Aihe: Rumpupläjäykset vol. III
1 2 3 4 552 53 54 55 56122 123 124 125 126
markkuliini
03.06.2010 13:18:08 (muokattu 03.06.2010 13:24:42)

zak69: Hah, täähän on vielä huonompi kuin joku Portnoy. Oikeesti, mitäs hienoa tuossa oli, ripulituplabasarigrooveko?? :D :D

No shit, Sherlock? :)

Edit: Sitäpaitsi kuka sanoi, että tuossa on jotain hienoa? :P
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
zak69
03.06.2010 13:26:22
jussimi: Nyt kipinkapin sarkasmitutkaa huollattamaan.

Jos käsityksesi groovesta eroaa täysin omastani, sillä ei ole mitään tekemistä sarkasmin kanssa. Jeff taisi muuten kääntyä montussa tuossa 5 minuutin jälkeen ;)
Case on aina niin tapauskohtainen juttu...
jussimi
03.06.2010 13:29:46
zak69: Jos käsityksesi groovesta eroaa täysin omastani, sillä ei ole mitään tekemistä sarkasmin kanssa.

öh mittee..?
zak69
03.06.2010 13:39:18
Ahaa, tulkitsin nopeasti väärin edellisen sivun kommentit. Luulin että Dr. DW ja muut oikeasti hehkuttivat tätä, ja hepun groovea.
Myönnän erheeni ja onneksi olin siis väärässä.....my bad.
Case on aina niin tapauskohtainen juttu...
hollmi-5
03.06.2010 13:41:19
zak69: Ahaa, tulkitsin nopeasti väärin edellisen sivun kommentit. Luulin että Dr. DW ja muut oikeasti hehkuttivat tätä, ja hepun groovea.

Rumpali pärjää hyvin nopeusskaboissa, mutta soittaa hemmetin huonosti.
Soundit, piuhat ja kajarit.
jussimi
03.06.2010 14:02:56
zak69: Ahaa, tulkitsin nopeasti väärin edellisen sivun kommentit. Luulin että Dr. DW ja muut oikeasti hehkuttivat tätä, ja hepun groovea.

no problem!
Kailis
03.06.2010 17:49:01

hollmi-5: Rumpali pärjää hyvin nopeusskaboissa, mutta soittaa hemmetin huonosti.

On kyllä ihan saatanan säälittävä vaikka meikäläiseen vertaisi yksibasarijalkaisena. Iso hali vois olla paikallaan, tosin äijä ei ehkä ymmärtäisi miksi =D
jazzmies
03.06.2010 22:49:36
Kailis: On kyllä ihan saatanan säälittävä vaikka meikäläiseen vertaisi yksibasarijalkaisena. Iso hali vois olla paikallaan, tosin äijä ei ehkä ymmärtäisi miksi =D

Hyvännäköinen tyttö. Nopeat reidet!
Pottery Is Gay!
markkuliini
03.06.2010 22:53:41

hollmi-5: Rumpali pärjää hyvin nopeusskaboissa, mutta soittaa hemmetin huonosti.

Katselin viime yönä tuon jäbän muitakin videoita, esim. rumpu-jami-battle-otoksia. Täytyy sanoa, että oli kyllä viihdyttävää. Mutta ei ehkä sillä lailla mitä kaveri oli toivonut.
Hurja balanssi. Maailman nopeimmat jalat, ja muu soitto ihan mystistä kolinaa. :I
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Kailis
03.06.2010 23:26:10

jazzmies: Hyvännäköinen tyttö. Nopeat reidet!

Piä hyvänäs. Taitaa olla kesähäät tulossa =D
Bobana
03.06.2010 23:50:49
Kailis: Pannaas vähän mimmejä. Älkää kertoko vaimolle =D

http://www.youtube.com/watch?v=74aftc3fKuk&feature=fvw
http://www.youtube.com/watch?v=yRDQi-b5TqY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=CysGJgt4Ffs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=SMcAsFMhPZk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=KmZ6Sefc3IE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=7vRhDa7POwg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=A_Uambax4Xs&feature=related

Juu.
Olen vakaasti sitä mieltä että pienen ajan päästä maailman paras rumpali on nainen. Katsos kun ainahan on motkotettu että akat osaa tehdä montaa asiaa yhtä aikaa ja mitäs rumpsuttelu on kuin raajojen hallintaa eriaikaisesti.

Voi vidu veljet... mitäs sitten tehdään...? Tyydytään soitteleen nuokkareilla ja pitserioitten nurkissa vai?
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
markkuliini
03.06.2010 23:53:50 (muokattu 03.06.2010 23:56:05)

Bobana: Juu.
Olen vakaasti sitä mieltä että pienen ajan päästä maailman paras rumpali on nainen.

Rehellisesti sanottuna, tällä hetkellä ei ole kyllä mun mielestä oikein ketään varteenotettavaa (pervo vitsi tähän) vaihtoehtoa näköpiirissä. Ehkä ensi sukupolvessa sitten. :)

Voi vidu veljet... mitäs sitten tehdään...? Tyydytään soitteleen nuokkareilla ja pitserioitten nurkissa vai?

Nimenomaan! Koska taide on ennenkaikkea kilpailu. Ja jos kerran häviät niin se on harakirin paikka. :P
Totta puhuen, mulle on ihan sama onko "maailman kovin kannuttaja" (pervo vitsi tähän) mies, nainen tai ufomies tai -nainen. Ei vaikuta mun identiteettiin yhtään.
Bobana
03.06.2010 23:59:27

Eihän tän jannun suksee taida olla paljon muussa kun juutubessa. Oli kyllä kermee video. Olin luullut heppua paremmaksikin soittajaksi.
Näkee heti että on soittanu pelkkiä sähkökannuja ja pitkään kun koputteli noita Wizzard Lord Super Metal Tamoja.
Bobana
04.06.2010 00:02:47
markkuliini: Rehellisesti sanottuna, tällä hetkellä ei ole kyllä mun mielestä oikein ketään varteenotettavaa (pervo vitsi tähän) vaihtoehtoa näköpiirissä. Ehkä ensi sukupolvessa sitten. :)

Nimenomaan! Koska taide on ennenkaikkea kilpailu. Ja jos kerran häviät niin se on harakirin paikka. :P
Totta puhuen, mulle on ihan sama onko "maailman kovin kannuttaja" (pervo vitsi tähän) mies, nainen tai ufomies tai -nainen. Ei vaikuta mun identiteettiin yhtään.

-----------------> Nyt kipinkapin sarkasmitutkaa huollattamaan.
markkuliini
04.06.2010 00:10:43

Bobana: Olen vakaasti sitä mieltä että...

Nyt kipinkapin sarkasmikonetta huoltamaan. Jos lauseen sisällössä ei ole yhtään vinkkiä, että puhut puutaheinää, ja sisältö on ainoastaan vain lievästi ihmeellistä, niin yhdistettynä "Olen vakaasti sitä mieltä että..."-lauseenaloitukseen, se viuhuu kyllä minulta ja monelta muultakin tutkan ohi että heilahtaa. Oho, pitkä lause.
Edelleenkin, pelkästään se että sanoo päinvastoin, ei ole sarkasmia. :)
VAADIN TASOA!!!!!!! :D
Bobana
04.06.2010 00:19:02
markkuliini: Nyt kipinkapin sarkasmikonetta huoltamaan. Jos lauseen sisällössä ei ole yhtään vinkkiä, että puhut puutaheinää, ja sisältö on ainoastaan vain lievästi ihmeellistä, niin yhdistettynä "Olen vakaasti sitä mieltä että..."-lauseenaloitukseen, se viuhuu kyllä minulta ja monelta muultakin tutkan ohi että heilahtaa. Oho, pitkä lause.
Edelleenkin, pelkästään se että sanoo päinvastoin, ei ole sarkasmia. :)
VAADIN TASOA!!!!!!! :D

Tämän piti olla se lause joka korvaa sen vitun hymiön: Voi vidu veljet... mitäs sitten tehdään...? Tyydytään soitteleen nuokkareilla ja pitserioitten nurkissa vai?

Avaa nyt Make se eka kauluspaidan nappi sieltä ylhäältä käsin että hissi pääsee ylös asti. "hyms"
markkuliini
04.06.2010 00:26:21

Bobana: Tämän piti olla se lause joka korvaa sen vitun hymiön:

Yritä paremmin. Älä syytä muita jos jutut ei aukea. :)

Avaa nyt Make se eka kauluspaidan nappi sieltä ylhäältä käsin että hissi pääsee ylös asti. "hyms"

No just joo...
Bobana
04.06.2010 00:38:10
markkuliini: Yritä paremmin. Älä syytä muita jos jutut ei aukea. :)

No just joo...

Jos ne jutut luettaisiin huolella alusta loppuun asti niin voisi aueta paremmin.

Ehkä luotan liikaa muiden pättelykykyyn tässä kohtaa. >: (
Kailis
04.06.2010 01:23:22 (muokattu 04.06.2010 01:44:36)

markkuliinin sarkasmikoulun master class.

markkuliini: Sama jäbä akustisella setillä groovailemassa. Yeah!
http://www.youtube.com/watch?v=c3m5KkKVUA0&feature=channel

Nyt kun kerrot miten tästä välittyy sarkasmi. Tuossa kun ei ole groovia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)