Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 6.6.2010 ilmoittautuminen ym.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
kuunsirppi
02.06.2010 20:57:47
mack the knife: Eihän semmoset oikeat metalliset maksa paljon paskaakaan. Kaikki jotka paistaa menee kauppaan hakemaan semmosen.

No ei niin, mutta niissä puisissa, tai siis oksista tehdyissä on sitä luontomeininkiä ja pelimannihenkee ;o)
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
vesku.ka
02.06.2010 21:07:45
mack the knife: Eihän semmoset oikeat metalliset maksa paljon paskaakaan. Kaikki jotka paistaa menee kauppaan hakemaan semmosen.

Eiks se yks riitä? Voidaan sillä vuorotellen paistaa.
Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko. COVS nro. 9.
ÄM
02.06.2010 22:04:13

vesku.ka: Eiks se yks riitä? Voidaan sillä vuorotellen paistaa.

Mulla on noita rumpukapuloita. T-paita päällä kun paistaa, ei hihat pala.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Ukko
02.06.2010 22:08:37

Tosimies työntää makkaran sormen kärkeen ja grillaa siinä :/
COVS jäsen nro 6
EP
02.06.2010 22:50:35
manjaana: Otan pilkkihaalarin mukaan tällä kertaa...

Ota pilkki myös! :oO
kuunsirppi
03.06.2010 06:58:55
Tän aamun Ilta-Sanomien sääennustus Lammille sunnuntaiksi klo 15: täys auringonpaiste ja + 17 astetta. Ei paha :)
mack the knife
03.06.2010 07:52:58
laulaja: No ei niin, mutta niissä puisissa, tai siis oksista tehdyissä on sitä luontomeininkiä ja pelimannihenkee ;o)

Käske ukon tehdä semmonen. Jos haluaa luontomeininkiä, niin semmonen pitää ite hoitaa. Mä haen metallitikun kaupasta.
COVS n:o 1.
ÄM
03.06.2010 09:04:57

mack the knife: Käske ukon tehdä semmonen. Jos haluaa luontomeininkiä, niin semmonen pitää ite hoitaa. Mä haen metallitikun kaupasta.

Mulla taitaa olla teleskooppi-malli kotona.
On siinä kahva puuta, se riittää luonnosta, tällä kertaa.
kuunsirppi
03.06.2010 09:51:09
mack the knife: Käske ukon tehdä semmonen. Jos haluaa luontomeininkiä, niin semmonen pitää ite hoitaa. Mä haen metallitikun kaupasta.

Miksenköhän mä hoksannu tota, että kun isäntä kerran kaikkee muutakin rakentaa, niin kait se nyt mulle yhden makkaratikun voi tehdä :o)
Eikä toi oo kyllä mulle itellekään mikään ylivoimanen tehtävä.

Meillä on muuten kanssa jossain ainakin kaks, jos ei useempi, noita teleskooppihässäköitä
baron
03.06.2010 09:56:57

laulaja: Miksenköhän mä hoksannu tota, että kun isäntä kerran kaikkee muutakin rakentaa, niin kait se nyt mulle yhden makkaratikun voi tehdä :o)

Pitääkö olla tuoreita vai kelpaavatko viimekesäiset hernekepit?
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
kuunsirppi
03.06.2010 10:34:40
Tuoreet vois olla kestävämpiä (?). Kunhan ei katkee niin, että makkarat on siellä hiilloksella
Anonymous-jazz
03.06.2010 12:19:19

laulaja: älä sä kuule siellä yhtään tota jazzia .... :o/

En mä mut Baron.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
kuunsirppi
03.06.2010 12:19:54
Anonymous-jazz: En mä mut Baron.

No aijaa! Samanlaisia ootte molemmat ;o)
rintapek
03.06.2010 13:04:08

Meikäläinen joutuupi valittaen toteamaan, että en pääse.
Pitäkääpä hauskaa minunkin puolestani.
One kind of music only - the good kind
ÄM
03.06.2010 13:33:43

rintapek: Meikäläinen joutuupi valittaen toteamaan, että en pääse.
Pitäkääpä hauskaa minunkin puolestani.

Älä nyt naurata.
Tuut vaan ja pahoittelet sitten niille, joiden elämään, yllättävä katoaminen humppaamaan, vaikuttaa.
manjaana
03.06.2010 15:54:28
laulaja: Tuoreet vois olla kestävämpiä (?). Kunhan ei katkee niin, että makkarat on siellä hiilloksella

Siellä on joskus niitäkin syöty :D siis hiillosmakkaroita, vähän nyt joukkuehenkeä peliin... ;)
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
EP
03.06.2010 15:58:09
Pitääkö palkata jokin erämies tai jopa eräopas, että saatte ne makkarakepit veistettyä? ; )
manjaana
03.06.2010 16:02:08
EP: Pitääkö palkata jokin erämies tai jopa eräopas, että saatte ne makkarakepit veistettyä? ; )

Siinä on hyvät lepikot vieressä :)
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
isojussi
03.06.2010 16:07:20
manjaana: Siinä on hyvät lepikot vieressä :)

Suosittelen kyllä käyttämään pihlajaa.

Mutta uskaltaako teitille antaa puukkoja?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)