Anonymous-jazz 29.05.2010 03:15:36 (muokattu 29.05.2010 03:16:11) | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Vongoethe 29.05.2010 03:31:09 | |
---|
Anonymous-jazz: Ei prkl... Tommonen ois painajainen kohdata kenelle tahansa. Toki, toki. Yritin vain katsoa sitä positiiviselta kannalta: koskaan ei ole liian myöhäistä, aina voi oppia uutta. |
Ukko 29.05.2010 12:27:55 | |
---|
Timi: Kuhan ei törmää "vuoreen" Ja tarkennettuna "jäävuoreen" ;) COVS jäsen nro 6 |
jarrel 04.06.2010 06:47:49 | |
---|
Kesti miltei kolmekymmentä vuotta ennen kuin aloin kuuntelemaan iskelmää. Siihen asti mentiin hyvin pitkälti progressiivisen rockin puolella mieltymyksien kanssa. Vaimon serkku pyysi mua soittamaan tanssiorkesteriin, no mihänä menin ja siitä se lähti. Nyt harkitaan tanssikurssille menoa jo. Minähän en osaa tanssia, vaikka bassoa soitankin miltei siedettävästi. |
baron 04.06.2010 11:16:31 | |
---|
Mä en ole ailahdellut: Pikkupoikana tykkäsin 50-luvun rokista ja bebop-jatsista ja edelleen. Ihan sama mistä mun oma tai joku muu sukupolvi tykkää. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Musiikkia korville 04.06.2010 12:02:43 | |
---|
Mä oon kyllä sitä mieltä, että omaan sukupuoleen itegroituminen on nyky-yhteiskunnassa yleisempää kuin ennen tai ainakin se on avoimempaa. By: MK |
baron: Mä en ole ailahdellut: Pikkupoikana tykkäsin 50-luvun rokista ja bebop-jatsista ja edelleen. Ihan sama mistä mun oma tai joku muu sukupolvi tykkää. Jep jep! Samoin mä oon aina tykänny humpasta ja jatsista ja kaikesta siltä väliltä! :D |
Tankero 04.06.2010 12:11:14 | |
---|
Musiikkia korville: Mä oon kyllä sitä mieltä, että omaan sukupuoleen itegroituminen on nyky-yhteiskunnassa yleisempää kuin ennen tai ainakin se on avoimempaa. Avoimempaa vaan ja hyvä niin. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
Juupe 05.06.2010 12:39:32 | |
---|
tope2: Kehityspsykologian alkeellisimpienkin lainalaisuuksien mukaan nuoren ihmisen persoonallisuuden kehitys on normaalia silloin, kun integroidutaan ensisijaisesti omaan sukupolveen. Nämä edellämainitsemani nuoret ovat siten integroituneet edellisiin sukupolviin, jolloin heidän persoonallisuutensa kehitys on häiriintynyt!?? ;) Eli massan mukana kulkeminen on normaalia, omilla aivoilla ajatteleminen epänormalia ja merkki häiriintyneisyydestä?:) |
Tankero 05.06.2010 12:44:16 | |
---|
Juupe: Eli massan mukana kulkeminen on normaalia, omilla aivoilla ajatteleminen epänormalia ja merkki häiriintyneisyydestä?:) Periaattessa niin. :) Yhteisössähän enemmistön käytös on normaalia. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
tope2 06.06.2010 17:38:30 (muokattu 06.06.2010 17:38:51) | |
---|
Tankero: Periaattessa niin. :) Yhteisössähän enemmistön käytös on normaalia. Suuresti ihailemani C. Andersson sanoi kerran hienosti, kun kysyttiin mikä on normaalia. Hän vastasi : "normaalia on se, mitä pidetään normaalina".. |
Tankero 06.06.2010 21:10:04 | |
---|
tope2: Suuresti ihailemani C. Andersson sanoi kerran hienosti, kun kysyttiin mikä on normaalia. Hän vastasi : "normaalia on se, mitä pidetään normaalina".. Niin aivan. Peruskauraa. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
leprechaun 06.06.2010 22:15:23 | |
---|
tope2: Nythän on niin, että kaikki nää nuoret kaks-kolmekymppiset, jotka harrastaa jotain ihme lavatanssia tai humpansoittoa tahi tangolaulua (tai mikä hirveintä, käyvät tangokuninkaallisten konserteissa, tätäkin on nähty).. niin heidät voidaan tulkita yhteiskunnassa poikkeaviksi nuoriksi aikuisiksi. Kehityspsykologian alkeellisimpienkin lainalaisuuksien mukaan nuoren ihmisen persoonallisuuden kehitys on normaalia silloin, kun integroidutaan ensisijaisesti omaan sukupolveen. Nämä edellämainitsemani nuoret ovat siten integroituneet edellisiin sukupolviin, jolloin heidän persoonallisuutensa kehitys on häiriintynyt!?? ;) Poikkeuksena ehkä mustalaiskulttuuri, jossa integroitumista edelliseen sukupolveen pidetään normatiivisena. Olen huolestuneena tsekkaillut karvan päälle parikymppisen kundini ja sen kavereiden musamieltymyksiä. Ihan samat kun mulla silloin 60-luvun alusta jonnekin 80-luvulle ja siihen päälle irkkurytkeet. Oltiin jopa sen yhden kaverin häissä vetelemässä noita. Tuntuu omituiselta että kehä kaartuu uudelleen ja uudelleen samaa ympyrää. Oon sitten koettanut selitellä silloista maailmanmenoa ja mitä tehtiin ja mitä ei tehty. Taas vastavuoroisesti saan kuulla "uuden nuorison" ajatuksenjuoksua. Ihan mielenkiintoista. |