Aihe: Nevermore
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15
arppah8
29.04.2010 13:12:16

JoeHans: Nyt sitten meni neljä rallia vuotamaan netin ihmeelliseen maailmaan. Sorruin ja kuuntelin. Melko rauhalliselta ja tunnelmoivalta levyltä vaikuttaa osin. Kyllähän tämä ostoon kuitenkin menee, heti kun kauppoihin ilmestyy!

E: Ennakkotilaukseen meni 2cd versio play.comista hintaan 12€!

Mä vielä mietin vinyyliversiota. Ois pähiä. En mä kuitenkaan opi niitä biisejä soittamaan vaikka Jeff-setä kuinka opettais.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
TTV
06.05.2010 21:28:49
Kukas muuten soittaa toista kitaraa tän kiertueen aikana? Melkein tekis mieli keksiä ens viikolle työmatka sveitsiin, niin pääsis vihdoinkin näkemään Nevermoren livenä.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.)
ramionparas
07.05.2010 10:08:43

TTV: Kukas muuten soittaa toista kitaraa tän kiertueen aikana? Melkein tekis mieli keksiä ens viikolle työmatka sveitsiin, niin pääsis vihdoinkin näkemään Nevermoren livenä.

Attila Vörös
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
Marshallga
08.05.2010 21:25:55
Vuoti. Kuuntelin. Tykkäsin.

Tarkempaa analyysia sitten useamman kuuntelun jälkeen 8)
"Support music, not rumors."
PeteeH
09.05.2010 13:25:14 (muokattu 09.05.2010 13:25:44)
No mutta. Toimivaa paskaa! Näin uudemman kuuntelijan näkökulmasta toimii jopa paremmin kuin edellinen This Godless Endeavor, vaikka jotain Bornin kaltaista oiskin ollut kiva kuulla. Hyvä lätty!
Silkkaa paskaa
TTV
09.05.2010 18:26:11 (muokattu 09.05.2010 22:04:18)
Marshallga: Vuoti. Kuuntelin. Tykkäsin.

Tarkempaa analyysia sitten useamman kuuntelun jälkeen 8)

Sorruimpa itsekkin imuttamaan tän, mutta hyvällä omalla tunnolla, sillä se Deluxe-pakkaus on jo maksettu :-) Eka kuuntelu takana ja seuraava alkaa nyt, vaikuttaa vuoden 2010 levyltä numero #1. Hieman on hitaanpuoleinen tuo levyn keskikasti, mutta onneksi alussa ja lopussa löytyy vauhdikkaampia biisejä. Voi kun vielä näkisi livenä...
kid ego
09.05.2010 22:45:40
Tsekkasin noita YouTube-pätkiä ja diggasin kovasti. Mä en ole koskaan aiemmin kokenut mitään Nevermore-herätystä, mutta Loomisin soololätyn olen kuunnellut lähestulkoon puhki. Erittäin mainiolta kuulostivat nuo uudet biisit, ja täytynee hommata tarkempaa kuuntelua varten.
JoeHans
10.05.2010 08:31:06
Vajaa kymmenkuta kertaa tullu kuunneltua levy läpi ja kyllähän tämä alkaa koko ajan kuulostaan paremmalta. Tällä hetkellä kiilaa omalla rankilla ainakin edellisen rieskan ohi.
Heavyä Rovaniemen malliin: Intervention
arppah8
10.05.2010 09:37:38

JoeHans: Vajaa kymmenkuta kertaa tullu kuunneltua levy läpi ja kyllähän tämä alkaa koko ajan kuulostaan paremmalta. Tällä hetkellä kiilaa omalla rankilla ainakin edellisen rieskan ohi.

Oho! Toi on jo aika kova meriitti, This godless endeavor on nimittäin miusta heti kakkosena bändin diskografiassa Dead heartin jälkeen. En silti kuuntele ennenkuin levy on hyppysissä :)
arppah8
31.05.2010 19:25:31

Nostellaas. Levyä vielä odotellaan Playsta saapuvaksi, mutta poppoohan saapuu Tuskaan paikkaamaan Mastodontin kokoista aukkoa. Loistavuutta!
Marshallga
31.05.2010 22:39:06
Nyt saa itkeä, nyt saa huutaa! Tätä on jumalauta odotettu, kiitos!
"Support music, not rumors."
hevimies25
01.06.2010 14:36:43
Marshallga: Nyt saa itkeä, nyt saa huutaa! Tätä on jumalauta odotettu, kiitos!

Niinpä! Ja eiku lippua tilaamaan!
Akiman
02.06.2010 11:21:38

Nevermoren "The Obsidian Conspiracy" Imperiumin arviossa:
http://www.imperiumi.net/index.php?act=albums&id=10570
arppah8
11.06.2010 13:54:11

Onkos joku muu tilannut tuon levyn Playsta ja saanut sen jo? Itse ennakkotilasin kuukausi sitten, lähetetty 27.5. eikä näy vieläkään. Tällä menolla en ehdi saada koko lättyä ennen Tuskakeikkaa. Prkl. Tää on mulle ehkä vuoden odotetuin julkaisu enkä suostu kuuntelemaan sitä ennenkuin levyltä kansilehdykkää tiiraillen. Joutuu varmaan kohta ostamaan jostain muualta.
JoeHans
11.06.2010 17:20:55
Mulla kans kesti pari viikkoa, että tuli play.comista. On muuten helvetin hieno tuo digipackin sisältö! Kyllä loksahti leuka kun tutkailin sitä koteloa + tilpehööriä. Varmaan parasta vastinetta kyllä rahoille pitkään aikaan. :)
Heavyä Rovaniemen malliin: Intervention
arppah8
11.06.2010 17:58:19

JoeHans: Mulla kans kesti pari viikkoa, että tuli play.comista. On muuten helvetin hieno tuo digipackin sisältö! Kyllä loksahti leuka kun tutkailin sitä koteloa + tilpehööriä. Varmaan parasta vastinetta kyllä rahoille pitkään aikaan. :)

Joo, tulihan se. Sevverta hieno paketti että odotusvitutus katosi saman tien ja Play sai kaiken anteeksi :) ->jatkamaan kuuntelua
arppah8
15.06.2010 12:25:12 (muokattu 15.06.2010 12:25:31)

Nyt on perjantaista saakka pyöritelty The obsidian conspiracya pari-kolme kertaa päivässä. Osaltaan allekirjoitan tuon Imperiumin arvion, mutkia on suoristeltu parista edellisestä levystä mutta biiseistä löytyy niin kieroa tunnelmaa että ei tämä ainakaan mulle ole ollut kerrasta aukeava "poppilevy", sen kunnian saa yhäti Dead heart... joka pysyy vieläkin Nevermoren kruununjalokivenä. Mutta loistava pläjäys tämä on jälleen kerran. Innolla odotellaan Tuska-keikkaa.
hermanhez
16.06.2010 13:14:10
Ensimmäisellä kuuntelukerralla ei jäänyt oikeen mitään käteen, paitsi että tuntui suoaraviivaistetulta edellisiin verrattuna. Ehkä lievä pettymyksen tunnekkin iski.

Mutta... Nyt kun olen jo useamman kerran levyn kuunnellut eri olosuhteissa ja tilanteissa, alkaa levy maistumaan huomattavasti paremmalta. Erityisesti "And the maiden spoke" on todella kova. Ainoastaan parit popimmat biisi ei nappaa niin paljoa, mutta menee nekin.

Kyl mä kouluarvosanan 8 voisin tälle antaa. Jaettu kolmostila Dreaming neon blackin kanssa. Dead Heart in a Dead World kakkospallilla ja This godless endeavor ykkösenä.

Että näin tänään. :)
jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
TTV
06.07.2010 11:34:18
Voihan perse että oli mahtava Tuskan keikka, kiitos Nevermore! Oli kyllä tämän vuoden kohokohta päästä näkemään vihdoinkin tämä bändi livenä, dvd:n kanssa on tullu fiilisteltyä jo tarpeeksi kauan :-)

Kattelin Jeffin soittavan Mesan Rectifierien kautta, eikös hän enää olellaan Englin kanssa kimpassa? No, eipä se mitään, todella hyvät saundit Rectostakin irtosi :-)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)