Minushuman 12.03.2004 14:20:13 | |
---|
Olen kiinnostunut koulutuksesta. Miten ovat valmistuneet päässeet alan hommiin? Ja minkälaisiin hommiin ovat sijoittuneet? "The joy of violent movement pulls you under..." |
Nassu Muunvalo 12.03.2004 14:22:49 | |
---|
Olen kiinnostunut koulutuksesta. Miten ovat valmistuneet päässeet alan hommiin? Ja minkälaisiin hommiin ovat sijoittuneet? Hae googlella sanalla "musiikkiteknologi" (huom! yhteen), niin johan alkaa tietoa löytyä. Miksei täällä ole kukaan vielä alasti? |
Minushuman 14.03.2004 09:08:20 | |
---|
Kiitti kuuklaus vinkistä! "The joy of violent movement pulls you under..." |
Kitaravirtuaali 14.03.2004 21:51:08 (muokattu 14.03.2004 21:52:06) | |
---|
Minuakin hieman kyseinen ammatinhaara kiinnostaa, mutta onko erillistä koulustusta sellaiselle, joka haluaisi opetella vain tuota äänitys-miksaus-tekniikka -linjaa, eikä itse soittamista? Soittaa osaan, vaan en haluaisi sitä ruveta oikein tosissaan opiskelemaan, sillä pelkään että koko soittamisesta menee maku jos sitä liikaa pänttää. Eli lähinnä nämä studiohommat kiinnostavat. (Asiallisia) vastauksia arvostetaan, kitoos. EDIT: lisäystä Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Myykää minulle Washburnin kova keissi! |
ten 15.03.2004 02:18:37 | |
---|
Kiinnostusta löytyy täältäkin päin juuri tuohon äänitys/miksauspuoleen, että jos jollakin on omakohtaisia kokemuksia, niin tänne vaan. Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
En usko että pelkään musiikkipuoleen kovin kauheasti ainakaan Suomen kokoisesta maasta töitä löydy. Mutta ehkä tämmösiä televisio/radio hommia saatais löytyä. Siis luuulen vain, en tiedä. Lumiukolla on valkonen perse.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Yakorda 15.03.2004 09:24:23 | |
---|
Olin itsekin alasta kiinnostunut, ja tarkoituksenani oli hakeakin Orimattila-instituuttiin, muuta erinäisten elämäntapataiteilujen tuloksena jäi hakupaperit lähettämättä. Muutamia tuttuja kuitenkin opiskelee alaa ja kivaa on. Töitäkin kuulemma löytyy ihan mukavasti, mutta kuten lähes kaikki musiikin alan tehtävät, ovat musateknologinkin tehtävät aika pätkäluontoisia. Vaihtelevuus on tietenkin vain plussaa. "I smoked a lot of sky, drunk a lot rain. Anything to ease my pain." |