Simo78 04.03.2008 12:57:10 | |
---|
Vähän aikaa sitten ostin neidon Piece by Piece levyn ja ilokseni sain todeta sen olevan aikasta hyvää. Yleensä tulee kuunneltua rämisevämpää musaa, eikä tälläinen herkistely iske, mutta tämä toimi minulle. On muuten todella piristävää kuunnella välistä näinkin rauhallista musaa. Loput levyt on ostolistalla!! |
Bluesmies 08.10.2009 15:38:37 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 583 päivää vanhaan ketjuun! Ja? Nostellaas. Saas nähdä milloin Melualta tulee uutta lättyä, edellisestä on kuitenkin jo reilu pari vuotta. Live-levyhän siltä putkahti hetki sitten, mutta ei kelpaa, haluan studiolätyn. |
Simo78 08.10.2009 16:13:01 | |
---|
Bluesmies: Ja? Nostellaas. Saas nähdä milloin Melualta tulee uutta lättyä, edellisestä on kuitenkin jo reilu pari vuotta. Live-levyhän siltä putkahti hetki sitten, mutta ei kelpaa, haluan studiolätyn. Toivottavasti on parempi kuin edeltäjänsä, joka ei ainakaan mulle toiminut niin hyvin kuin "piece by piece" tai "call off the search". Ei sillä etteikö sitäkin kuuntelisi ja kyll se aika monen tusina hevi/rockbändin hakkaa mennen tullen. Tälläistä "orgaanista" musaa toivois olevan enemmän markkinoilla, siis tuolla rockin ja hevin puolellakin, ne kun on nykyään jo lähes tulkoon konemusaa:-) |
Bluesmies 08.10.2009 23:22:52 | |
---|
Simo78: Toivottavasti on parempi kuin edeltäjänsä, joka ei ainakaan mulle toiminut niin hyvin kuin "piece by piece" tai "call off the search". Ei sillä etteikö sitäkin kuuntelisi ja kyll se aika monen tusina hevi/rockbändin hakkaa mennen tullen. Tälläistä "orgaanista" musaa toivois olevan enemmän markkinoilla, siis tuolla rockin ja hevin puolellakin, ne kun on nykyään jo lähes tulkoon konemusaa:-) Mä taas oon kuunnellu jokaisen noista kolmesta levystä about 40 kertaa ja oon tullu siihen tulokseen, että tykkään eniten uusimmasta, vaikkakin erittäin tasaväkisiä ovat. Ts. loistolevyjä kaikki. |
Booombox 15.04.2010 14:36:54 | |
---|
Get your money for nothin' Get your chicks for free |
Bluesmies 15.04.2010 18:15:14 | |
---|
|
Bluesmies 01.06.2010 21:14:09 | |
---|
No niin, uusin levy The House on julkaistu n. viikko sitten. Ensikuuntelun jälkeen fiilikset oli: "Mitä vittua?? Tätäkö tässä on odotettu 2,5 vuotta?" Eli paskaa. Muutaman kerran olen nyt kuunnellut ja kyllä tämä ehdottomasti Meluan huonoin lätty on, mutta kyllä täältä hyviäkin biisejä löytyy, joista voisi mainita esim. Plague of Love, The House ja Tiny Alien. Mutta kyllähän tämä pettymys oli kolmen mahtavan levyn jälkeen. |
Bluesmies: No niin, uusin levy The House on julkaistu n. viikko sitten. Ensikuuntelun jälkeen fiilikset oli: "Mitä vittua?? Tätäkö tässä on odotettu 2,5 vuotta?" Eli paskaa. Muutaman kerran olen nyt kuunnellut ja kyllä tämä ehdottomasti Meluan huonoin lätty on, mutta kyllä täältä hyviäkin biisejä löytyy, joista voisi mainita esim. Plague of Love, The House ja Tiny Alien. Mutta kyllähän tämä pettymys oli kolmen mahtavan levyn jälkeen. Eka kuuntelu takana, eikä mulle nyt mikäään superpaska maku jäänyt. Ihan hyviä juttuja löyty joka biisistä. Noi joissain biiseissä esiinyvät avaruus efektit alussa vähän hämäs mut kyl neki alkaa toimimaan. Tarvii vielä kuuntelua, mutta kyllä tämä näiden kesäiltojen fiilikseen tuntuu hienolta. Pitänee kuunella lissäää.. we all are mad as hatters here |