Janie Jones 28.05.2010 14:46:10 (muokattu 28.05.2010 15:35:52) | |
---|
No nyt se on taas yks paketti lisää. Jatkettu 6. kesäkuuta asti, IK:n kahdeksaskin (= esoundzilta yhdeksän) saattaa tipahtaa jos hyvin käy. She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
JPQ 28.05.2010 15:36:52 | |
---|
Janie Jones: No nyt se on taas yks paketti lisää. Jatkettu 6. kesäkuuta asti, IK:n kahdeksaskin (= esoundzilta yhdeksän) saattaa tipahtaa jos hyvin käy. menee kyllä tosi hyväksi harmi kun nyt budjetti buukattu ja suosin kotimaata omien rajoitusteni takia. Tosin seteistä vaikea kuvitella löytävänsä 8 oikeasti ihan välttämätöntä... Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
JPQ 28.05.2010 15:37:12 | |
---|
Mesa/Boogie: IK taitaa olla italialainen firma, joten olisko ne pari tuntia perässä meidän ajasta. päämaajan osoite on sitte merkitty. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
washburn 28.05.2010 16:23:16 | |
---|
Janie Jones: No nyt se on taas yks paketti lisää. Jatkettu 6. kesäkuuta asti, IK:n kahdeksaskin (= esoundzilta yhdeksän) saattaa tipahtaa jos hyvin käy. Jep, vieläkun osais valita.. Onkohan noille loopeille mitään käyttöä bändikontekstissa? Vai saanko vaan rumpalin vihat niskoille.. Todennäköisesti tuun käyttämään näitä sampletankin juttuja pelkästään itse äänitetyn matskun seassa. Live long and prosper. |
Janie Jones 28.05.2010 23:29:26 | |
---|
washburn: Jep, vieläkun osais valita.. Onkohan noille loopeille mitään käyttöä bändikontekstissa? Vai saanko vaan rumpalin vihat niskoille.. Todennäköisesti tuun käyttämään näitä sampletankin juttuja pelkästään itse äänitetyn matskun seassa. Mielestäni looppeja, noin yleensä, sopii käyttää nimenomaan bändikontekstissa - mausteina sekaan. Näitten pakettien akustisia rumpuja sisältäville loopeille (useat niistä sisältää paljon nimenomaan akustisia rumpugrooveja) kuitenkaan tuskin on kovasti käyttöä, jos oikea rumpali kuuluu kokoonpanoon. Lähinnä hyviä biisintekoapuja. Eli kyllä mä näistä ensin ottaisin lähes kaikki soitinpaketit, oman maun mukaan tietysti päätellen, että mille käyttöä. She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
Mr. Johnny 29.05.2010 12:14:08 | |
---|
Terve! Luin koko ketjun kiireessä läpi liittyen tähän xpansion tankiin. Olen aloittelija näissä joten haluaisin nyt vielä varmistua että olen ymmärtänyt oikein. Eli peruspaketti pitää sisällään VST playerin ja soundeja, ja noi ylimääräiset paketit soundeja joita voin soitella sitten cubasessa MIDI-soittimella ton playerin avulla? Eli että tää ei ole siis pelkkiä looppeja toistava systeemi? Kuulostaa vaan aika hyvältä tää tarjous tällä hetkellä. Jos joku viittii vastata ymmärsinkö oikein niin pääsen laittamaan sitten tilauksen menemään. Kiitos jo etukäteen taas! |
Janie Jones 29.05.2010 12:26:12 | |
---|
Mr. Johnny ymmärsi juuri oikein. She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
JPQ 29.05.2010 21:15:19 (muokattu 29.05.2010 21:19:03) | |
---|
Noista expansion tanekista vaikka soundi aina oman maun mukainen eli jokaisella hyvästä käsitys. Mitä mieltä näistä seteistä: Acoustic Drums 2 Electric Guitar Collection 2 Acoustic Guitar Collection 2 Bass Collection 2 Cinematik Collection Piano Collection 2 World Instruments Collection Vocal Collection muutaman vois joskus ostaa listasin yllä luultavasti eniten miellyttäneet vähiten itseä miellytti Symphony Strings 2. Demoissa ei ollut yhtään soundia jota yhtään haluttaisi saada siis tarpeeksi suurella tasolla tai no oli ekhä mutta ei jousissa vaan siinä muussa materiassa... myös ne analogisyna sample jutut kuulosti aika yksipuolisilta kuten samplemoog kanssa eli tietty puoli johon ne soittimet tiedän taipuvan on taas jäänyt sampleitta... no aika varma olen vaikka demoissa ei ole kaikkia soundeja niin soundi nimi lista viiitaa tähän ja näppituntuma mutta onneksi jotain siitä hengestä on samplattu sampletankiin ja sonksynthiin. ja softasynilläkin saa jotain ja aidot analoogit muistaen myös. myös sen jota noista kaikista pitää surkeimpana jos osaa arvioida tyylin mukaan ? eli vaikka itse ei tarvitsikaan jotain osastoa silti siitä voi olla mielipide onko se edes hyvä lajissaan. ps. jos soitat itse kitaraa tai bassoa yritä ymmärtää kaikki ei meistä kykene eikä tunne sopivaa... eli ei kiitos komentteja konekitaroista jne. Olen toki itsekin vastaan huonoja vaikka minkä soitin ryhmän jäljittelyistä. ja odottamaan Logic pakettia joka kertaa mitä tarvitaan sen jälkeen no tiedän että jotain tarvii mutta listan yritän pitää lyhyenä mielummin opettelen vähän juttuja hyvin kuin monta huonosti. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
south_of_heaven 29.05.2010 21:23:34 (muokattu 29.05.2010 21:26:46) | |
---|
Cinematik Collection ja Piano Collection 2 kannattaa ottaa, ne olivat mielestäni loistavia. Acoustic Guitar Collection on myös loistava soundeiltaan, mutta midillä on vaikea saada realistisen kuuloista kitaraa tehdyksi, sama ongelma kuin aina muutenkin. Cinematik Collection painottuu soundeihin, joita kannattaa käyttää pisteääninä biisissä ehkä yhden kerran, lue "fx-soundeja", eli niitä ei paljoa "soitella"... mutta hyviä mattojakin löytyy. Cinematikin paino ei ole itse leffamusassa mielestäni vaan leffojen äänipuolessa ylipäätään. Itse tykkäsin. Vocal collection on aivan perseestä. Sitä en voi suositella, ellei sitten jostain syystä halua juuri tuollaisia soundeja kuin IK:n esimerkkiklipissä. Koko kirjo on juuri sellaisia soundeja, niistä ei kuorokäyttöön oikein ole. http://www.myspace.com/chaotechband |
JPQ 29.05.2010 21:47:44 (muokattu 29.05.2010 21:53:05) | |
---|
south_of_heaven: Cinematik Collection ja Piano Collection 2 kannattaa ottaa, ne olivat mielestäni loistavia. Acoustic Guitar Collection on myös loistava soundeiltaan, mutta midillä on vaikea saada realistisen kuuloista kitaraa tehdyksi, sama ongelma kuin aina muutenkin. Cinematik Collection painottuu soundeihin, joita kannattaa käyttää pisteääninä biisissä ehkä yhden kerran, lue "fx-soundeja", eli niitä ei paljoa "soitella"... mutta hyviä mattojakin löytyy. Cinematikin paino ei ole itse leffamusassa mielestäni vaan leffojen äänipuolessa ylipäätään. Itse tykkäsin. Vocal collection on aivan perseestä. Sitä en voi suositella, ellei sitten jostain syystä halua juuri tuollaisia soundeja kuin IK:n esimerkkiklipissä. Koko kirjo on juuri sellaisia soundeja, niistä ei kuorokäyttöön oikein ole. tottakai vaikea se ei ole vaikeus minusta joka soitin hyvän kuuloisena jopa rummut paha juttu (ehkä yksi jota väitetään helpoksi usein) koska osa sampleista vaan todella huonoja ikävän monet haitsut esimerkiksi ja sitten virvelitkin no ehkä basareista ja ride cymbal (mikä onkin suomeksi) on vähiten tähän asti närää tullut,tomeista välitän vähiten itse niistä ehkä vähiten haitsujen kanssa mieluisia kone sample lajissaan tullut vastaan. ja nuo kaksi ja sitten muutama muu pitää pitää mielessä. ja soitelu osastoa ei välttämättä tarvitakkaan tuosta eli kerran oleva sfx soundi on ihan tärkeä myös. soundi tarpeeni on niin kirjava etten kysynyt mihinkään genreen kun oma tyylini on aika omituinen. kun tuossa enginessä on toiminto jolla näkee zonet (tuo zone napin alla oleva kytkin jonka saa on asentoon) miten laajalti nuo cimematic collectionin samplet on samplattu eli nuottien määrää mietin varsinkin niitä oboe,trumpet nimisiä soundeja. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Mr. Johnny 29.05.2010 22:04:52 | |
---|
Noniin, nyt menee hermo, pikaista apua jos saisin niin olisin iloinen.... Eli tilasin ja latasin ja asensin jo ton playerin. Ehdin senkin jo rekisteröidä ja latasin 5 packiakin. Nyt yritin kirjautua takaisn IK:n sivuille enkä pääse sinne millään. Tilasin kahteen otteeseen jo uudet salasanatkin eikä mitään vaikutusta. Kerran tässä välissä kone on käynnistetty uudelleen kun windows haki kaikennäköisiä päivityksiä(tämä kone ei ole netissä juuri koskaan). Käyttiksenä siis win 7 64bit. Pohdin johtuisiko siitä että jos explorer ei anna asentaa cookieita uusien asetuksein myötä, laitoin asetuksista että saa laittaa evästeitä, eikä tälläkään mitään vaikutusta. Osaako joku neuvoa mitä tehdä jotta saan ladattua loputkin paketit? |
Janie Jones 29.05.2010 23:11:00 | |
---|
Kuulostaa tosi oudolta. KÄyttäjätunnus ja salasana siis satavarmasti oikein, oletan. Itse olen käyttänyt IK:n sivuja noin viis vuotta Firefoxilla ja Safarilla, eikä tämmöstä ongelmaa ole tullut koskaan vastaan. Veikkaan siis, että jotenkin Explorer-sidonnaista. Kokeile Firefoxilla? She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
Mr. Johnny 29.05.2010 23:33:41 | |
---|
Käyttäjätunnus ja salasana syötetty n. 40 kertaa eikä päästä sisälle. Pitää varmaan asentaa firefox ja kokeilla... Tuote kuitenkin musta tosi hyvä, varmaan paras hinta/laatusuhde mitä oon ikinä ostanut. |
JPQ 30.05.2010 01:14:55 | |
---|
Mr. Johnny: Käyttäjätunnus ja salasana syötetty n. 40 kertaa eikä päästä sisälle. Pitää varmaan asentaa firefox ja kokeilla... Tuote kuitenkin musta tosi hyvä, varmaan paras hinta/laatusuhde mitä oon ikinä ostanut. Joskus samaa mikrobitin webmaililla joka mennyt olisiko 1-2 tunnissa ohi ja sitten mitkä packit ostit? Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
south_of_heaven 30.05.2010 03:46:10 | |
---|
Oletko yrittänyt kopioida meilistäsi salasanaa ja liittää sitä salasanakenttään? Muistaakseni itsellänikin oli salasanan kanssa jotain ihmeellistä ongelmaa, laitoin mielestäni satavarmasti sen oikein, mutta ei vaan kelvannut. Lopulta kopioin sen suoraan ja kah, sitten toimi. http://www.myspace.com/chaotechband |
Mr. Johnny 30.05.2010 07:54:20 | |
---|
Oon copy pastennut niitä ja kirjoitellut itse, ei toimi vieläkään. JPQ:lle: ostin piano collection 2, hip-hop instruments, omnisynth 2, cinematik collection, world instrument collection, vintage keys collection, ja symphony strings 2. Noista siis lataamatta vielä kolme viimeistä. Täytyy laittaa sinne supportiin viestiä ja kysyä neuvoja mitä pitäis tehdä. |
JPQ 30.05.2010 10:54:40 (muokattu 30.05.2010 11:04:07) | |
---|
Mr. Johnny: Oon copy pastennut niitä ja kirjoitellut itse, ei toimi vieläkään. JPQ:lle: ostin piano collection 2, hip-hop instruments, omnisynth 2, cinematik collection, world instrument collection, vintage keys collection, ja symphony strings 2. Noista siis lataamatta vielä kolme viimeistä. Täytyy laittaa sinne supportiin viestiä ja kysyä neuvoja mitä pitäis tehdä. Toivon että ratkeaa no omat ik multimedia jutut tähän asti selvinneet ja omnisynth kuulosti nyt kun kuuntelin kyllä ihan okoolta johonkin ehkä myös katsoo nyt milloin lisää kun logic studion jälkeen (pitäs olla alkuviikosta ihan täällä) ja mitä no karkea arvio on mitä tarvitsen. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Mr. Johnny 30.05.2010 11:52:34 | |
---|
Asensin firefoxin koneelle ja ja johan onnistui. Mackien käyttäjät varmaan täällä taas innoissaan tästä...Heheh. Kiitos vinkistä, suhtauduin aluksi niin skeptisesti että meinasi jäädä kokeilematta. Kyllä on hyvä olo nyt. |
Hipelius 30.05.2010 11:54:55 | |
---|
Mr. Johnny: Asensin firefoxin koneelle ja ja johan onnistui. Mackien käyttäjät varmaan täällä taas innoissaan tästä...Heheh. Kiitos vinkistä, suhtauduin aluksi niin skeptisesti että meinasi jäädä kokeilematta. Kyllä on hyvä olo nyt. Itsellä oli täysin samat ongelmat IK:n sivuilla T-Rackseja rekisteröidessä mäkillä ja Firefoxilla. Safarilla vasta onnistui. |
Hipelius: Itsellä oli täysin samat ongelmat IK:n sivuilla T-Rackseja rekisteröidessä mäkillä ja Firefoxilla. Safarilla vasta onnistui. En muista kummalla itse tein mutta onnistui hyvin mutta firefox mielikuva. tosin itsellä se oli total workstation paketti,t-racks eq,ja classik studio reverb jos vaikuttaa. silti tuntuu että pääselain voi olla tässä kohta safari kun se taitaa olla sittenkin nopeampi. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |