Aihe: Oulunkylän Pop-Jazzmusiikkileirit
1 2 3
Pylkkänen
11.03.2010 23:02:57
KoskPaavo: Kauko Saari on eka ja kai ainut muusikko Suomessa joka on päässyt tinnituksen takia eläkkeelle. Tais liki kymmenen vuotta kestää todistaa vamman riittävä vakavuus .

Tarina kertoo että tinnituksen voimakkuus olisi lähempänä 85 db, jos nyt oikein muistan lukemat, mutta paljon se oli! Tai sitten tämän on vaan kuullonhuollon kannattajien propagandaa.
Viikset miehen tekee!
walttoni
11.03.2010 23:11:58
Pylkkänen: Tarina kertoo että tinnituksen voimakkuus olisi lähempänä 85 db, jos nyt oikein muistan lukemat, mutta paljon se oli! Tai sitten tämän on vaan kuullonhuollon kannattajien propagandaa.

Ei varmaan ollu propagandaa. Mulle pitää syöttää korvaan 87 db että tinnitus ei kuulu!!
COVS2.
arse
13.03.2010 19:37:51

Irti Humpasta: Saaren Kauko on myös ainoa suomalainen rumpali, joka on menettänyt etuhampaansa naimalla :) ... ja tää on ihan tosi ... Rautasänky ja kädet petti :) ...

Illan naurut, kiitos! Kake tekee kyllä tärkeää työtä nykyäänkin.
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol!
klapiton
14.03.2010 23:51:20
Juupe: Kesäleirillä Kullaalla vissiin -79, opettajana Saaren Kauko. Yöelämään en juuri osallistunut, siistiä oli meno (kai?). Paljon ei jäänyt leiristä mieleen. Koko silloinen bändini oli leirillä, treenattiin Jukka Tolosen Django (kitarassa Tuppu Orrenmaa) ja soitettiin se loppukonsertissa. Toisella kokoonpanolla vedettiin Brecker Brothersien Keep It Steady, ja joku toinen biisi, jota en muista.

Mä olin tolla samalla leirillä,oli aivan helvetin hauskaa!Meitä oli muistaakseni Tomi ja Pasi Ervi,Kanervan markku ja Antero Priha.
sepisti
15.03.2010 04:03:33
Mä olin muistaakseni -96 Kullaalla. Louhensuo opetti kitaraa ja toisena Janne Lehto.
Päälimmäisenä mieleen jäi, että fyrkat loppu kesken leirin ja Seijalta piti lainata lisää... Faija kävi sitten leirin päätyttyä virallisesti lunastamassa poikansa kotia:)
Turhat luulot itsestä karisivat myös kun muutamaa vuotta itseäni nuoremmat soitteli mut iha kunnolla suohon.
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
elin
01.06.2010 03:27:10
mistä löytyis tänä kesänä leiri, mihkä vois pop/jazz-laulajana osallistuu???
Isotalo
01.06.2010 10:24:51
elin: mistä löytyis tänä kesänä leiri, mihkä vois pop/jazz-laulajana osallistuu???

No esim. juuri pop/jazzleiri: http://www.popjazzleiri.com/
baron
01.06.2010 10:54:04

Isotalo: No esim. juuri pop/jazzleiri: http://www.popjazzleiri.com/

Sinne on hakuaika kyllä jo päättynyt, tietysti voi kysyä pääseekö jälkijunassa mukaan.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
elin
01.06.2010 23:46:29
toi on ihan sairaan kallis toi leiri. Ihan niinku köyhällä olis rahaa 495€
isojussi
01.06.2010 23:54:51
elin: toi on ihan sairaan kallis toi leiri. Ihan niinku köyhällä olis rahaa 495€

http://www.ibbf.fi/bb_kurssi/index.html
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
mack the knife
02.06.2010 03:07:42
elin: toi on ihan sairaan kallis toi leiri. Ihan niinku köyhällä olis rahaa 495€

Millä köyhällä? Otat nipun taskusta, maksat ja pistät loput takaisin. Kyllä soittajalla rahaa on.
COVS n:o 1.
half
02.06.2010 07:50:47
mack the knife: Millä köyhällä? Otat nipun taskusta, maksat ja pistät loput takaisin. Kyllä soittajalla rahaa on.

Näinhän se menee, rahaa kuin ravintolamuusikolla. HOH, HOH.
Meikäläisen MySpace-profiili
Tankero
02.06.2010 09:34:00
half: Näinhän se menee, rahaa kuin ravintolamuusikolla. HOH, HOH.

Soitolki ellää, mut humpal rikastuu.
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
Anonymous-jazz
03.06.2010 13:10:09

Tankero: Soitolki ellää, mut humpal rikastuu.

ja jazzilla köyhtyy
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
baron
03.06.2010 13:15:15

Anonymous-jazz: ja jazzilla köyhtyy

????
Niistä keikoista mä saan parhaat liksat!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Anonymous-jazz
03.06.2010 13:33:42

baron: ????

Nyt puhutaankin apurahajazzista.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
ron.aiden
03.06.2010 14:29:02
baron: ????

sä varmaan teet toisen mokoman kuukausitilin jazzilla? :)
does anybody knows?
BassoSisko
03.06.2010 14:30:21
mack the knife: Millä köyhällä? Otat nipun taskusta, maksat ja pistät loput takaisin. Kyllä soittajalla rahaa on.

Nykyisin käytetään kylläkin korttia. Ei tartte haisevan rahan kanssa pelata ja jos on pakko niin sitä saa seinästä.
half
03.06.2010 18:00:19
BassoSisko: Nykyisin käytetään kylläkin korttia. Ei tartte haisevan rahan kanssa pelata ja jos on pakko niin sitä saa seinästä.

Raha tuoksuu hyvältä, muistaakseni.
Meikäläisen MySpace-profiili
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)