Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Omia kuvia paitoihin.
1
Serj Tankian
01.06.2010 04:07:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä koittanut etsiä netistä paidan painatusliikkeitä joissa pystyy laittamaan paitaan sellaisen kuvan (kyseessä on bändin kuva) kuin itse haluaa. Ongelma on siinä, että aina ne varoittelevat tekijänoikeuksista sun muista vastaavista, niin en ole viitsinyt paitaa tilata.
 
Ja ennen kuin tulee mitään kritiikkiä keneltäkään, niin puolustuksekseni voin heti sanoa ettei kyseisen yhtyeen paitoja saa enää mistään. Eli jos haluan kyseiseen bändiin liittyvän paidan, niin painatus on ainoa vaihtoehto.
 
Kysymys kuuluukiin että tietääkö joku jotakin (mielellään suomalaista) nettikauppaa, jossa painatus onnistuisi ilman tuota tekijänoikeusuhkailua? Ja jos joku sattuu tietämään jos Turussa olisi ihan kunnon paidan painatusliike, niin vielä parempi.
 
Kiitos etukäteen vastauksista.
 
Nidhöggr
01.06.2010 10:09:09 (muokattu 01.06.2010 10:11:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen teettänyt paidan jossa on tekijänoikeuksien alainen kuva. Eivät ne poliisit kulje kaduilla vaanimassa että kenellä on epävirallinen paita päällä. Jos kauppias ei suostu painattamaan tekijänoikeuksien alaista kuvaa/logoa, se on kauppiaan valinta, mutta itselläni ei ainakaan ollut ongelmia. Kauppias vaan naureskeli että "heh, no ilman kuittia jos tehdään..."
E: Tietty aina auttaa ja vakuuttaa että käy ihan paikan päällä ihmettelemässä, mieluiten vaikka sen kuvan kanssa.
 
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
Kulkunen
01.06.2010 11:49:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai yhden paidan teettämisestä omaan käyttöön rangaista millään tavalla? Eri asia jos alat myymään paitoja, joissa on jonkun muun omistama tavaramerkki painettuna.
 
The downward spiral never ends.
JPQ
01.06.2010 14:17:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kulkunen: Ei kai yhden paidan teettämisestä omaan käyttöön rangaista millään tavalla? Eri asia jos alat myymään paitoja, joissa on jonkun muun omistama tavaramerkki painettuna.
 
ehkei sitä joka teeettää mutta yritys ehkä eri juttu joka tekee sen paidan.
ps. tavaramerkki ja muunkin lainentekijän oikeus kyseessä.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
itsy
01.06.2010 19:45:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kulkunen: Ei kai yhden paidan teettämisestä omaan käyttöön rangaista millään tavalla? Eri asia jos alat myymään paitoja, joissa on jonkun muun omistama tavaramerkki painettuna.
 
Näin olen minäkin ymmärtänyt, hieman samalla tavalla kuin kirjastosta lainatessa levyn voi kopioida omaan käyttöön.
 
Aloittajaa suosittelisin katselemaan jos lähistöltä löytyy alan oppilaitoksia, niistä voisi saada halvalla painatettua muutaman kappaleen.
 
oivoi
päänahka
02.06.2010 19:41:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itchy: Näin olen minäkin ymmärtänyt, hieman samalla tavalla kuin kirjastosta lainatessa levyn voi kopioida omaan käyttöön.
 
Näin on moni muukin ymmärtänyt, mutta taitaa olla virheellinen käsitys. Tekijänoikeusrikos ei vaadi rahallista tuottoa.
 
Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
JPQ
03.06.2010 00:22:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

päänahka: Näin on moni muukin ymmärtänyt, mutta taitaa olla virheellinen käsitys. Tekijänoikeusrikos ei vaadi rahallista tuottoa.
 
Aivan lisäksi tämä eri juttu jos tekee itse jotain kun teettää jotain jos en väärin lakia ole tajunnut.
ps. saahan niitä materiaaleja jolla saa teepitaan itsekin halutun valokuvan vaatii tosin mustesuihkutulostimen eikä ole ikuista ja vaatii näpertelyä. ja mä en kyllä ymmärrä vaikka kovan fanituksen ymmrärränkin että joku bändipaita on ns pakko saada. ja sitä paitsi suosikko muusikoillailleni ei ole bändipaitoja varmaan tehty. meinasin kirjoittaa että suosikki muusikoillani ei ole paitoja no tottah0an näillä on paidat.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Miikathebest
03.06.2010 00:58:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itchy: Näin olen minäkin ymmärtänyt, hieman samalla tavalla kuin kirjastosta lainatessa levyn voi kopioida omaan käyttöön.
 
Aloittajaa suosittelisin katselemaan jos lähistöltä löytyy alan oppilaitoksia, niistä voisi saada halvalla painatettua muutaman kappaleen.

 
Levyn VOI kopioida omaan käyttöön myös verkon kautta käymättä edes kirjastossa.
 
Liikaa säröä!
Wolfgang
03.06.2010 18:06:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Serj Tankian: Ja ennen kuin tulee mitään kritiikkiä keneltäkään, niin puolustuksekseni voin heti sanoa ettei kyseisen yhtyeen paitoja saa enää mistään. Eli jos haluan kyseiseen bändiin liittyvän paidan, niin painatus on ainoa vaihtoehto.
 
No kerro ny mikä pändi. Vai valvooko isoveli m.nettiäkin...
 
Don't think twice it's all right.
Serj Tankian
03.06.2010 18:21:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: No kerro ny mikä pändi. Vai valvooko isoveli m.nettiäkin...
 
Kyseessä on Kingston Wall niminen orkesteri.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «