Kailis 03.06.2010 01:40:28 | |
---|
aasit: Yamaha 9000 80-luvulta. 22", 12", 13" ja 16". Värityksenä se ainoa ja oikea real wood. http://muusikoiden.net/dyn/users/74335.jpg Todella erilainen basarituntuma edelliseen taman hirvitykseen verrattuna. Tamalla oli kokoa 24"x18", ehjällä etukalvolla. Jännästi ei muuten kovin paljoa jytise basari soittajan penkille, mutta kun koitin kurkkia etupuolelle ja polkea samalla, kuulosti se jo vähintäänkin mainiolta. No nyt on klassikkosetti! Onnea! |
Rawpe 03.06.2010 06:46:29 | |
---|
Milleniumin rumpupussit. kyllähän nuo nyt kaljasuojista menee tohon hintaan... Soittamista on myös soittamatta jättäminen. |
hollmi-5 03.06.2010 12:20:33 | |
---|
toni.turpeinen: Ludwig Super Classic-setti 60-luvulta. Ihan kivat on. Eiks vaan olekkin! Soundit, piuhat ja kajarit. |
toni.turpeinen 03.06.2010 13:31:29 | |
---|
hollmi-5: Eiks vaan olekkin! Juu-u. Varsin erilaiset verrattuna Slingerlandin vintage-setteihin, joita olen joskus omistanut. Uskon että saundi vielä paranee huomattavasti, kun saan sopivat kalvot päälle. Tällä hetkellä (edellisen omistajan peruja) tomeissa on lyöntikalvoina Evanssin G2, jotka eivät mielestäni sovi rumpujen luonteeseen. Lisäksi basarissa resona musta Evanssin Emad - kevyehkö tyylirikko :D. Pitää ottaa kuvia, kun saan kalvot vaihdettua. |
Ernesti 03.06.2010 15:13:15 | |
---|
aasit: Yamaha 9000 80-luvulta. 22", 12", 13" ja 16". Värityksenä se ainoa ja oikea real wood. . nämä on niin perkeleen hienot että ei ole mitään rajaa. taisvat olla torilla myytävänä tuossa hiljattain.. mietin jo itekin että mistäköhän sitä sen verran ois repässy ylimäärästä rahnaa niin oisin hakenu pois. |
aasit 03.06.2010 18:37:25 | |
---|
Ernesti: nämä on niin perkeleen hienot että ei ole mitään rajaa. taisvat olla torilla myytävänä tuossa hiljattain.. mietin jo itekin että mistäköhän sitä sen verran ois repässy ylimäärästä rahnaa niin oisin hakenu pois. Kyllä, torilta bongasin. Vastustamaton setti vastustamattomalla hintapyynnöllä, niin mitäs siinä enää vastustelemaan. Tästä sitten alkaakin taas koko kesän kestävä kamarumba. Näkö heikkenee ja kämmeniin alkaa ilmestyä karvoja. |
Bobana 04.06.2010 00:15:03 (muokattu 04.06.2010 00:16:13) | |
---|
toni.turpeinen: Ludwig Super Classic-setti 60-luvulta. Ihan kivat on. Kuvia sättänä. Ei paukutella henksuleita muuten... Edit. Aijaa, lupasitkin jo. Mutta silti saatana.... Miks ei mulla oo tollasia...? Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
markkuliini 04.06.2010 02:00:51 (muokattu 04.06.2010 02:01:05) | |
---|
Bobana:Mutta silti saatana.... Miks ei mulla oo tollasia...? Koska sulla on kuusi setillistä Sonoria. :) Ei kaikkia voi saada. Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
Kailis 04.06.2010 14:49:22 | |
---|
markkuliini: Koska sulla on kuusi setillistä Sonoria. :) Ei kaikkia voi saada. Veit jalat suusta. Bobana haluaa hollmiksi hollmin paikalle =D |
Vallu-Veke 04.06.2010 18:21:55 | |
---|
Kailis: Veit jalat suusta. Bobana haluaa hollmiksi hollmin paikalle =D Pätevöityyköhän siihen virkaan pelkästään Sonoreja keräämällä? ;) |
triaxis 04.06.2010 18:39:07 | |
---|
Toni sai hankittua mieleiset Ludwigit ja raaski luopua entisistään. No tänne ne tulevat - periferiaan paukuteltaviksi. Nyt on sitten kolmet lutarit ja kahdet kanukit :-) Toneman - make it better! |
Kailis 04.06.2010 19:49:30 | |
---|
Vallu-Veke: Pätevöityyköhän siihen virkaan pelkästään Sonoreja keräämällä? ;) Meni muotti rikki ku Mikaa tehtiin. Se virka ei ole haussa. |
Kailis: Meni muotti rikki ku Mikaa tehtiin. Se virka ei ole haussa. Minä olen mielessäni Bobanaa pitänyt tämän saitin Sonormiehenä jo pitkään. Mulla nyt jokunen settikin on, mutta kun noita Ludwigejakin on... Bobana on merkkiuskollinen ja vieläpä Sonorin kultakauteen keskittynyt. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 04.06.2010 20:01:30 | |
---|
Minä olen mielessäni Bobanaa pitänyt tämän saitin Sonormiehenä jo pitkään. Mutta mitä sanoo sonormies? Liikuttuiko Bobana Mikan kommentista? Tuleeko saksanpoikien rumputaideteosten keräilijäkerhon ulkopuolelta joku musta lammas joka räjäyttää tajunnan ja potin? Pysy m.netissä... |
hollmi-5 04.06.2010 20:16:52 | |
---|
Kailis: Mutta mitä sanoo sonormies? Liikuttuiko Bobana Mikan kommentista? Tuleeko saksanpoikien rumputaideteosten keräilijäkerhon ulkopuolelta joku musta lammas joka räjäyttää tajunnan ja potin? Pysy m.netissä... Voinko julistautua Rogersmieheksi, kun minulla kerran oli yhdet Rogersit? Mielestäni en... Tai jos ne olisi olleet ne taiwanilaiset Rogersit, niin sitten varmaan ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 04.06.2010 21:19:00 | |
---|
hollmi-5: Sonorin kultakauteen keskittynyt. Ihan niin kuin kirjoittaja ei olisi ihan tyytyväinen merkin laatustandardin erinomaisuuteen näin kokonaisena. Meilla Yamaha-rumpaleilla tuskin löytyy luurankoja tuotannon eri vaiheista, sillä kaikki 800-sarjasta ylöspäin 1970-luvun alkupuoliskon lopulta on ollut hunajata ja sama kehitys jatkuu. Yamahan kultakausi on siis ollut jo 35 vuotta. Pottery Is Gay! |
hollmi-5 04.06.2010 21:30:22 (muokattu 04.06.2010 23:10:05) | |
---|
jazzmies: Ihan niin kuin kirjoittaja ei olisi ihan tyytyväinen merkin laatustandardin erinomaisuuteen näin kokonaisena. Meilla Yamaha-rumpaleilla tuskin löytyy luurankoja tuotannon eri vaiheista, sillä kaikki 800-sarjasta ylöspäin 1970-luvun alkupuoliskon lopulta on ollut hunajata ja sama kehitys jatkuu. Yamahan kultakausi on siis ollut jo 35 vuotta. No eikä ole. 9000-sarja ja sen jatkumo on hyvää. Yamahalla on parhaat olleet melkein aina hyviä, mutta nuo halvemmat ei sen kummempaa, kuin Sonorin kiinantuotanto. Sonorilla on edelleen hyviä rumpuja (on ollut jatkuvasti ainakin 50-luvulta asti), mutta lähes kaikkien valmistajien halpasarjatuotantojen mukana seuraaminen ei sopinut mielikuvaani Sonoreista. Yamahalla on aina ollut niitä halpojakin, joten sen imagoon se sopii. "Perseestä perämoottoriin"-tarjonta sopii Yamahalle, mutta Sonorin ollessa vain lyömäsoittimiin erikoistunut firma, ei sen mielestäni olisi kannattanut mennä halpatuotantoon ollenkaan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
jazzmies 04.06.2010 23:08:09 | |
---|
hollmi-5: "Perseestä perämoottoriin"-tarjonta Nyt on ilmaisu kohdillaan :) Pottery Is Gay! |
Sonormies 05.06.2010 03:21:09 (muokattu 05.06.2010 03:22:14) | |
---|
Kailis: Mutta mitä sanoo sonormies? :D Virhe: Liian kevytmielinen kommentti. Sosiaalista painetta nimimerkin vaihtamiseen ilmassa? Enpä taida vaihtaa. Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
Kailis 05.06.2010 05:18:34 | |
---|
Sonormies: :D Virhe: Liian kevytmielinen kommentti. Sosiaalista painetta nimimerkin vaihtamiseen ilmassa? Enpä taida vaihtaa. Sviddu? Ei enää mihinkääm voi luottaa. |