Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vinkkejä Rock/Hard Rock Laulamiseen
1
Trouble95
05.06.2010 20:05:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko vinkkejä miten laulaa Kasari Rockia ja Hard Rockia?
 
CrissValley
09.06.2010 13:05:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä on. Hankkiudu klassiselle laulunopettajalle! Kasari hard rock -laulutyyli on useasti korkealta ja kovaa, joten tuki ja tekniikka muutenkin on erittäin tärkeä asia tässä laulutyylissä. Mielestäni parhaimpia tällaisia laulajia on Skid Row:n keulahahmo Sebastian Bach, jolla on ns. "klassinen" äänen käyttö ja jolla on taustaa klassiselta puolelta.
 
Icy-Sun
21.06.2010 15:23:03 (muokattu 21.06.2010 15:27:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoyden: Kyllä on. korkealta ja kovaa
 
Kannattaa kuitenkin muistaa, että ei bassosta tenoria saa millään ilveellä. Toki äänialaa saa kehitettyä molempiin suuntiin laulunopetusta ottamalla ja harjoittelemalla. Kannattaa sinne opettajalle mennä, jos on mahdollisuus.
 
E: Aloittajalle: Lähde siitä liikkeelle, että laulaminen tuntuu hyvälle. On selvää, että mikäli laulanta sattuu, laulat väärin.
 
Beyond here lies nothing...
Shadow Dragon
21.06.2010 18:03:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä ja Trouble olemme siis olleet 6 vuotta musiikkiluokalla, ei siis ihan aloittelijoita laulun suhteen olla. :D Olemme tenoreita. Kuinka olisi mahdollista saada korkeita ääniä tehtyä helpommin?
 
itsy
21.06.2010 18:25:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Trouble95: Olisiko vinkkejä miten laulaa Kasari Rockia
 
Ei tarvitse osata laulaa, iso tukka riittää.
 
oivoi
opaa
23.06.2010 03:27:57 (muokattu 23.06.2010 03:29:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse oon aloittanut laulun opiskelemisen ja suurin tavoite on mullakin tällä hetkellä tekniikka hallittuun ja helppoon korkealta laulamiseen, esim Adam Lambert! Suosittelen tutustumaan Complete Vocal Technique ja Jaime Venderan Raise Your Voice kirjoihin! Ja ei kannata uskoa siihen myyttiin, että vain tietyt ihmiset pystyisivät laulamaan kovaa ja korkealta :)
 
Commoni
19.08.2010 21:08:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei tota, entäs ku mä tiedän pääseväni noille kasarikorkeuksille, mutta se ääni on iha pirun heikko ja ohut. Saisko tuen treenauksella tota ääntä paljon voimakkaammaks?
 
Keep you're hands off my radio 'cause you can't control my Rock n'Roll!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «