baron 03.06.2010 16:19:21 | |
---|
isojussi: Suosittelen kyllä käyttämään pihlajaa. Eiks katajatikku antaisi kivan aromin? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 03.06.2010 18:56:07 | |
---|
baron: Eiks katajatikku antaisi kivan aromin? Hehe ... periaatteessa kai sitten... Fyysiset ominaisuudet toki on yhtä hyvät. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
EP 03.06.2010 20:06:16 | |
---|
baron: Eiks katajatikku antaisi kivan aromin? Kyllä muuten ja onkin hieno niin maku kuin tuoksukin. Mulla oli sellainen käsitys, että olisi rauhoitettu ..siis Kataja, mutta ei taida enää nykyään ollakaan? |
Ukko 03.06.2010 21:02:39 | |
---|
EP: Kyllä muuten ja onkin hieno niin maku kuin tuoksukin. Mulla oli sellainen käsitys, että olisi rauhoitettu ..siis Kataja, mutta ei taida enää nykyään ollakaan? Pylväskataja (tms) taitaa olla rauhoitettu. Mutta ei ne tavalliset pöheiköt (kai). COVS jäsen nro 6 |
baron 03.06.2010 21:57:18 | |
---|
Ukko: Pylväskataja (tms) taitaa olla rauhoitettu. Mutta ei ne tavalliset pöheiköt (kai). Ai, saaks ne vapaasti muka vallata mun mökkitontin? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
kuunsirppi 03.06.2010 22:01:54 | |
---|
Huomenna eväskauppaan ostaan evästä Lammille. Varmaan olutta ja makkaraa ja sinappia ja mitäs vielä tarvis? Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
half 03.06.2010 22:21:33 | |
---|
laulaja: Huomenna eväskauppaan ostaan evästä Lammille. Varmaan olutta ja makkaraa ja sinappia ja mitäs vielä tarvis? Lisää olutta. |
KoskPaavo 03.06.2010 22:21:45 | |
---|
laulaja: Huomenna eväskauppaan ostaan evästä Lammille. Varmaan olutta ja makkaraa ja sinappia ja mitäs vielä tarvis? Ehkä....isyvä...Line6? "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
baron 03.06.2010 23:03:05 | |
---|
half: Lisää olutta. Ja sitten varmuuden vuoksi vielä vähän lisää. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 04.06.2010 00:09:51 (muokattu 04.06.2010 00:11:27) | |
---|
Ukko: Pylväskataja (tms) taitaa olla rauhoitettu. Mutta ei ne tavalliset pöheiköt (kai). Juurikin näin. Olikoos niin, että myyntiin ei saa kaataa kumpaakaan... siitä en enää oo varma. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Anonymous-jazz 04.06.2010 02:06:44 (muokattu 04.06.2010 02:09:05) | |
---|
baron: Ja sitten varmuuden vuoksi vielä vähän lisää. Unohdit tärkeimmän, eli jalun ja sitähän ei tarvitse kuin yhden pullon per nuppi muiden mietojen kanssa, niin heinikkoon voi turvallisesti sammua lämpimässä Hämeen yösssä. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
kuunsirppi 04.06.2010 06:53:46 | |
---|
Anonymous-jazz: Unohdit tärkeimmän, eli jalun ja sitähän ei tarvitse kuin yhden pullon per nuppi muiden mietojen kanssa, niin heinikkoon voi turvallisesti sammua lämpimässä Hämeen yösssä. Jalu ei oo kyllä tehty ollenkaan mua varten :o/. Sitä ei siis mun tarvi ostaa :o) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Tankero 04.06.2010 10:28:15 | |
---|
laulaja: Jalu ei oo kyllä tehty ollenkaan mua varten :o/. Sitä ei siis mun tarvi ostaa :o) Fanituote ois varmaan kova sana. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
hvinnamo 04.06.2010 11:00:35 (muokattu 04.06.2010 14:12:32) | |
---|
Anonymous-jazz: Unohdit tärkeimmän, eli jalun ja sitähän ei tarvitse kuin yhden pullon per nuppi muiden mietojen kanssa, niin heinikkoon voi turvallisesti sammua lämpimässä Hämeen yösssä. Tämänhetkisen ennusteen mukaan päivällä + 15c ja yöllä +2c.Et lämmintä vaatetta olis ehkä tosiaan syytä ottaa jos on yhtää vilukissan vikaa. Edit: nyt nokittavat kumpaakin +2 asteella. Eli 17 ja 4 :) |
ÄM 04.06.2010 12:47:30 (muokattu 04.06.2010 12:47:45) | |
---|
hvinnamo: Tämänhetkisen ennusteen mukaan päivällä + 15c ja yöllä +2c.Et lämmintä vaatetta olis ehkä tosiaan syytä ottaa jos on yhtää vilukissan vikaa. On se kyllä viddu, kun onks tää nyt kuin mones vuosi peräkkäin, kun ilma on vähän niin ja näin. No ei se menoa haittaa, juomat sen mukaan. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Ukko 04.06.2010 15:39:35 | |
---|
baron: Ai, saaks ne vapaasti muka vallata mun mökkitontin? Jep. Sulla ei ole asiassa mitään sananvaltaa. Katajat tulevat yöllä koputtelemaan mökkisi ovelle/ikkunoihin ja sä vaan kuuntelet sitä pauketta hiirenhiljaa. COVS jäsen nro 6 |
kuunsirppi 04.06.2010 19:38:31 | |
---|
Tankero: Fanituote ois varmaan kova sana. Kyllä kyllä! Ehtottomasti ;o) Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
kuunsirppi 05.06.2010 11:47:26 | |
---|
Onks tää nyt viimenen versio osallistuvista? korgie * mack the knife*: varmaankin piano mukana laulaja * Vesku* basso omarklah * + kitaristi baron * piano + monitori Anonymous-jazz * kiippari + 4-kielinen basso ÄM rummut, ryyppäys ja yöpyminen. * hvinnamo Basso-Aslak: Basso* Manjaana* half* basso, ehkä skitta styrkkareineen ja mikki Lyyki * skittara vermeet ja viinakset ja maakkarat. Majoitus ois kiva myöskin (kännisä). KoskPaavo: OK jos sitten minäkin , haitarin voin tuoda varuiksi josko siellä olis joku tuon peli hallitsija Thefish* basso kulkee, siis ainoastaan mukana... Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
manjaana 05.06.2010 12:20:29 | |
---|
laulaja: Kyllä kyllä! Ehtottomasti ;o) Ei ehdi nyt hankkia, pakko tyytyä vattuun. Sallaattiakaan en ehi värkätä on sen vert mutkikkaat työkuviot, hyvä kun mukaan ehdin.. Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
Yksi runpalipoika tulee kans messiin.Ja mä tuon edelleen ne pa:t,kitarastyrkkarin,bassostyrkkarikin tulee ja käytetään mitä tarvitaan sitte. |