Aihe: American Idol 2010
1 2 3 4 5 6
Bluesmies
21.05.2010 14:55:22
No minä ainakin katson suomitahdissa.
Bonesaw
21.05.2010 15:34:35 (muokattu 21.05.2010 15:34:39)
No minä ainakin katson suomitahdissa.
nirzin
21.05.2010 15:58:35 (muokattu 21.05.2010 16:00:01)
No Subilta minäkin nuo katson. Sillä, että katsoessa tietää, kuka putoaa, ei ole väliä, vaan pikemminkin se lisää mielenkiintoa. Mutta tottakai jokainen saa katsoa ihan miten haluaa ilman että joku tulee spoilaamaan.
nirzin
21.05.2010 15:59:09 (muokattu 21.05.2010 15:59:51)
(Joku ihme moka kävi kun tuli sama kahteen kertaan.)
tsugaru
22.05.2010 13:37:52
nirzin: No Subilta minäkin nuo katson. Sillä, että katsoessa tietää, kuka putoaa, ei ole väliä, vaan pikemminkin se lisää mielenkiintoa. Mutta tottakai jokainen saa katsoa ihan miten haluaa ilman että joku tulee spoilaamaan.

Olisikohan spoilausta mainita viimeisimmäksi pudonneen nimi? Meinaan vaan, että millä mielin äänestystuloksen suhteen immeiset.
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
Johnny Buzz
23.05.2010 22:06:23

tsugaru: Olisikohan spoilausta mainita viimeisimmäksi pudonneen nimi? Meinaan vaan, että millä mielin äänestystuloksen suhteen immeiset.

Jos Jenkki-tahtiin oot kattonu, niin ainakin omasta mielestä finaaliparivaljakko meni täysin oikein.
tsugaru
24.05.2010 07:48:43 (muokattu 25.05.2010 14:43:56)
Johnny Buzz: Jos Jenkki-tahtiin oot kattonu, niin ainakin omasta mielestä finaaliparivaljakko meni täysin oikein.

Suomi-tahtiin katsovalle finaalikolmikko meni nappiin. Loppufinalisteiksi veikkaan Leen ja Crystalin.
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
this1sux
27.05.2010 23:04:11
Juuri finaalin katsoneena mitään spoilaamatta sanon, että olipahan melkoinen spektaakkeli. Yks semmonen vieras esiinty toisen finalistin kanssa siihen malliin, että leuka oli kyllä maassa. Ei kannata missata.
"All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford
tsugaru
07.06.2010 06:58:12
this1sux: Juuri finaalin katsoneena mitään spoilaamatta sanon, että olipahan melkoinen spektaakkeli. Yks semmonen vieras esiinty toisen finalistin kanssa siihen malliin, että leuka oli kyllä maassa. Ei kannata missata.

Tarkoititko tuloslähetystä ja Alanis Morissetten ja Crystalin duettoa? Leen voitto tuli yllätyksenä, tuomaristo ehti jo toivotella tälle pärjäilemisiä finaalijaksossa samalla kun ylisti Crystalia.

Mitä mitä, eli oliko maalikauppiaasta tähdeksi vetoavampi tarina kuin yksinhuoltajasta tähdeksi.
this1sux
07.06.2010 07:48:15
tsugaru: Tarkoititko tuloslähetystä ja Alanis Morissetten ja Crystalin duettoa?
Tarkotin, tykkäsin paljon. Myös tyttöjen Christina Aguilera -veto oli ihan hauska.

Leen voitto tuli yllätyksenä, tuomaristo ehti jo toivotella tälle pärjäilemisiä finaalijaksossa samalla kun ylisti Crystalia.

Mitä mitä, eli oliko maalikauppiaasta tähdeksi vetoavampi tarina kuin yksinhuoltajasta tähdeksi.

Luultavasti oli. Ehkäpä jatkossa amerikankin Idolin kakkoset saa suurimman tähteyden, kuten Suomessa. Johan niillä on Adam Lambert. Toisaalta, Crystal veti loppuviikot aika keskenään samanlaisia ja imo. tylsiä amerikkalaisia aikuisrokkibiisejä, ja pelkäänpä että mitä tahansa biisejä hänelle kirjoitetaan niin en varmaankaan tule innostumaan. Mun mielestä kilpailun kiinnostavuus tippui huomattavasti siinä tienoilla kun Siobhan tippui.
"All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford
patonki
07.06.2010 11:49:18

this1sux: Mun mielestä kilpailun kiinnostavuus tippui huomattavasti siinä tienoilla kun Siobhan tippui.

Samaa mieltä, itse lopetin täysin katsomisen siihen paikkaan, kun lasinpuhaltaja putosi. Eilen tulin kyllä katsoneeksi finaalilähetyksen ja lopputulos yllätti. Tai no, tuollaisia hirvittävän sovinnaisia ja unohdettavia noi voittajat ovat olleet jo useamman vuoden ajan.
bedlam
08.06.2010 09:17:26

Olin aivan satavarma, että Crystal voittaa. Varsinkin kun se lauantaijakson viimeinen veto oli ihan helevetin hyvä.
nirzin
08.06.2010 09:38:31 (muokattu 08.06.2010 09:39:37)
this1sux: Juuri finaalin katsoneena mitään spoilaamatta sanon, että olipahan melkoinen spektaakkeli. Yks semmonen vieras esiinty toisen finalistin kanssa siihen malliin, että leuka oli kyllä maassa. Ei kannata missata.

Voisitko nyt kenties paljastaa, kuka vieras tämä oli. Mulla ainakin leuka pysyi omalla paikallaan kaikkien esiintyjien aikana.

Edit: Hup, sori. Tuossahan se edellä jo selvisi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)