Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Elektroniikka ja soitinrakennus »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ulkomailta tilaus
1
Ironica
07.06.2010 22:59:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli tilasin Warmothilta jenkkilästä kaulan ja tarvitsin infoa miten homma toimii, kun aiemmin kun olen jenkkilästä tilannut, niin on tuotu UPS:lla eli ei ole tarvinnut välittää tulleista yms. roskasta. Nyt tulee usps:llä (jenkkien posti) ja pitäisi tietää miten homma toimii kun tuo paketti tulee, tuleeko tullilta ilmoitus sähköpostiin, kun paketin voi noutaa, vai miten homma toimii?
 
ReBeat
08.06.2010 07:09:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvioisin että aikanaan tavallisen postin mukana tulee sulle lappu, josta käy ilmi että paketti ei olekaan postissa vaan tullin toimipisteessä. Sinne sitten kauppalaskun kanssa asioimaan.
 
Ironica
08.06.2010 15:38:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö tuohon kauppalaskuksi käy ihan vain se sähköpostiin tullut "thank you for your order" homma, ja/tai se postin ilmoitus, jossa kerrotaan paketin tulleen?
 
Rallattelija
08.06.2010 16:52:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ironica: Eikö tuohon kauppalaskuksi käy ihan vain se sähköpostiin tullut "thank you for your order" homma, ja/tai se postin ilmoitus, jossa kerrotaan paketin tulleen?
 
Kaipa nuo liittää sen laskun siihen pakettiin. ainakin mulla on ollu molemmissa mitä oon tilannu jenkeistä vaikkakaan en juuri kyseisestä mestasta. Kauppalasku ollu kiinni paketissa ja homma hoitunu sillä. toki kannattaa varautua ettei se siellä olekaan joten sitte pitää printata lappu kotona josta selviää mistä tuotteesta on kyse ja paljon sillä on hintaa. Muista sitten ottaa sinne tullin postiin käteistä mukaan!!! tullipostissa ei käy kuin käteinen. Näin siis ainakin HKI-VANTAA kentän T.postissa..
 
Miksi laulaa nuotilleen kun nuotin vieressä on enemmän tilaa!!
teukka
08.06.2010 17:34:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuosi sitten kelpasi kortti. Joskus noihin aikoihin kuulin jostain poikkeustilanteesta tämän suhteen tosin....
 
EXREMAINS "Choices"-EP @Myspace. Muista tsekata!!
rintapek
09.06.2010 11:31:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On tosta ihan ohjekin olemassa.
Ei tartte arvuutella niin kauhiasti.
www.tulli.fi/fi/yksityisille/netist … n/postipaketin_noutaminen/index.jsp
 
One kind of music only - the good kind
Rallattelija
09.06.2010 19:14:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

teukka: Vuosi sitten kelpasi kortti. Joskus noihin aikoihin kuulin jostain poikkeustilanteesta tämän suhteen tosin....
 
mä tilailin viimekesänä ja ei sitten kelvannu mikään kortti. ei visa ei pankkikortti saati sitten elektron.. Pitää ihan kiusallaan tutustua tohon rintapekin linkkiin. vähän jää sellainen maku että mun pärstä ei oo ollu riittävän kelvollinen korttimaksuun..
 
Miksi laulaa nuotilleen kun nuotin vieressä on enemmän tilaa!!
teukka
09.06.2010 19:28:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne ei sitten varmaan uskoneet että on omat kortit? Hah.
 
EXREMAINS "Choices"-EP @Myspace. Muista tsekata!!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «