Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Engl Blackmore kysymyksiä
1
rokettirollari
10.06.2010 19:35:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon kiinnostunut tuosta otsikon vahvistimesta. Eikös tää ole Englin vahvistimista eniten rok? Siis että ei olis niin järkyttävän hevin kuuloinen, kuin esim. Powerball? Sitten, oon lukenut käyttöohjeen Englin kotisivuilta mutta pari juttua ei selvinnyt.
 
- Crunch -kanavalla ei ole omaa volumea. Onko se sitten kuinka paljon kovemmalla kuin clean soundi? Edellisessä vahvistimessani oli clean -kanavalle gain boost, mutta volume hyppäsi samalla niin paljon että se oli aivan turha ominaisuus.
 
- Toimiiko tää vahvistin Celestion V30 elementtien kanssa mitenkä? Mulla on Marshallin 1936 -kaapissa sellaiset kun edellisen vahvistimen kanssa kuulosti hyvältä. Englit on kuulemma aika kirkkaita vahvistimia niin rupesi mietityttämään.
 
- Toimiiko se contour -nappi pelkästään särökanavalla vai vaikuttaako myös cleaniin?
 
Mustafa
11.06.2010 20:43:22 (muokattu 11.06.2010 20:44:50)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä onko eniten rok, mutta rokkisoundit irtoaa. Tosin väittäisin soundia tiukemmaksi ja hifimmäksi (kirkkaammaksi?) kuin esim. perusmarsua. Aika laidasta laitaan saa hyvä soittaja tuosta irti soundipalettia.
 
Cleanin ja crunchin välistä volume-eroa voi itse säätää Master A ja B -säädöillä, joten ei tuottane ongelmaa. Riippuen mitä tarkoitat cleanilla ja crunchilla (kanavanvaihtoa vai yksittäisen kanavan Hi Gain - Lo Gain -moodia), Lead Volume -säädöllä voi myös tasata kanavien välistä eroa.
 
V30:sten kanssa toimii. Riippuu tietty omista mieltymyksistä. Mulla on itsellä alla ENGLin oma 1x12 V30:llä ja toimii nätisti. Soundi on hifi ja erotteleva ja kaukana puurosta. Jos tietty puuroa haluaa niin... summaten, en näe ongelmaa ton sun kaapin kanssa, paitsi jos olet allerginen V30:lle :-)
 
Contour vaikuttaa kaikkeen, myös cleaniin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «