BondakeBunny 01.12.2006 14:44:36 | |
---|
Kyllä on perkeleen murakkaa ja hyvää. Lisä pisteitä siitä että kohtuullisen helppoja soitettavia kipaleita joita on kiva harjotella itekkii. In every revolution theres a man with a vision... |
Ronsto 02.12.2006 13:11:40 (muokattu 02.12.2006 13:12:22) | |
---|
SFU toimii perkeleen hyvin ja iskee lekalla päähän kyllä. Ei muuta lisättävää. E: No sen verran vielä että Barnesilla on ihkut vokaalit. Steven Seagal |
miscage 02.12.2006 13:16:46 | |
---|
Bringer Of Bloodillla on miksaus mennyt vähän käsille, muuten hyvä levy. Ei tosin pärjää True Carngagelle, Ja MV:n kanssa on vähän siinä ja siinä. Even your girlfriend fucking sucks. |
Coatl 02.12.2006 16:04:38 | |
---|
Omistin Maximum Violencen joskus ja olihan se aika perkeleen tiukka paketti. Sitten jostain käsittämättömästä syystä myin sen pois, nyt haluaisin takaisin mutta ei löydy mistään, ei. To talk without thinking is to shoot without aiming |
jalmarus 02.12.2006 17:46:29 | |
---|
Omistin Maximum Violencen joskus ja olihan se aika perkeleen tiukka paketti. Sitten jostain käsittämättömästä syystä myin sen pois, nyt haluaisin takaisin mutta ei löydy mistään, ei. ootko kokeillu sellasta ug kauppaa ku www.cdon.fi No one is spared from the funeral inception |
Coatl 02.12.2006 17:54:35 | |
---|
ootko kokeillu sellasta ug kauppaa ku www.cdon.fi Viimeksi kun katsoin, ihan viikko-pari sitten, ei ollut katalogissa To talk without thinking is to shoot without aiming |
Larmer 03.12.2006 00:20:42 | |
---|
Erittäin tylsä yhtye, ei tuo mitään uutta.. Hieman tanakka yksilö |
ogre 03.12.2006 02:32:42 | |
---|
Erittäin tylsä yhtye, ei tuo mitään uutta.. Alan olla vähän samaa mieltä. Haunted tuli kyllä aikoinaan niin kovin tutuksi, kyllä se on sitten kova lätty. Barnesin Krisse on kans kyl kova jätkä. Vähä sama kuin CC:n kanssa, juttu alkaa vaan toistamaan itseään levy levyn jälkeen. Se nyt vaan on mun mielipide asiasta. |
Sahtimies666 03.12.2006 12:03:05 | |
---|
IMO Tietyllä tasolla pesee Cannibal Corpsen..mutta eipä näitä voi hirveesti vertailla henkilökohtasesti tykkään kuiteki tällasesta hitaammasta matskusta "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
Pekkapoika 03.12.2006 17:36:46 | |
---|
Eikös SFU:ssa oo myöskin Obituarystä tunnettu Allen West, Deathista Terry Butler ja Massacresta Bill Andrews? Siihen kun lisätään Barnesin örinä, niin mahtaa tulla aikamoinen ''ydinräjäys''. En ole itse kylläkään bändiä kuullut. Thrash you motherf***ers, death is alive! |
mikko1 03.12.2006 17:40:28 | |
---|
Eikös SFU:ssa oo myöskin Obituarystä tunnettu Allen West, Deathista Terry Butler ja Massacresta Bill Andrews? Siihen kun lisätään Barnesin örinä, niin mahtaa tulla aikamoinen ''ydinräjäys''. En ole itse kylläkään bändiä kuullut. No Jokainen noista on ainakin jossain vaiheessa SFU:ssa soittanut (tällähetkellä kitarassa ex-Massacre-kitaristi Steve Swanson). Itse bändi on parhaimmillaan loistavaa ja huonoimmillaan... no, huonoa. |
mongoloidi 03.12.2006 19:27:36 (muokattu 03.12.2006 19:27:57) | |
---|
Ne muutamat biisit, mitä oon kuullu, on kyllä kolahtanut. Tosin oikein mikään biisi ei napannu heti, vaan aukes jostain syystä vasta useampien kuuntelukertojen jälkeen. Yleensä kyllä tälläsessä musiikissa huomaa viimeistään jo kolmannella kuuntelukerralla, että nappaako vai ei. Ei kuitenkaan oo niin paljon jaksanu innostaa, että olisin levyjä ostanu hyllyyn. Another Perfect Day ? |
foetor ex ore 09.11.2009 10:06:56 | |
---|
|
Finzh 30.05.2010 16:48:24 | |
---|
Pitäisi tuo Haunted hankkia,omistan jo death ritualsin ja se on aikas kova veto. En oikein osaa sanoa omaa suosikki SFU-levyäni,ennen olisin sanonut warpath mutta Barnesin laulu on niin kauheaa kyseisellä levyllä että huhhuh,onneksi musiikki toimii se pelastaa aikas paljon! |
JOPPA 01.06.2010 20:11:12 | |
---|
SFU on kyllä melkeenpä yksi ihan suosikkibändeistä. Ne on mun mielestä onnistunu hyvin siinä, että niitten musiikissa on semmonen omanlaisensa tunnelma. Siihen eivät kaikki pysty. Myös esimerkiksi Behemoth on tässä onnistunut. Chris Barnes on kyllä yks ihan parhaimmista laulajista, oikeastaan sen tyylisistä varmasti paras. Yhtään levyä mulla ei ole, vaikkakin sen Full Force live-dvdn olen meinannut jo jonkin aikaa hankkia. SFU on vaan niin "tyhmästi" tehnyt, että kaikki parhaat biisit on levitelty eri levyille: ei tiedä minkä levyn sitten ostaisi. Tai jos ostaiskin kaikki ;) Äskeinen kirjoitus ansaitsee plussan. |
Cocktus 02.06.2010 09:43:54 | |
---|
JOPPA: SFU on kyllä melkeenpä yksi ihan suosikkibändeistä. Ne on mun mielestä onnistunu hyvin siinä, että niitten musiikissa on semmonen omanlaisensa tunnelma. Siihen eivät kaikki pysty. Myös esimerkiksi Behemoth on tässä onnistunut. Chris Barnes on kyllä yks ihan parhaimmista laulajista, oikeastaan sen tyylisistä varmasti paras. Yhtään levyä mulla ei ole, vaikkakin sen Full Force live-dvdn olen meinannut jo jonkin aikaa hankkia. SFU on vaan niin "tyhmästi" tehnyt, että kaikki parhaat biisit on levitelty eri levyille: ei tiedä minkä levyn sitten ostaisi. Tai jos ostaiskin kaikki ;) Maximum Violencella pääsee jo erittäin pitkälle. RIP Gathorn 17.03.2003-24.08.2007 |
Tuli täydennettyä kokoelmaa Hauntedilla ja Maximum Violencella, Bringer of Bloodin, Commandmentin ja Death Rituals (lp) seuraksi. Pirun hyvinhän näistä jokainen potkii. Esikoinen Haunted kuulostaa tällä hetkellä miltei parhaalta, uusimman Death Ritualsin ohella. Nämä kaikki tullut hommattua tuossa noin kk:n sisällä. Eli lievää SFU kautta menossa. Nummirockin keikka voisi kyllä kruunata setin, saas nähä pääseekö paikalle. Kyllä Barnes pitäisi nähä ainakin kerran livenä. Eläimellinen korina vakuuttaa levy toisensa jälkeen ja bändillä on kyllä juuri oikea old school DM-asenne aina päällä. "Is this darkness in you too" -TM |
Emplate 06.06.2010 14:33:55 | |
---|
JOPPA: SFU on kyllä melkeenpä yksi ihan suosikkibändeistä. Ne on mun mielestä onnistunu hyvin siinä, että niitten musiikissa on semmonen omanlaisensa tunnelma. Siihen eivät kaikki pysty. Myös esimerkiksi Behemoth on tässä onnistunut. Chris Barnes on kyllä yks ihan parhaimmista laulajista, oikeastaan sen tyylisistä varmasti paras. Yhtään levyä mulla ei ole, vaikkakin sen Full Force live-dvdn olen meinannut jo jonkin aikaa hankkia. SFU on vaan niin "tyhmästi" tehnyt, että kaikki parhaat biisit on levitelty eri levyille: ei tiedä minkä levyn sitten ostaisi. Tai jos ostaiskin kaikki ;) Itse taipuisin suosittelemaan Hauntedia. Helvetin rokkaava kiekko. |
Lebowski 06.06.2010 19:22:32 (muokattu 06.06.2010 19:39:16) | |
---|
Hauska muuten huomata kuinka sama meisinki SFU:n Hauntedilla ja Torture Killerin From Maggots to Devourilla on. Aloittihan TK uransa SFU cover-bändinä ja nappasi nimensä Maximum Violencen biisistä Torture Killer. Ei ihmekkään että Barnes tarjoutui hoitamaan vokalistin tehtävät Swarmille, sen verran samoilla aalloilla nuo esikoiset liikuskelevat. On muuten tuo TK yksi tämän maan parhaista livebändeistä. Taisi olla niin etteivät Barnesin kanssa kertaakaan keikkaa nakanneet.. "I'm not a man I'm a fucking beast" (Torture Killer : Forever Dead) Ehkä parhaita biisin aloituksia ikinä. Tuohon lauseeseen jotenkin kiteytyy death metallin syvin olemus :) Noni, hieman off-topic, mutta menkööt, Barnesia kun täällä ylistetään. Hauntedilla on kyllä jumalaton groove, ei siitä pääse mihkään! "Is this darkness in you too" -TM |
Lebowski 22.02.2011 18:48:27 | |
---|
Tuli ostettua Wake the Night, jonka kylkiäisenä tuli Graveyard Classics III cd. Ompas kova keikka prkl. Tätä kun kattelee, ottaa vielä enemmän päähän että missasi viime kesän Nummirock vedon. Onkos joku muu hankkinut jo dvd:tä? Kannessa luvataan 5.1 äänet, mutta ääniraitoja ei löydy kuin yksi 2.0. Lienekkö painos vai kansi virheellinen...? Helevetin hyvät ja tujakat soundit on silti, mutta varmasti oisi vielä astetta rapsakammat 5.1:senä. SFU TUSKAAN?! "Is this darkness in you too" -TM |