Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pod Farm 2
1
jugee
08.06.2010 13:51:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve, sain juuri syntymäpäivä lahjaksi tuollaisen vekottimen kuin Line 6 Pod X3.
 
Vehkeellä pitäisi pystyä saamaan lisää soundeja sun muita tälläisellä ohjelmalla kuin Pod Farm. Olen nyt ladannut kaksi erilaista versiota tuosta ohjelmasta eli 1 ja 2 versiot ilmeisesti (Ladattua sain ne Line 6 Monkey ohjelmasta).
Ongelmana on se, että kun käynnistän ohjelman tulee seuraavanlainen teksti vastaan:
 
No Line 6 Audio Device found.
 
Pod Farm 2 cannot detect a pod farm 2 compatible line 6 audio device connected to your computer
Pod farm 2 will not process audio.
Please connect on authorized line 6 USB audio device and restart pod farm 2.
 
Eli nyt en saa ohjelmasta mitään irti kun ei tule ääntä esiin.
 
Olen nyt koitellut käynnistää ohjelmaa uusiksi, ja irroitellut tuota USB kaapelia pois koneesta, mutta ei auttanut. Puuttuukohan minulta jotain johtoja tai muuta? Tarvitsisin vähän apua :) Kiitos
 
Mesa/Boogie
08.06.2010 17:05:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jugee: Terve, sain juuri syntymäpäivä lahjaksi tuollaisen vekottimen kuin Line 6 Pod X3.
 
Vehkeellä pitäisi pystyä saamaan lisää soundeja sun muita tälläisellä ohjelmalla kuin Pod Farm. Olen nyt ladannut kaksi erilaista versiota tuosta ohjelmasta eli 1 ja 2 versiot ilmeisesti (Ladattua sain ne Line 6 Monkey ohjelmasta).
Ongelmana on se, että kun käynnistän ohjelman tulee seuraavanlainen teksti vastaan:
 
No Line 6 Audio Device found.
 
Pod Farm 2 cannot detect a pod farm 2 compatible line 6 audio device connected to your computer
Pod farm 2 will not process audio.
Please connect on authorized line 6 USB audio device and restart pod farm 2.
 
Eli nyt en saa ohjelmasta mitään irti kun ei tule ääntä esiin.
 
Olen nyt koitellut käynnistää ohjelmaa uusiksi, ja irroitellut tuota USB kaapelia pois koneesta, mutta ei auttanut. Puuttuukohan minulta jotain johtoja tai muuta? Tarvitsisin vähän apua :) Kiitos

 
Kytke se Podi USB piuhalla koneeseen kiinni.
 
jugee
08.06.2010 17:23:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

se on kiinni...
 
Antti1
08.06.2010 17:31:19 (muokattu 08.06.2010 17:32:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jugee: se on kiinni...
 
Ajurit asennettu yms.? Tunnistaako kone, että sinne porttiin on kytketty jotain? Toimiiko usb-piuha ja/tai usb-portti?
 
"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
jugee
08.06.2010 18:49:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Ajurit asennettu yms.? Tunnistaako kone, että sinne porttiin on kytketty jotain? Toimiiko usb-piuha ja/tai usb-portti?
 
Kun kytkin tämän ensimmäistä kertaa niin tuli lautaus ikkuna joka alkoi sitten lataamaan ilmeisesti ajureita sen jälkeen, kun olin Line 6 Monkeystä ladannut tiedostot. Kyllä kone tunnistaa laitteen alakulmaan tulee "Line 6 Pod X3".
 
Ja muuten unohdin mainita että latasin myös tuolla monkey ohjelmalla RiffWorks Line 6 Edition nimisen demo ohjelman, jolla voi nauhoittaa pienen pätkän omaa soittoa, tällä ohjelmalla laite toimii moitteettomastti. Kummallista...
 
Borlag
08.06.2010 20:24:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jugee: Kun kytkin tämän ensimmäistä kertaa niin tuli lautaus ikkuna joka alkoi sitten lataamaan ilmeisesti ajureita sen jälkeen, kun olin Line 6 Monkeystä ladannut tiedostot. Kyllä kone tunnistaa laitteen alakulmaan tulee "Line 6 Pod X3".
 
Ja muuten unohdin mainita että latasin myös tuolla monkey ohjelmalla RiffWorks Line 6 Edition nimisen demo ohjelman, jolla voi nauhoittaa pienen pätkän omaa soittoa, tällä ohjelmalla laite toimii moitteettomastti. Kummallista...

 
Aivan... Eli teit juuri päinvastoin kuin ohjeissa sanotaan. Myös ajurin asennusohjelma neuvoo tekemään tuon aivan toisin. Elikäs, poista se asennus kokonaan. Irroita laitteen USB piuha. Tämän jälkeen asenna ne ajurit ja vasta kun asennusohjelma pyytää, tökkää se USB piuha takaisin kiinni. Tuon jälkeen on se ja sama mitä noista ohjelmista (jos mitään) käytät, koska sen jälkeen laite toimii niin kuin pitääkin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «