Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ei pöllömpi Marshall Bluesbreaker !
1 2
svilo
06.06.2010 20:35:13 (muokattu 06.06.2010 20:56:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästähän tuli oikein muikea, toivottavasti *asiakas* tykkää !
 
http://www.youtube.com/watch?v=uTp4WctNOSQ
 
Juuri sopivasti tehoja mihin vain.
 
/sv
 
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
Durty
06.06.2010 21:02:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei todellakaan pöllömpi. Hyvä soundi.
 
naavanka_
06.06.2010 23:53:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvältä kuulostaa, ei voi muuta sanoa
 
jumara
06.06.2010 23:55:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä törkeen hyvä soundi. Täyttä asiaa.
 
En käytä rahojani amerikkalaisiin kitaroihin, kun japanilaisiakin saa.
jussi1976
07.06.2010 00:17:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tolla olisi hyvä soittaa SRV`n kappaleita, jos tykkää.
Itselle ei em. saundi kyllä uppoa mitenkään, mutta ihan nättihän se tuohon on.
 
Rotta sano: Sä haluat tutkia, tietää enemmän, kehittyä, olla avoin. Sä olet siis IHAN erilainen kuin mä. Mä alennun muiden kieroihin, umpimielisiin arvoihin. Tai tyylikysymyksiin, jos ei muuta. Sä et ja mua hävettää. Siks mä herjaan sua nyt.
apenaattori
07.06.2010 00:31:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NICE. Toivottavasti päädyn asiakkaaksi jossain vaiheessa.
 
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg
jussi1976
07.06.2010 00:43:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä tollanen modi muuten maksaa? Toi muistuttaa tosi paljon muuten Diaz´in saundia, ja se on aika ruton tyyris vahvari...
 
Jos olisin SRV - tyylinen kitaristi, niin sitte toi olisi ehdoton must, mutta kun soitan bluesia, niin toi Mooren saundi on likempänä sydäntä... Mut hieno laites on!
 
Rotta sano: Sä haluat tutkia, tietää enemmän, kehittyä, olla avoin. Sä olet siis IHAN erilainen kuin mä. Mä alennun muiden kieroihin, umpimielisiin arvoihin. Tai tyylikysymyksiin, jos ei muuta. Sä et ja mua hävettää. Siks mä herjaan sua nyt.
Icy-Sun
07.06.2010 01:23:43 (muokattu 07.06.2010 01:24:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussi1976:mutta kun soitan bluesia, niin toi Mooren saundi on likempänä sydäntä... Mut hieno laites on!
 
Eiköhän se aika monella Moorenkin levyttämällä raidalla soi...
 
E: Anyway jumalattoman hyvä soundi.
 
Beyond here lies nothing...
jussi1976
07.06.2010 01:59:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis toi vahvari on joo, sen tiedän. Mutta nyt oli kyse tosta saundista, joka on tässä tapauksessa SRV-mäinen. Mooren Blues-saundihan on... no, sen(kin) tuntee jokainen.
 
Rotta sano: Sä haluat tutkia, tietää enemmän, kehittyä, olla avoin. Sä olet siis IHAN erilainen kuin mä. Mä alennun muiden kieroihin, umpimielisiin arvoihin. Tai tyylikysymyksiin, jos ei muuta. Sä et ja mua hävettää. Siks mä herjaan sua nyt.
HS
07.06.2010 08:46:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
Hetken luulin, että sieltähän lähtee Rainbow:n since you been gone :)
Messevä soundi!
 
"Soita sillain... sillain... silleen niinku... sillain... ... ... hyvin".
Bluesman69
07.06.2010 09:34:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WAU! Soundissa löytyy!
 
Hän, joka soittaa Fenderillä ei voi olla läpeensä paha...
msormune
07.06.2010 12:57:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos asiakas ei tuosta tykkää, vika on asiakkaassa.
 
RekoS
07.06.2010 15:25:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tota kun boostais pikkasen enemmän, niin sais aika rouheen saundin. =)
 
pamppu
11.06.2010 00:39:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan ok. Kävin tänään tampesterissa Kitarakuussa http://www.kitarakuu.fi/
Siellä oli testattavana Mad Professorin OLD SCHOOL 21 combo. Ja huh huh olipa konetta ja saundia...
 
Have mercy maam!
dbasteroid
11.06.2010 01:34:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wow! Mahtava soundi! Taidan ostaa vahvarini seuraavaksi sinulta! Ensi kerralla laita esittely ilman kaikua" ei pysty arvostamaan tarpeeksi tuollaisen kaiun kanssa!
http://www.youtube.com/watch?v=sfpNESdK7qA&feature=related
Soundi rakana esittelyyn ensi kerralla eikä turhalla kermalla. Luulen että ne jotka vahvistimiasi arvostavat arvostavat enemmän vahvarin soundia, kuin kermaista "muka" siistiä!
 
kimurantti1
11.06.2010 01:39:06 (muokattu 11.06.2010 01:40:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dbasteroid: Wow! Mahtava soundi! Taidan ostaa vahvarini seuraavaksi sinulta! Ensi kerralla laita esittely ilman kaikua" ei pysty arvostamaan tarpeeksi tuollaisen kaiun kanssa!
http://www.youtube.com/watch?v=sfpNESdK7qA&feature=related
Soundi rakana esittelyyn ensi kerralla eikä turhalla kermalla. Luulen että ne jotka vahvistimiasi arvostavat arvostavat enemmän vahvarin soundia, kuin kermaista "muka" siistiä!

 
No jaa. Harva soitin, jos mikään, kuulostaa hyvältä täysin kuivana ilman minkäänlaista tilavaikutelmaa. Yksin soittaessa kevytkin delay toki erottuu delayna, mutta bändin seassa kuulostaa enemmän vaan tilalta.
 
http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
aristoteles666
11.06.2010 03:28:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kimurantti1: No jaa. Harva soitin, jos mikään, kuulostaa hyvältä täysin kuivana ilman minkäänlaista tilavaikutelmaa. Yksin soittaessa kevytkin delay toki erottuu delayna, mutta bändin seassa kuulostaa enemmän vaan tilalta.
 
samaa mieltä
 
ReBeat
11.06.2010 03:56:43 (muokattu 11.06.2010 03:58:16)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon myös samaa mieltä. Varsinkin crunchit kuulostaa kaikki aika samanlaiselta kuivalta narskunalta, jos ei oo yhtään minkäänlaista tilaa mukana. Hiukan scorpions-kaikua pitää olla.
 
Kimirr
11.06.2010 08:13:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

svilo: Tästähän tuli oikein muikea, toivottavasti *asiakas* tykkää !
 
http://www.youtube.com/watch?v=uTp4WctNOSQ
 
Juuri sopivasti tehoja mihin vain.
 
/sv

 
Tervehdys Sam ja muut.
 
Ko. asiakas eli minä tykkään kovasti! Kiitos Sam jälleen kerran, erittäin hyvästä modauksesta sekä asiantuntevasta palvelusta. Ei ole tarttenut kertaakaan pettyä, olihan tää jo kolmas sinulla modautettu vahvistin. Ceriatone JTM45 , DR-Z ja nyt tää BB.
 
Bluesbreakerin tyypillinen kireys yläpäässä on pois, EQ toimii paljon paremmin, tehot on paljon käyttökelpoisemmat, soittotuntuma on paljon parempi, soundi on todella inspiroiva. Kliinit on marsuksi todella hyvät, 6L6 vaikuttaa tietty siihen... Tärkeä asia on myös se että nyt toimii myös bändin kanssa hyvin.
 
Speduja syö paljon paremmin kuin aikaisemmin, speduilla saa myös eri tyyppistä kuin pelkkää SRV osastoa. Näköjään se vanha totuus että hyvän perussaundin päälle voi rakentaa hyvillä speduilla monipuolisen kattauksen pitää paikkaansa.
 
Tulipas siinä superlatiiveja, mutta vahvistin joka hankinta hinnaltaan (+modaus päälle) ei todellakaan ole boutique kamppeita lähelläkään, soundiin voi olla erittäin, erittäin, erittäin tyytyväinen! Suosittelen lämpimästi muillekin Svilon "pikku" trimmausta vahvistimeen, toimii!
 
-K
 
Metalrock
11.06.2010 08:18:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimirr: Tervehdys Sam ja muut.
 
Ko. asiakas eli minä tykkään kovasti! Kiitos Sam jälleen kerran, erittäin hyvästä modauksesta sekä asiantuntevasta palvelusta. Ei ole tarttenut kertaakaan pettyä, olihan tää jo kolmas sinulla modautettu vahvistin. Ceriatone JTM45 , DR-Z ja nyt tää BB.
 
Bluesbreakerin tyypillinen kireys yläpäässä on pois, EQ toimii paljon paremmin, tehot on paljon käyttökelpoisemmat, soittotuntuma on paljon parempi, soundi on todella inspiroiva. Kliinit on marsuksi todella hyvät, 6L6 vaikuttaa tietty siihen... Tärkeä asia on myös se että nyt toimii myös bändin kanssa hyvin.
 
Speduja syö paljon paremmin kuin aikaisemmin, speduilla saa myös eri tyyppistä kuin pelkkää SRV osastoa. Näköjään se vanha totuus että hyvän perussaundin päälle voi rakentaa hyvillä speduilla monipuolisen kattauksen pitää paikkaansa.
 
Tulipas siinä superlatiiveja, mutta vahvistin joka hankinta hinnaltaan (+modaus päälle) ei todellakaan ole boutique kamppeita lähelläkään, soundiin voi olla erittäin, erittäin, erittäin tyytyväinen! Suosittelen lämpimästi muillekin Svilon "pikku" trimmausta vahvistimeen, toimii!
 
-K

 
Asiakas on aina oikeassa :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «