Aihe: Templaatteja (multichannel) Logiciin ja Pro Toolsiin
1
JPQ
06.06.2010 22:03:33 (muokattu 06.06.2010 22:08:36)

Täytyy tuohon vain yhdelle kanavalle midi juttuun perhetyä kiinnostaisi vaikkei akuuttia syytä olekkaan. tarviiko pianorolliin syötetty data muokata event listillä usemmalle kanavalle vaiko saako sen suoraan sonarin tapaan jostain? ps. sanoisin tämmöinen ketju jos jotkut muutkin näitä vääntää vois olla ns pysyvä ketju.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Janie Jones
06.06.2010 22:44:51 (muokattu 06.06.2010 22:46:30)

Laittakaa ihmeessä muutkin omianne - niin selkeässä ja huolellisessa muodossa kuin osaatte (toivon, että olen itse osannut tehdä nuo suurinpiirtein oikein ja käytännölliseksi muidenkin mielestä).

Jos tällä ketjulla on pysyvämpää käyttöä, niin pidettäneen muut pölinät tässä yhteydessä lyhyenä, ettei varsinainen substanssi eli templaatit huku. Siispä lyhyesti kysymykseen: ei tarvi. En ole perehtynyt Superiorin sisuksiin, mutta eiköhän se mene about niin, että yksi midikanava (ch 1) soittaa Superiorissa kaikkia instrumentteja (eri rumpuja), jotka sitten vain on ohjattu Superiorin ulostuloissa eri reiteille (plugarin omat outputit 1-2, 3-4, 5-6 jne.).
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
JPQ
07.06.2010 09:58:57

Janie Jones: Laittakaa ihmeessä muutkin omianne - niin selkeässä ja huolellisessa muodossa kuin osaatte (toivon, että olen itse osannut tehdä nuo suurinpiirtein oikein ja käytännölliseksi muidenkin mielestä).

Jos tällä ketjulla on pysyvämpää käyttöä, niin pidettäneen muut pölinät tässä yhteydessä lyhyenä, ettei varsinainen substanssi eli templaatit huku. Siispä lyhyesti kysymykseen: ei tarvi. En ole perehtynyt Superiorin sisuksiin, mutta eiköhän se mene about niin, että yksi midikanava (ch 1) soittaa Superiorissa kaikkia instrumentteja (eri rumpuja), jotka sitten vain on ohjattu Superiorin ulostuloissa eri reiteille (plugarin omat outputit 1-2, 3-4, 5-6 jne.).

Sulla logicille kontaktille olevan rumpukirjaston tiedosto kaksi kertaa. eli toinen ei ole perus kontakt 3.5 paketille.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Janie Jones
07.06.2010 17:06:22

No kappas, näin oli lipsahtanut. Korjasin, nyt pitäis olla oikein.
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)