Aihe: Mietitkö/mietittekö mikä juttu/elementti erottaa muista?
1 2 3 4
ope16
09.12.2009 16:59:25
Cimble: Se vaan ihmetytti, miksi oikeastaan vihaat amatöörejä?

No enhän mä vihaa amatöörejä enkä ketään muutakaan... Se oli huono vitsi, jonka porukka näköjään otti vakavasti. Pitää miettiä tarkemmin, mitä sammakoita sitä suustaan päästää.

Hmm, millainen on kameleonttihuilu? Vaihtaako väriä sen mukaan, soittaako jatsii vai klasarii? ;)

Juu, ei huilu vaihda väriä, mutta soittaja saattaa olla välillä jopa punainen tai kalmankalpea... Ja tuo sukupuolikysymys sitten, kun en ole kovin ladylike, jos en aina se hyvä jätkäkään, vaan oma omituinen itseni, taidan sulautua porukoihin parhaiten. Humaani asenne ja hurtti huumori toimivat usein sipostelua ja catwalk-tyyliä paremmin. On toki tilanteita, joissa täytyy muistaa käyttäytyä.

Kuntoilu tekee kyllä hyvää, lähden kohta pilates-tunnille ihan reaalisti.
Crashy
21.01.2011 09:59:23 (muokattu 21.01.2011 10:00:01)
Tehkää sitä, miltä hyvältä tuntuu, menkää niin kuin itse haluatte. Vaikutteita on hyvä olla, mutta ei niitä liikaa pidä kopsia. Kyllä se oma juttu sieltä sitten ajan oloon varmasti löytyy

Juuri näin.
"What is it about Guns N' Roses that makes it different to other bands?" "Shit..I guess we just fuckin'..you know..like..fuckin'.." -Slash
Sijuk
30.01.2011 04:08:41

Kyl on tullu mietittyä, soitetaan tommosta perusrokkia, pienellä STP vivahteella. Noh tässäpä mietitään edellään mikä se juttu on joka erottais muista..
Don't rock the jukebox, play me a country song
-HP-
30.01.2011 12:15:30
Mun kädenjälki. Oon ainutlaatuinen. :)

----
No jooh, ei ny tuo kuitenkaan varsinaisesti. Meillä se erottuvuus on varmaan kappaleiden monipuolisuudessa, tietyssä simppeliydessä ja tasaisia riffejä välttävissä kuvioissa.
Sit tietysti kun soppaan lisätään helvetisti vaikutteita/idoleita eri genreistä = nice profit näin nykyisen palautteen perusteella.

(Allekirjoitus)
MUN MUSIIKKI! http://www.myspace.com/constrainedmusic
Teijo K.
30.01.2011 12:25:14

Sijuk: Kyl on tullu mietittyä, soitetaan tommosta perusrokkia, pienellä STP vivahteella. Noh tässäpä mietitään edellään mikä se juttu on joka erottais muista..

No hitto. Jos tuo bensiinin ja öljyn lisäaine oikeasti kuuluu teidän musiikissa, niin erottavaa juttua ei tarvitse kauaa miettiä.

http://www.stp.com/
Mitä itse juhlasalin vuokraan tulee, jos käytetään kaupungin pianinoa tanssimusiikkiin (flyygeliä älköön siihen sallittako käyttää) lisäksi 5 mk.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)