Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 6.6.2010 Jälkilöylyt
1 2 3
TEJ
06.06.2010 23:20:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli mahtavaa meininkiä ja näin ensikertalaiselle oikein mukava kokemus =)
Sai olla oma itsensä ja soittaa/laulaa just niinkuin tahtoi.
Kiitos kaikille osallistujille ja kamojen lainaajille.
Mukavaa tutustua uusiin ihmisiin ja alalla touhuaviin ihmisten juttuihin.
Harmi kun piti lähteä jo illalla pois.
Ensi kertaa odotellessa, yritetään järjestää vapaata enemmän.
Kiitos ja hyvää kesän jatkoa kaikille!
 
www.myspace.com/dounas
Begemoth
07.06.2010 12:43:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivaa oli Lammilla ja vielä selvistäpäin. Kiitokset puuhahenkilöille ja ÄM:lle hyvä soundisista pöntöistä. Kuuleekö yö!!?
 
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
kuunsirppi
07.06.2010 14:47:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin juuri hetki sitten kotiutuneena. Väsynyt, mutta eipä tuo paljon haittaa :o)
 
Mukavaa oli tavata uusia palstalaisia ja hienoja soittajia. Tuttuja oli tietysti mukava tavata pitkästä aikaa.
 
Kiitos kaikille teille, jotka rohkaisitte mua katselemaan bändijuttuja vähän uudelta kantilta ja kiitos kaikista tarjouksista, jotka pidän kyllä mielessä!
Vähän oli jo muutamaan otteeseen mielessä, että pitäiskö keksiä musarintamalle jotain muuta, kun bändijuttua, mutta taidankin harkita uudelleen tuota juttua :o)
 
Mäkille taas tietysti erityiskiitos siitä hienosta tulkinnasta, joka kaksisteen vedettiin. Tarina on koskettava.
 
Kiitos korgielle järjestelyistä, eväistä, joita auliisti siellä omistasi jaoit muillekin. Basso-aslakille makkaratikuista ja samoin Hvinnamolle. Ei tarvinnut tänä vuonna syödä hiillosmakkaraa ;o)
 
Vaikka vähän nuutuneena paikalle etujoukoissa saavuinkin, niin ajattelin, että tästä se taas lähtee, niinkuin se on aina lähtenyt ja näin myös kävi.
 
Mun kuvat ei kyllä onnistuneet. Pitäisköhän lukea kameran käyttöohje, eikä yrittää uudella kameralla kuvata, kun ei kerran osaa :/
 
Parempia kuvia ja ensi kesää odotellessa!
 
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Thefish
07.06.2010 15:17:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huhhuh.
 
Jokseenkin hikisen ja väsyneen ajomatkan jälkeen turvallisesti kotona!
 
Olipas järjettömän mukavat pippalot taas! Uusia ihmisiä mukava tavata ja vanhatkaan eivät vuodessa olleet muuttuneet. Korgielle suurkiitos paikan järjestelyistä, jälleen kerran!
 
Half;
 
Kirveen käyttäminen korkinavaajana ei ehkä ole maailman käytännöllisintä, mutta se on perhanan tyylikästä!!
 
I don't want to talk to you no more, you empty headed animal food trough wiper. I fart in your general direction. Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries.Go and boil your bottoms, you sons of silly person!
half
07.06.2010 15:59:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thefish: Huhhuh.
 
Jokseenkin hikisen ja väsyneen ajomatkan jälkeen turvallisesti kotona!
 
Olipas järjettömän mukavat pippalot taas! Uusia ihmisiä mukava tavata ja vanhatkaan eivät vuodessa olleet muuttuneet. Korgielle suurkiitos paikan järjestelyistä, jälleen kerran!
 
Half;
 
Kirveen käyttäminen korkinavaajana ei ehkä ole maailman käytännöllisintä, mutta se on perhanan tyylikästä!!

 
Pitkän harjoittelun tulos savotoilla. Suma seisoo ja jätkät vaan availevat kaljapulloja. Kiitokset kaikille yhteisesti ja erikseen, jälleen helevetin hyvä miitti.
 
Meikäläisen MySpace-profiili
baron
07.06.2010 16:05:38 (muokattu 07.06.2010 16:18:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mökillä puutarhahommissa, La-Su halla vaurioittanut varhaistimoja.
 
1. "Bisnes"-syiden takia jouduin jättämään illalla leikin kesken ja lähtemään aamulla vauhdilla.
 
2. Musa oli todella korkeatasoista (ainaskin silloin kuin istuin itse kuuntelemassa:-)
Ihan oikeesti nautinto kuunnella. Oisko näitten tilaisuuksien taso noussut vai pätkiikö muisti?
 
3. Tykkään traditioista. Yksi niistä on ollut se että olen tarjonnut "makkarajuomat". Tänä vuonna se olisi ollut Sparkling Mateus Rosé Brut. Kun ilmaannuin makkaroitteni, juomien ja makkaratikkujen (olin toteuttanut Laulajan toiveen) kanssa paikalle, siellä oli vain syötyjä makkaroita, paistettuja makkaroita, paistamattomia makkaroita, kertakäyttölautasia mutta ei yhtä ainutta ihmistä. En sitten yksikseni jäänyt makkarajuomapulloja availemaan vaan palasin musiikin pariin.
Ajoitusvirhe joko minulta tai teiltä?
 
4. Hirveän kiva että jotkut jaksavat/viitsivät järkätä tällaisia, erikoiskiitos Korgielle tilaisuuden järjestämisestä ja hvinnamolle hienosta PA-laitteistosta.
 
PS Joku oli vienyt mun 5 pistorasian jatkojohdon jossa oli mun nimi. Mä oletan että saan sen seuraavassa miitissä täkaisin!
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Anonymous-jazz
07.06.2010 16:17:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä oli helvetin nastaa jälleen kerran ja kiitokset kaikille osallistujille. Sekä Korgielle jälleen kerran järjestämisestä.
 
On aika "takki auki" fiilis näiden loistavien miittien jälkeen.
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
ÄM
07.06.2010 16:18:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kotona myös ja HUH HUH.
Sielä tulikin motarilla RonAiden, sekä Fisu ja AnonymousJazz ohi. Paino silmä luomet meikällä niin perkeleesti. Nyt nukkumaan nimitäin, en jaksanu edes settiä viedä varastolle.
 
Kiitos taas kaikille, Korgi järkät ja kylmä olunen, HVinnamo PA, ym. ja Manjaana ja Laulajako siellä taas siivos, pakko nostaa kuppi..., eiku hattua. Kiitos Laulajalle ja Baronille, hyttyssuihkeista, pystyn olemaan hetkittäin raapimati.
Ja kaikille seurasta, sekä soitteluista. Ei kai sitä vaan tullu mihinkään kameralle, kun mä loppuillasta kuvittelin olevani karaoke-baarissa?
 
Meni muuten hienosti toi lopettelu aamuyöstä; oli ihan kunnon porukka vielä lauteilla, päätettiin vaan, että nyt vielä yks hidas ja kamat kasaan. Aamulla ei ollu kuin RonAidenin basso keskellä lattiiaa, levällään.
 
On se vaan ehdoton kesän avaus tämä.
 
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Basso-Aslak
07.06.2010 16:23:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuh, kotiuduttu.
 
Kiitokset sangen ansiokkaalle järjestelykomitealle (En laita, että yhden miehen, on komiampaa näin) ja kaikille paikallaolijoille loistavasta miitistä. Oli todella mukavaa tutustua teihin, joita en ole vielä tavannut ja tietysti nähdä heitä joihin jo olen törmännyt.
Kotimatka sujui ikäänkuin autopilotti päällä. Laulun lunnaat tuntuivat juurikin lankeavan maksuun. Perillä kuitenkin ja vähät kamatkin jo roudattu.
 
Ainoa miinus on se, etten ole tuonne aiemmin ennättänyt myrkyttämään. Perhana. Mutta toivottaasti Lammin Humppa-akteja on vielä jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä...
 
Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä...
hvinnamo
07.06.2010 16:25:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron:
 

 
PS Joku oli vienyt mun 5 pistorasian jatkojohdon jossa oli mun nimi. Mä oletan että saan sen seuraavassa miitissä täkaisin!

 
Joopa, joku oli pakannut sen noihin mun laatikkoihin, hyvä kun sanoit.Saat viimestään vuoden päästä takasin :)
 
Joopa joo...kivaa oli muuten ja kävin tossa viel tempasemassa 30 km fillarilla ja kävin samalla prätkäkoulussa.Ei ehkä ihan terhakkaimpia olotiloja tänään...
 
Pula-Aho
07.06.2010 16:33:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ÄM: Ei kai sitä vaan tullu mihinkään kameralle, kun mä loppuillasta kuvittelin olevani karaoke-baarissa?
 
Aamulla saimme nauttia ainakin rap-duetosta, joka toi tipan silmäkulmaan ja toisen pöksyihin (johtuen kenties Suomen kovimman rap-basistin tukevasta soitannosta.)
 
Korgiekin soitteli juuri. Oli ollut viimeinen heränyt ja lähtenyt eli kaikki ovat ilmeisesti selvinneet kotiinsa tai ainakin jonnekin. Puhuimme jo yhdestä kehityskohteesta seuraavalle vuodelle - aamusauna maanantaiaamuun olisi poikaa.
 
Kiitos kaikille.
 
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
manjaana
07.06.2010 16:34:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivaahan se taaskin oli, joten asianosaisille iso käsi =o)
 
Hvinnamo viel polvistuikin mein kottaraisten eessä, notta kyä kelpaa sano *hymy*
 
Barska, taidettiin rillailla hiukan etusessa, kun moni kävi kyselemässä masun murinoiden kera notta lämpiääkö se takka jo, Laulajan kanssa murjastiin sitten tulet alle.
 
Äm -> soli varmasti Laulaja tällä kertaa jota saapi kiitellä, mie nukuin =o)
 
Kumma miten on aina niin lupsakkaa menoa ja tuttuja kiva nähdä ja uusiin tutustua..
 
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
Thefish
07.06.2010 16:42:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

2. Musa oli todella korkeatasoista (ainaskin silloin kuin istuin itse kuuntelemassa:-)
Ihan oikeesti nautinto kuunnella. Oisko näitten tilaisuuksien taso noussut vai pätkiikö muisti?

 
Saattaa johtua edelliseen miittiin verrattuna hieman laimeammasta kokonaishumalatilasta, mene ja tiedä.. :-)
 
I don't want to talk to you no more, you empty headed animal food trough wiper. I fart in your general direction. Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries.Go and boil your bottoms, you sons of silly person!
vesku.ka
07.06.2010 16:51:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli kyllä kiva miitti tänä vuonna. Soitto soi vissiin taukoamatta päivällisestä aamuun. Aika hyvin.
 
Omarklahille kiitokset paluu kyydistä Tampesteriin.
 
Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko. COVS nro. 9.
korgie
07.06.2010 17:24:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basso-Aslak: Kiitokset sangen ansiokkaalle järjestelykomitealle (En laita, että yhden miehen, on komiampaa näin)
 
On komiampaa juu, ja kyllähän kiitokset kuuluu myös Pöystilän väelle, sekä toki kaikille paikalla olleille. Erityisplussa Vinnamolle sekä muille ketkä soittopelejään jaksoivat raahata paikalle.
 
Mun osalta koko tapahtuman kruunasi kun sain rummuttaa sen "Lauantai-illan" - siitä kun silloin viime kesänä käytiin ennakkokeskusteluissa niin kovasti vääntöä, mitenpäin siinä oikein kuuluu se rumpukomppi mennä... =D
 
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
mack the knife
07.06.2010 17:39:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helkkarin mukavaa! Ja jotenkin ihmeellisellä tavalla pystyi loppuun asti soittelemaankin. 14 tuntia, on sillä musiikilla ihmeellinen voima.
Hyvää jengiä, ei voi muuta sanoa. Ja rapulakin tuli, että muistaa tänäänkin olleensa rötväämässä.
Mieleen jäi parhaiten Brown Eyed Girlistä lähtenyt tajuton jammaus, olisko biisi kestäny loppujen lopuksi ainakin parikymmentä minuuttia!
 
COVS n:o 1.
Basso-Aslak
07.06.2010 17:43:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitipä laittaa treeniksen hämärässä "Kuuleeko Yö" soimaan. Jotakin kumman tuttua tuossa, mitähän, mitäs..
 
Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä...
omarklah
07.06.2010 18:13:26 (muokattu 07.06.2010 18:15:00)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitokset täältäkin kaikille osallistuneille ja erityisesti Korgielle ja Hvinnamolle järjestelyista ja kamoista.
Mulle jäi mieluisana mieleen Mäkin kanssa vedetty Friduna Skikuna duettona, kuin myös hänen paluunsa juurilleen basson varteen!
 
Ekstiätuanoikato...
kuunsirppi
07.06.2010 18:28:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thefish: Huhhuh.
 
Jokseenkin hikisen ja väsyneen ajomatkan jälkeen turvallisesti kotona!

 
Et siis tavannut matkalla mitään ilmahyökkäyksiä tekeviä kypäräpäisiä lokki- tai puluparvia ;o))
 
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
Thefish
07.06.2010 18:33:50 (muokattu 07.06.2010 18:41:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

laulaja: Et siis tavannut matkalla mitään ilmahyökkäyksiä tekeviä kypäräpäisiä lokki- tai puluparvia ;o))
 
En, mutta yksi kappale sorsaperheitä aiheutti tiukan väistöliikkeen. :)
 
E.
 
A-jazz nuoremmilla silmillään huomasi sen, meikä olis muina miehinä hurauttanut yli sorsasukupolven..
 
I don't want to talk to you no more, you empty headed animal food trough wiper. I fart in your general direction. Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries.Go and boil your bottoms, you sons of silly person!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «