyt on hienot kisat tulossa.

Jep! Olympialaisia tuli katteltua HD:lta, mutta yhtään lätkän MM-ottelua en sieltä jostain syystä nähnyt ja ehdin jo pelätä, että näkeekö sitten näitä futiksiakaan.. Mutta tottaviä, terävää on ja nee*erit sämplää final countdownia. Asiaa!

EDIT: Toi jammaileva piispa oli iha huikee jo eilen
by the grace of God
DJKaaos
11.06.2010 16:30:31
konnamatti: No mainoskatkot ei oikein toimis tässä formaatissa.

Ei hätää, jalkapalloonkin ängetään mainostauot, jahka jalkapallo nousee Yhdysvalloissa todella isoksi lajiksi. Näin ei kuitenkaan koskaan tule tapahtumaan.

Tässä vaiheessa viimeistään täytyy nostaa Benni McCarthylle hattua ja rispekteerata oikein kunnolla. Jannulla oli pokkaa lihoa ja laiskotella, vaikka kotikisat siinsivät horisontissa. Lihotti itsensä kotikisoista ulos, mahtia.
Minä olen minä.
carlos
11.06.2010 16:32:03 (muokattu 11.06.2010 16:50:49)
Kurtti Maasela avausottelun kisastudiossa, eh :D No, edes Martti ei voi pilata tätä kisafiilistä. Jabulani!

E: Ommuute siistin näköinen stadioni!
by the grace of God
touhis
11.06.2010 16:45:01
zekeode: Joo. Toi Meksikon eka maali oli siisti.

Näin on, teräväpiirtona siellä tulee tuplasti maaleja ja pelaajat on muutenkin taitavampia. :)
papitsu
11.06.2010 17:32:50
Vittu noita torvia.
Mielipiteeni on fakta.
Siki-Siki
11.06.2010 17:35:40
BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ...

Yhtä hirveiltä nuo vuvuzelat taas kuulostavat kuin vuoden takaisessa Confederations Cupissa. Eniten harmittaa kun Etelä-Afrikan vähäistenkin tilanteiden nostattama yleisökiima hukkuu tuonne pörinään. Toki mielikuva Antti Ennekarista selostamassa jättimäisessä ampiaispesässä hipeilytti hieman.
"paska! paska! oi paska! oi suloinen sana! paska! maista! kaunis sekin! paska, maista! paska! nuole, o charmante! nuole paskaa! se ilahduttaa minua! maista ja nuole paskaa! maista paskaa ja nuole paskaa!" -W.A. Mozart kirjeessä serkkutytölleen.
kozmik
11.06.2010 17:37:48

Tuolla ketjun alussa puhuttiin torvista, ihmettelin aikanaan vähän kun omasta mielestä torvet futiskatsomossa on kivoja. Sitten matsi alkoi, ja: "ai tollasia torvia". Nyt kun on puoli tuntia noita kuunnellut niin eijuma... Toivottavasti päristelevät niitä vaan Etelä-Afrikan peleissä, oikeasti on kisat pilalla jos pitää noita koko kisojen ajan kuunnella/katsoa ilman ääniä.
"Pimeinä aikoina uskonto sopii parhaiten ohjaamaan ihmisiä, aivan kuten sokea mies on paras opas säkkipimeänä yönä... Mutta kun päivä koittaa, on typerää käyttää oppaina sokeita vanhuksia." -Heinrich Heine
Bongowing
11.06.2010 17:40:22
But where the heck is magenta?
Dunga
11.06.2010 17:43:25
War... war never changes.
Rattata
11.06.2010 17:43:50
Vuvuzelojen käyttöhän meinattiin kieltää näissä kisoissa. Monie ne vituttaa, myös Etelä-Afrikkalaisia, enkä yhtään ihmettele. Toivottavasti puhaltavat keuhkonsa puuduksiin näissä alkupeleissä, niin ei tarvi häiritä tärkeempiä matseja.
Mule
11.06.2010 17:50:47

----ja silloin kun ei kuunnella vuvuzeloja niin saadaan kunnella naapurin Anttia lukemassa vanhoja MM-faktoja wikipediasta printatusta A-nelosestaan ja jonka ääni nousee kolme oktaavia keskityspalloissa. Entäpä tuo paitsiotilanne jossa hyökkääjä oli maalivahdin alla - oli Antti kovin harvasanainen. vitun sietämätöntä, ammattitaitoista porukkaa nyt sinne eikä näitä yleisradion jokapaikanhöyliä joilta hoituu "ihankivasti" niin futis, curling, esteratsastus ja skeetti. oikeesti nyt.
DJKaaos
11.06.2010 17:55:33
Ei saatana. Jos mahdollista, niin nuo vitun torvet kuullostavat vieläkin karmeammilta kuin vuosi sitten.

Joku tuossa sanoikin jo tuosta yksipuolisesta äänimaailmasta ja erityisesti siitä, kun äänimaailmassa ei tapahdu mitään muutosta vaikka kotijoukkue meinaa tehdä maalin. Ei näin, ei jumalauta näin.

Olisi toivonut, että Afrikan neekeri olisi saanut ihmetellä ja leikkiä tuolla torvella jo vuosi sitten tarpeeksi.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)