Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 6.6.2010 Jälkilöylyt
1 2 3
kuunsirppi
07.06.2010 18:36:06
Se siivooja oli tänä vuonna kyllä Pula-aho, jolle erityiskiitos! Minä olin hommasta auttamattomasti myöhässä, kun vähän liian pitkään katselin vaan bunkan pohjalla kelloa, että milloinkahan sitä kehtais nousta.

Nyt kyllä väsyttää niin vietävästi. Ehkä hetki vielä sinnittelyä ja sitten nukkumaan. Pari yötä valvoneena vois jo uni tulla :o)

Barska! Itse asiassa mainitsin joillekin siellä, että Barskaa ei näy, ei kuulu sinne grillikatokselle ja että aina siellä on ollut tarjolla myös vähän parempaa juotavaa. Jotenkin kai toi ajotus nyt sitten vaan meni pieleen. Kiitos myös siitä, että olit sitten niitä tikkuja tehnyt!
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Anonymous-jazz
07.06.2010 19:17:16

Thefish: A-jazz nuoremmilla silmillään huomasi sen, meikä olis muina miehinä hurauttanut yli sorsasukupolven..

Siinä meinas tulla sorsanpoikasista soosia.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
kuunsirppi
07.06.2010 19:46:53
Anonymous-jazz: Siinä meinas tulla sorsanpoikasista soosia.

Sorsapaisti olis kyllä hyvää, jos joku oikeesti osais semmosta tehdä.

Kiitos Anonymous-jazz hienoista soitoista!
kuunsirppi
07.06.2010 20:04:38
Aamupalalla tänään oli kyllä niin korkealentoisia juttuja, että olipas mukava aloitus päivälle.

Jokos Ylläri on selvinnyt Ikean sänkyjen koehenkilön roolista ;o)
kuunsirppi
07.06.2010 20:10:07
omarklah: Kiitokset täältäkin kaikille osallistuneille ja erityisesti Korgielle ja Hvinnamolle järjestelyista ja kamoista.
Mulle jäi mieluisana mieleen Mäkin kanssa vedetty Friduna Skikuna duettona, kuin myös hänen paluunsa juurilleen basson varteen!

ja mua harmitti, kun otin teistä kuvia ja toi mun kamera ei oo mun kanssa vielä yhtään kaveri :o/
Thefish
07.06.2010 20:32:26
laulaja: ja mua harmitti, kun otin teistä kuvia ja toi mun kamera ei oo mun kanssa vielä yhtään kaveri :o/

No höh. Pitäähän kuvista näkyä tekemisen meininki, ne on varmasti hienoja tilannekuvia. Jakeluun vaan, turha kainostelu pois! :-)
I don't want to talk to you no more, you empty headed animal food trough wiper. I fart in your general direction. Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries.Go and boil your bottoms, you sons of silly person!
Decker90
07.06.2010 20:42:46

Huh huh... ei oikein amatöörin paranis lähteä ammattilaisten matkaan, aikalailla väsy painaa... =:)
Hieno ehtoo ja yö, kerta kaikkiaan! Taas on maailma parempi monelta osin... =:)

Isot kiitokset kaikille tapahtuman taustajärjestelyihin osallistuneille!

Ja mikäli vastaan tulee Proelin 6m kitarapiuha niin kiitos, se oli siinä Fenkun ja "pikku" hiukaskiihdyttimen välissä...
"En syytä, enkä väitä...."
manjaana
07.06.2010 20:53:53
omarklah:
Mulle jäi mieluisana mieleen Mäkin kanssa vedetty Friduna Skikuna duettona,

Se oli kyllä niin hyvä, Ylläri tais hiukan saada talteen ainakin kuvaa.. :)
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
manjaana
07.06.2010 20:55:02
laulaja: Aamupalalla tänään oli kyllä niin korkealentoisia juttuja, että olipas mukava aloitus päivälle.

Hienot oli eväät joo ja puhetta ol siitäkin, että päivällinen on vuosi vuodelta vaan parantunut ja lisääntynyt..
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
Basso-Aslak
07.06.2010 20:58:21

Paikalla olleen paparazzi-kuvaajan paljastusmateriaalia odotellessa voisi vaikkapa kyylätä kuvia ja videoklippejä, joiden olemassaolosta aamulla tulikin jo todisteita. Voisiko vaikka tyrkätä spostitse asianosaisille?
Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä...
hvinnamo
07.06.2010 21:15:12
Basso-Aslak: Paikalla olleen paparazzi-kuvaajan paljastusmateriaalia odotellessa voisi vaikkapa kyylätä kuvia ja videoklippejä, joiden olemassaolosta aamulla tulikin jo todisteita. Voisiko vaikka tyrkätä spostitse asianosaisille?

Mä oon joskus kokeillu lähettää videoita s-postissa mut ei o onnistunu.Vissiin liian isoja??
TEJ
07.06.2010 21:21:35
pistäkää kuvat ja videot picasa web albumiin jakoon, sen jälkeen vain kutsut mailiin ketkä pääsee katsomaan. Olisi nastaa saada jotain tallenteita.
www.myspace.com/dounas
korgie
07.06.2010 21:35:08
hvinnamo: Mä oon joskus kokeillu lähettää videoita s-postissa mut ei o onnistunu.Vissiin liian isoja??

Juu, ei kannata videoklippejä yleensä sähköpostissa yrittää lähetellä - valokuviakin maltillisesti. Useissa sähköpostijärjestelmissä on yksittäisen viestin kokorajoitus 10MB - siihen nyt kourallinen valokuvia (laadusta riippuen) mahtuu; enempi voi lähettää jos jakaa ne useampaan eri viestiin. Mutta sittenkin lähettämisestä on syytä sopia vastaanottajan kanssa, ja varmistua siitä että suurten liitetiedostojen vastaanottaminen ei aiheuta ongelmia. Vielä on käytössä joitain sähköpostipalveluita, joissa käyttäjäkohtainen levykiintiö on vain luokkaa 5-20MB (muistaakseni ainakin luukku.comissa tais olla aika pieni), joten sen saa äkkiä täyteen sopivankokoisia liitetiedostoja lähettämällä.

Mutta tosiaan, mieluummin, jos vaan suinkin mahdollista niin laittaa kuvat WWW:n kautta saataville ja linkki sitten asianosaisille sähköpostiin jos sitä ei haluta tässä julkisesti kertoa. =D
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
KoskPaavo
07.06.2010 21:44:40
En päässyt tuonne kun ei ollut autoa. Haitari jäi nyt sitten näkymättä tuolla, ehkä parempikin näin. Ensi vuonna sitten tai talvimiitissä.
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
ron.aiden
07.06.2010 21:45:50
Kiitokset minunkin puolestani kaikille. Hauskaa piti!
does anybody knows?
fox
07.06.2010 22:06:29

A Dios le pido eli kiitos Jumalan en sitte tullu illemmalla timbaleksien kanssa paikalle..
Ette te olis kumminkaan lattar-musiikia soittaneet, paitsi Baron.. *snif*

Ei vaiteskaan, mulla haittas tuo kesäteatteriproggis runsaasti soitannollisia harrastuksia. Vaikka oottekin kaikki kivoja, niin tunsin vastuun meidän ensemblen harjoitus-sessioista.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
baron
07.06.2010 23:15:19

Kiitos Halfin huomisiin treeneihin otetaan meille uutena kappaleena "Hey Joe" ja jos toimii yhtä hyvin kuin Lammilla pääsee keikkaohjelmistoon.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
korgie
08.06.2010 07:01:20
laulaja: Kyllä sitä haitarimiestä siellä kaivattiin. Olisit lainannu naapurilta autoo :o)

...tai huhuillu vähän etukäteen et on kuljetuslogistinen ongelma. Tulihan sinne autottomia kauempaakin...
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
Ylläri
08.06.2010 09:43:32 (muokattu 08.06.2010 10:08:01)
Jokos Ylläri on selvinnyt Ikean sänkyjen koehenkilön roolista ;o)

No en ole: kolme tuntia ja 400 euroa kului, eikä edes saatu sitä perhanan ruokapöytää, jota sinne lähdettiin hakemaan! Mutta miitti oli rautaa, oli hienoa tavata vanhoja ja uusia tuttuja, vaikka itse hyydyinkin vähän etuajassa.

Enköhän mä niitä kuviakin saa jakeluun, jahka nyt toivun tästä miitti-Ikea-combosta. Palailen asiaan lähipäivinä.
"if there is a God, I think most reasonable people might agree that he's at least incompetent, and maybe, just maybe, doesn't give a shit" - George Carlin
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)