carlos 01.06.2010 18:29:00 | |
---|
djKaaos: Fabio Capello julkisti Englannin lopullisen joukkueen: Keepers: Joe Hart, David James, Robert Green Defenders: Jamie Carragher, Ashley Cole, Rio Ferdinand, Glen Johnson, Ledley King, John Terry, Matthew Upson, Stephen Warnock Midfielders: Gareth Barry, Michael Carrick, Joe Cole, Steven Gerrard, Frank Lampard, Aaron Lennon, James Milner, Shaun Wright-Phillips Strikers: Peter Crouch, Jermain Defoe, Emile Heskey, Wayne Rooney Melko lailla odotettu ryhmä. Kova on Capellolla pokka, kun jätti 24 liigamaalia viimeistelleen Darren Bentin ulos joukkueesta. Theo Walcott ei myöskään mahtunut joukkueeseen. Siistiä, että Wright-Phillips on jengissä mukana... Mutta Bent pois, huoh. Olisi nyt vaikka tiputtanut Defoen. by the grace of God |
DJKaaos 01.06.2010 19:11:44 | |
---|
Tässä vähän nopeaa analyysiä Englannin joukkueesta. Maalivahdit: David James aloittanee ykkösvahtina. Päällimmäisenä mielessä on järkyttävät virheet, mutta perustaso on kuitenkin ihan hyvä. Jamesin varaan ei voi kuitenkaan laskea yhtään mitään. Englannilla ei ole ollut vuosiin luotettavaa ykkösmaalivahtia. Joe Hart ja Robert Green eivät ole lainkaan huonompia kuin James, mutta ehkä kokemus tuo Jamesille torjuntavastuun. Itse harkitsisin Joe Hartia ykköseksi. Loistava kausi takana ja jannulla on aika kova pää, kuten nähtiin viime kesän U21 turnauksessa. Puolustus: Puolustuslinja on ihan selvä homma: Johnson - Ferdinand - Terry - A Cole. Tuolla mennään ilman loukkaantumisia. Matthew Upson ja Ledley King ovat pätevät topparivaihdokit. Jamie Carragher pystyy pelaamaan tarvittaessa oikealla. Näkisin, että puolustus on joukkueen harmoonisin ja ongelmattomin osa-alue, mikäli terveystilanne ei radikaalisti muutu. Keskikenttä: Keskikenttä muodostunee Steven Gerrardista, Frank Lampardista, Gareth Barrysta ja Aaron Lennonista. Lampard ja Gerrard vahvemmin hyökkäyssuuntaan ja Barry rikkovammassa roolissa keskustassa. Lennon viilettää oikealla. Keskikenttämiehistö tarjoaa kuitenkin muutaman muunkin variaation. Lampard ja Gerrard pelannevat varmasti joka tapauksessa keskellä, mutta Joe Cole voi ottaa paikan vasemmalta laidalta ja Shaun Wright-Phillips oikealta laidalta. James Milnerille ja Michael Carrickille kertyy varmasti myös minuutteja. Hyökkäys: Wayne Rooney on tietenkin ykköshyökkääjä ja maalinteko on hänen vastuulla. Emile Heskeyn paikkaa joukkueessa ei tarvitse ihmetellä, mikäli tiedostaa hänen roolinsa joukkueessa. Capellon suosikkipelaaja. Heskeyn tehtävä ei ole tehdä maaleja, vaan olla targetti ja raivata tilaa Rooneylle ja muille hyökkääjille. Jermain Defoen nopeudelle on varmaan myös käyttöä. Peter Crouch on vähän samantapainen kuin Heskey, mutta sillä erolla, että Crouch on ollut maajoukkueessa tyrmäävän tehokas. Joukkue: Lohkosta jatkoon, mutta pudotuspeleissä lähtö voi tulla jo 1. kierroksella. Välierä maksimisuoritus, puolivälierä todennäköinen. Minä olen minä. |
washburn21 01.06.2010 20:04:43 (muokattu 01.06.2010 20:05:37) | |
---|
Harmi kun Adam Johnson ei päässyt kisoihin... Kaverilla uskomaton kevät takana ja omasta mielestäni Johnsonille olisi suonut myös MJ-paikan. Bentistä voisi sanoa samaa sanaa. Toinen ihmeteltävä asia on, miksi Capello otti joukkueeseen selkeästi Defoen kun tarjolla olisi ollut 24 liigamaalia Sunderlandin paidassa viimeistellyt Bent Aivan sama, koska itse MM-kisat ovat kuitenkin Chilen ja Nigerian ylivoimaa (Y) ... |
Chieftain 02.06.2010 13:52:59 | |
---|
Oma suosikki on aina ollut Portugali, Nuno Gomes tulee vaihtopenkiltä letti pitkällä, tekee pari maalia ja ratkaisee pelit. Omia suosikkeja olivat silloin myös Vitor Baia, joka mm. torjui 00 välierässä Ranskaa vastaan Zidanen (?) pilkun, jonka aiheutti käsivirheellään kolmas suosikkini Abel Xavier ( http://majesticislam.files.wordpress.com/2010/01/abel-xavier11.jpg ). Tuosta pilkun jälkitilanteestahan Ranska kuitenkin pelin ratkaisi. Nämä kisat menevät kuitenkin Espanjalle. Taitoa ja maalintekovoimaa on kuten Brasilialla, Argentiinalla, Hollannilla ym ym, mutta nimet Puyol, Pique, Ramos, Albiol, Marchena, Capdevila ratkaisevat mestaruuden. Tuossa joku mainitsi ykkösinhokkinaan Italian johtuen nimistä Matrix, GIG ja Pippo. Mielestäni ehkä kolme hienointa pelaajaa 2000-luvulla. http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4"Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet."
-wrshredder |
Akitus 02.06.2010 16:01:52 | |
---|
Chieftain: Omia suosikkeja olivat silloin myös Vitor Baia, joka mm. torjui 00 välierässä Ranskaa vastaan Zidanen (?) pilkun, jonka aiheutti käsivirheellään kolmas suosikkini Abel Xavier ( http://majesticislam.files.wordpress.com/2010/01/abel-xavier11.jpg ). Tuosta pilkun jälkitilanteestahan Ranska kuitenkin pelin ratkaisi. Kyllähän Zidane sen ihan suoraan yläkulmaan laittoi. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
Chieftain 02.06.2010 17:02:40 | |
---|
Akitus: Kyllähän Zidane sen ihan suoraan yläkulmaan laittoi. Äh, vittu niinpäs laittoikin. Oli sitten joku toinen pilkku ko. kisoissa minkä Baia torjui. "Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet."
-wrshredder |
DJKaaos 02.06.2010 17:50:23 | |
---|
Chieftain: Äh, vittu niinpäs laittoikin. Oli sitten joku toinen pilkku ko. kisoissa minkä Baia torjui. Baia torjui Turkkia vastaan pilkun. Minä olen minä. |
Van Hannes 03.06.2010 09:27:49 | |
---|
Chieftain: Oma suosikki on aina ollut Portugali, Nuno Gomes tulee vaihtopenkiltä letti pitkällä, tekee pari maalia ja ratkaisee pelit. Omia suosikkeja olivat silloin myös Vitor Baia, joka mm. torjui 00 välierässä Ranskaa vastaan Zidanen (?) pilkun, jonka aiheutti käsivirheellään kolmas suosikkini Abel Xavier ( http://majesticislam.files.wordpress.com/2010/01/abel-xavier11.jpg ). Tuosta pilkun jälkitilanteestahan Ranska kuitenkin pelin ratkaisi. Hehe, kunnon nostalgiapläjäytys. Nuo oli ekat kisat joita seurasin ja suosikkina oli Hollanti, koska Edgar Davids oli niin cool mun mielestä. Hollanti on edelleen suosikkejani Englannin lisäksi. Abel Xavier oli kans kova jätkä, hoho. Espanjalta suosikkejani olivat Alfonso ja Mendieta. "There Can Be Only One Hannes" |
Ali 04.06.2010 17:13:02 (muokattu 04.06.2010 20:52:52) | |
---|
Mikä on urli yle areenan live-streamiin? Oon käsi, enkä löydä. E: Jepjep, kisat alkaaki vasta viikon päästä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
carlos 04.06.2010 17:44:11 | |
---|
by the grace of God |
carlos: Jaahas, Drogbalta murtui sitten käsi. Ei hyvä, ei ollenkaan hyvä. Norsunluurannikolla voi muuten käydä aika paska tsäkä tossa jatkokaaviossa. Jos Brasilia (tai Portugali) voittaisi tuon lohkon ja Norsunluurannikko sijoittuisi toiseksi, niin tällöin se saisi vastaansa heti pudotuspelien ekalla kiekalla H-lohkon ykkösen - siis todennäköisesti Espanjan. No, mutta eipä näitä pelejä ole koskaan pelattu etukäteen. Minä olen minä. |
carlos 04.06.2010 20:03:49 | |
---|
djKaaos: Norsunluurannikolla voi muuten käydä aika paska tsäkä tossa jatkokaaviossa. Jos Brasilia (tai Portugali) voittaisi tuon lohkon ja Norsunluurannikko sijoittuisi toiseksi, niin tällöin se saisi vastaansa heti pudotuspelien ekalla kiekalla H-lohkon ykkösen - siis todennäköisesti Espanjan. No, mutta eipä näitä pelejä ole koskaan pelattu etukäteen. No juu! Muutenkin tuo H1-G2 (tai H2-G1) on takuuvarma sellainen matsi, jossa joka tapauksessa yksi kovimmista joukkueista lähtee laulukuoroon - oletuksilla, että Espanja on lohkonsa voittaja tai kakkonen ja ettei Pohjois-Korea pääse jatkoon. by the grace of God |
DJKaaos 05.06.2010 12:28:00 | |
---|
Rio Ferdinand joutuu jättämään kisat väliin. Harjoituksissa tullut polvivamma on niin paha, ettei pelaaminen tule kyseeseen. Minä olen minä. |
Ziggy Bubba 05.06.2010 12:50:26 (muokattu 05.06.2010 12:51:16) | |
---|
djKaaos: Rio Ferdinand joutuu jättämään kisat väliin. Harjoituksissa tullut polvivamma on niin paha, ettei pelaaminen tule kyseeseen. Jaahas, kukas nyt valitaan kapuksi? Ashley Cole? :D Muistini mukaan Cashley oli varakapuna... Ei voi kyllä toteutua. Mun valinta olisi jo kauan sitten ollut Lampard, sillä kaverilla on johtajuutta, itsevarmuutta ja asennetta. Englannilla on kyllä kovempi matsku kuin vuosikausiin, mutta taitaa olla painetaso taas liikaa jannuille. Nyt ois Rooneylla paikka ottaa sitä isoa roolia... En muista koska ois ollut jengillä kisoissa noin kuuma maalintekijä. Cappello on ottanut hyvän asenteen keskittämällä pelaajien ajatukseen kokonaan jalkapalloon - WAGit sun muut saa jäädä sivuun. Epäilen toki itekin, että joukkue ei ihan loppuun asti jaksa. Välierät vois olla saavutettavissa jos saavat rivit kasaan. Gerrardin ja Lampsin yhdessä peluuttaminen on se ikuinen ongelma, joka on taas Enkuilla vastassa. Eiköhän Stevie ajaudu enemmän laidalle, vaikkei siitä hommasta niin tykkääkään. E: Jaahas, Stevie-Boy on kapuna Rion poissaollessa.. Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
DJKaaos 05.06.2010 13:01:45 | |
---|
sikki-six: mutta taitaa olla painetaso taas liikaa jannuille. Joidenkin mielestä britit ovat itsevarmaa ja henkisesti hyvin vahvaa porukkaa, mutta Englannin jalkapallomaajoukkueen kohdalla tilalle on täysin toinen. Kohtuuttomat odotukset ja järkyttävä painetaso takaavat "epäonnistumisen". Pää ei kestä kovassa paikassa. Joukkue on kuin pelkäävä lammaslauma silloin, kun ratkaistaan voittajat. E: Jaahas, Stevie-Boy on kapuna Rion poissaollessa.. Ihan oikea valinta. Minä olen minä. |
Ziggy Bubba 05.06.2010 13:04:30 | |
---|
djKaaos: Ihan oikea valinta. Normiolosuhteissa kyllä, mutta jannun kulunut kausi Poolissa oli kyllä todella aneemista räpeltämistä. Ei ollenkaan kapun arvolle sopivaa.. Ehkä maajoukkuepaita piristää edes tsemppaamaan. Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
carlos 06.06.2010 12:16:06 | |
---|
djKaaos: Rio Ferdinand joutuu jättämään kisat väliin. Tämä laskee kyllä Englannin pelien viihdearvoa huomattavasti. Samalla toki Englannin osakkeet nousevat kohisten. by the grace of God |
masterhat 06.06.2010 20:21:46 | |
---|
toivottavasti britit tippuu mahd. nopsasti jatkosta. sama ranskalle ja italialle ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Jankku 06.06.2010 21:13:31 | |
---|
masterhat: toivottavasti britit tippuu mahd. nopsasti jatkosta. sama ranskalle ja italialle ...Ja Brasillialle. Voi voi kun kisakuume alkaa polttelemaan, Viva España :) Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
Jormaz 07.06.2010 10:15:56 | |
---|
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |