Aihe: Poème : Marked for life - DemoEP 1 | |
---|---|
![]() 12.03.2004 09:13:07 | |
Bändin nimi: Poème Kappaleen nimi: Marked for life - DemoEP URL: http://www.genera.fi/~tommi/ (Mp3) Toi yhden biisin alle muiden änkeminen oli virhe. Haluttaisiin bändin kanssa kommenttia kaikista biiseistä/kokonaisuudesta. Biisijärjestys levyllä: Ink'd Ever Since The Day Rough Around The Edges | |
![]() 12.03.2004 20:40:01 | |
Kuulostaa helvetin hyvältä. Kaikki on kohdallaan, mutta tää on ehkä sellasta kamaa joka ei kuitenkaan kolahda heti. Eli Biisejä kuunnellessa jäi vähän odottelemaan että missäs se koukku on, josta ottaa kiinni. Yhteensoitto kuulosti ihan pirun hyvältä, eli bändinä toimitte, pitäis tosin livenä nähdä. Eli joo, jäin kaipaamaan sellaista "kaikki miehet nousee seisomaan lakki kädessä rinnanpäällä" -kohtaa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Jään suurella mielenkiinnolla odottamaan uutta matskua Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet | |
![]() 15.03.2004 09:29:25 (muokattu 15.03.2004 09:29:53) | |
Kuulostaa helvetin hyvältä. Kaikki on kohdallaan, mutta tää on ehkä sellasta kamaa joka ei kuitenkaan kolahda heti. Eli Biisejä kuunnellessa jäi vähän odottelemaan että missäs se koukku on, josta ottaa kiinni. Yhteensoitto kuulosti ihan pirun hyvältä, eli bändinä toimitte, pitäis tosin livenä nähdä. Eli joo, jäin kaipaamaan sellaista "kaikki miehet nousee seisomaan lakki kädessä rinnanpäällä" -kohtaa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Jään suurella mielenkiinnolla odottamaan uutta matskua Aijaa? Mun mielestä meidän biisit on tosi melodisia verrattuna ihan mihiin tahansa tällä hetkellä "muodissa olevaan" rock suuntaukseen. Eilen katsoin RUMA-klubia TV2:lta. Esimerkiksi illan orkesteri, Maj Karman Kauniit Kuvat, soi radiossa yhtenään ja silti meidän musa ei ole joidenkin mielestä "kovinkaan radio matskua" tai just koukut puuttuu... Ehkä ne koukut on vaan niin teräviä, että menee läpi ilman kipua ja huomaat vasta sitten kun se tullee toisesta kyljestä ulos ja irrottautumisen mahdollisuutta ei enään ole. Ymmärrän kyllä sen mielikuvan josta tuossa selitit. Seuraavaan demoon tulee taas lisää pirun kovia biisejä. Tää oli nyt vaan tän hetkisen tilan kuvaus. Kirjoitan yleensä biisejä albumi-kokonaisuus mielessä. Tällä hetkellä parista selkeästä "hitti biisistä" puuttuu sanat. Niitä tässä viikonloppunakin rustasin, kun uusien biisien nauhoittelu alkaa a.s.a.p. | |
![]() 15.03.2004 16:40:08 | |
Taattua Poème laatua. Varsinkin Round Aroundissa on sitä särmää. Siihen biisiin se laulajan äänikin istuu kuin...... Kyllä minä keikkaa lähtisin kuuntelemaan jos tulisi tilaisuus. Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta. | |
![]() 15.03.2004 16:57:58 | |
Taattua Poème laatua. Varsinkin Round Aroundissa on sitä särmää. Siihen biisiin se laulajan äänikin istuu kuin...... Kyllä minä keikkaa lähtisin kuuntelemaan jos tulisi tilaisuus. Ehkä tilaisuus tulee nopeammin kuin uskotkaan. Muutamien keikkamyyjien kanssa ollut puhetta ja pienehkön kiertueen lämppäyksestä... katsotaan miten käy. | |
![]() 17.03.2004 09:06:15 | |
Valuu, valuu... Täällä on näköjään se mentaliteetti, että vastauksia ja kommentteja odotellaan iham mielllään, mutta niiden antaminen ei onnistu. Tää on tää suomi meisinki. | |
![]() 17.03.2004 10:55:34 | |
Valuu, valuu... Täällä on näköjään se mentaliteetti, että vastauksia ja kommentteja odotellaan iham mielllään, mutta niiden antaminen ei onnistu. Tää on tää suomi meisinki. On täällä muitakin kuin nämä Poemen kappaleet. Tuntuu että sanoi kuka tahansa mitä tahansa, niin kaikki kritiikki sivuutetaan. Ei silleen vittuiluna mutta tämmöinen fiilis mitä oon katellu näitä. -Anssi | |
![]() 17.03.2004 12:28:56 (muokattu 17.03.2004 12:30:01) | |
On täällä muitakin kuin nämä Poemen kappaleet. Tuntuu että sanoi kuka tahansa mitä tahansa, niin kaikki kritiikki sivuutetaan. Ei silleen vittuiluna mutta tämmöinen fiilis mitä oon katellu näitä. Joo oon huomannut samaa. Rakentavuus helvettiin, kunhan tulee paljon ylistävää kommenttia. Yeah right! Kyllähän se vähän oksettaa kun kommentit on heti tyyliin "tää ei ole perinteistä radiomateriaalia." Mikä vittu sitä sitten on? Radiokanavat nykyisellään on niin perverssejä mestoja, että huh, huh! Ja jos sitä "formaattia" lähtee kosiskelemaan niin voi sanoa kaikelle innovatiiviselle hyvästit. No joo... ehkä sitä on itse jo kasvanut ulos tästä skenestä ja odotan asioilta ja ihmisiltä liikoja. | |
![]() 17.03.2004 14:35:24 | |
Selvähän se on että porukka kirjottaa palautetta vaan jos ne tykkää. emmää ees tiiä miks itekki rupesin kirjottaan palautetta ku ei oikeen keksi mitään sanottavaa. Mutta tärkeintä kait että sanoo ees jotain. meidän demo sai vain yheltä onneks kuitenki erittäin rakentavaa palautetta. mutta asiaan... eli siis palautetta... Meininkiä pitää saada enempi mukaan, muuten ei jaksa montaa kertaa kuunnella. Ink'd kertsissä onneks tuli vähä ponnetta lisää biisiin. Ever since the day oli jotenki vaisu ja melankolinen. onneks rough around the edges oli sitte vähä rokahtavampi. mielestäni paras näistä. oikeestaan paljo parempi kuin kaks aikasempaa. eikös paras biisi kannattas laittaa ekaks demolle. tämän biisin vois kuunnella joskus uuestaan... minulla ei muuta.. en tiiä oliko tää rakentavaa palautetta... "Life sucks and then you f*cking die you know!" - Ozzy | |
![]() 17.03.2004 16:12:27 | |
Todella lupaavan kuulosta tavaraa. Kyllä tämä kelpaa radioon, mun puolesta ainakin. | |
![]() 19.03.2004 06:41:31 | |
Kyllä näistä ihan ehjä kokonaisuus muodostuu. Ink'd jäi tällä kertaa parkaiten mieleen, sillä se kulkee biiseistä ehkä parhaiten (paras livemeininki, luulisin). Se oli myös biiseistä ainoa, jota en ollut vielä kuullut, sanat kyllä lyriikkaosastolta muistan lukeneeni. Ink'd on siis tämänhetkinen suosikkini tästä kolmikosta, mutta en minä vielä noihin kahteen muuhunkaan ole ehtinyt kyllästyä, varsinkin Ever Since the Day on soinut paljon. Ja soi varmasti jatkossakin, kuten nämä muutkin. Sovituksista, miksauksista sun muusta toteutuksesta ei taida mitään uutta sanottavaa nyt olla, kaikki tuntuu toimivan kuten pitääkin. ...onhan ne nätit naiset usein kauniita oli ne sitten alasti tai ei. - PJS | |
![]() 19.03.2004 19:33:26 | |
Mitäköhän tähän sanoisi? Oli ainakin hyvin viimeistellyn kuuloista ja ammattimaista jälkeä. Kuuntelin Ink´d -biisin, ja se oli mielestäni ns. perustavaraa. Se siis kuullosti hyvältä, mutta ei iskenyt heti kuin lekalla päähän kuten kunnon hitit tekevät. Mutta tämä ei ole oikein "minun tyylistäni musiikkia", eli en osaa oikein vertailla tätä mihinkään samantyyliseen kamaan. Sanoituksista en osaa paljoakaan sanoa, koska en niitä yleensä kuuntele. Kuulen kyllä jos biisissä sanotaan Lucifer; silloin sanat ovat hyvät. Anteeksi! | |
![]() 24.03.2004 09:54:41 | |
Onneksi sentää jotkut lämpenee tälläiseen matskuun. Pitää näköjään tehdä seuraavaksi vaan edelleen "parempia" biisejä... | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)